Gjest Coolaid Skrevet 16. mai 2015 #41 Skrevet 16. mai 2015 (endret) Når vi er ferdig med sex vil jeg helst sove, men han vil kose og vil ikke at jeg skal gå. Vi prater om alt. Så det er tydelig at det ikke bare er sex han tenker på. Jeg derimot er fint fornøyd og vil bare hjem når vi er ferdig. Så jeg skjønner ikke hvorfor han aldri tar kontakt da. mulig han ikke er kåt like ofte som meg.Anonymous poster hash: 38f17...3ad Kanskje han syns det er vanskelig og muligens har lyst på noe mer, altså deg som kjæreste ,men han vet at du ikke er interessert i dette. Så han tar det han får når du kontakter ham og så strekker han strikken litt med kos og prat etterpå ? Eller kanskje han får dekket alle sine behov av deg, 1 gang i uken med litt prat etterpå... hvorfor skal han kontakte deg oftere da. Hver eneste jente og kvinne har lyst til å være verdens beste i sengen, at kjæreste eller knullekompis skal begjære dere til den store gullmedalje. Dere vil heller si nei enn å få nei - dere vil heller bli oppringt enn å ringe opp.... Dette fremgår egentlig ganske greit her inne når så mange jenter og kvinner spør hva de kan gjøre for å lære seg diverse teknikker ,eller spørsmålene om knullekompisforhold som i utgangspunktet er en helt uforpliktende greie. Beklager jenter, det er ikke alle av dere som er "all that"... det kommer i bunn og grunn an på personlig kjemi og ikke fysikk eller prestasjoner. Mange av dere er kanskje et "helt greit knull" eller et veldig bra knull.. ikke nødvendigvis noe mer. - Så kan dere velge å ta dette negativ eller bare for det det er ,det er altså ikke alltid at kjemien stemmer til mer enn bare sex. Siste delen av kommentarene mine skriver jeg om temaet generelt og ikke direkte rettet til ts. Endret 16. mai 2015 av Coolaid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå