AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Jeg har en knullevenn. Vi har hatt sex over noen måneder nå. Men det er alltid jeg som tar kontakt! Jeg syntes ikke jeg kontakter for ofte heller, vi møtes aldri mer enn en gang pr uke. Han sier alltid ja når jeg kontakter han. Jeg har ikke lyst å spørre han om hvorfor han aldri tar kontakt med meg. Så spør dere om det er "normalt" eller er han ikke intressert, selvom han sier ja? Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Hvis du tar kontakt hver uke så er det vel nok for han da Anonymous poster hash: 60ebf...ab2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Klassisk. Du er bare en knullevenn for ham, men han er åpenbart noe mer enn bare en knullevenn for deg. Hvis ikke hadde du ikke grublet på det her. Kvinner kan som regel ikke skille mellom sex og kjærlighet. Det ene fører fort til det andre. Anonymous poster hash: a507b...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 hei...altså han tar aldri kontakt...alltid du, og det har pågått i flere mnd? Han høres ikke veldig interessert ut, men tar vel i mot det han får av bootycallsAnonymous poster hash: 997ca...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Han er bare en knullevenn. MEN så lurer jeg på om jeg ikke er noe bra. Det er det som bekymrer meg. Hadde jeg vørt så bra hadde han vell hatt lyst på mere? Jeg har ikke følelser for han og kommer ikke til å få det,Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 hei...altså han tar aldri kontakt...alltid du, og det har pågått i flere mnd? Han høres ikke veldig interessert ut, men tar vel i mot det han får av bootycallsAnonymous poster hash: 997ca...8d9 Ja var det jeg fryktet 😔Anonymous poster hash: 38f17...3ad
MLy92 Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Jeg har en knullevenn. Vi har hatt sex over noen måneder nå. Men det er alltid jeg som tar kontakt! Jeg syntes ikke jeg kontakter for ofte heller, vi møtes aldri mer enn en gang pr uke. Han sier alltid ja når jeg kontakter han. Jeg har ikke lyst å spørre han om hvorfor han aldri tar kontakt med meg. Så spør dere om det er "normalt" eller er han ikke intressert, selvom han sier ja?Anonymous poster hash: 38f17...3ad Kan du ikke bare la være å ta kontakt neste gang. Går det lenge nok, savner han deg sikkert
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Han er bare en knullevenn. MEN så lurer jeg på om jeg ikke er noe bra. Det er det som bekymrer meg. Hadde jeg vørt så bra hadde han vell hatt lyst på mere? Jeg har ikke følelser for han og kommer ikke til å få det,Anonymous poster hash: 38f17...3ad Hadde du ikke hatt følelser for ham, beundret ham og sett opp til ham, hadde du heller ikke brydd deg særlig om hva han syns. Slutt å lure deg selv, og slutt å ligge rundt. For din egen del. Anonymous poster hash: a507b...1bc 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Hadde du ikke hatt følelser for ham, beundret ham og sett opp til ham, hadde du heller ikke brydd deg særlig om hva han syns. Slutt å lure deg selv, og slutt å ligge rundt. For din egen del.Anonymous poster hash: a507b...1bc Jeg er veldig kåt og isteden for å ligge rundt foretrekker jeg å ha en fast en. Jeg bryr meg ikke om hva han syntes fordi jeg liker han noe mere enn som en jeg liker å ha sex med. Men for selvtilliten min vil jeg jo være ønsket. Når det bare er jeg som tar kontakt (noe jeg gjør fordi jeg har lyst på sex) føler jeg jo at ikke akkurat selvtilliten øker.Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Jeg er veldig kåt og isteden for å ligge rundt foretrekker jeg å ha en fast en. Jeg bryr meg ikke om hva han syntes fordi jeg liker han noe mere enn som en jeg liker å ha sex med. Men for selvtilliten min vil jeg jo være ønsket. Når det bare er jeg som tar kontakt (noe jeg gjør fordi jeg har lyst på sex) føler jeg jo at ikke akkurat selvtilliten øker.Anonymous poster hash: 38f17...3ad Jepp. Og derfor pleier jenter som ligger rundt å ha enda dårligere selvtillit enn de hadde fra før av. Promiskuøsitet er rett og slett ikke bra for sinnet deres, og jeg lurer på når dere skal begynne å skjønne dette selv. Anonymous poster hash: a507b...1bc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Jepp. Og derfor pleier jenter som ligger rundt å ha enda dårligere selvtillit enn de hadde fra før av. Promiskuøsitet er rett og slett ikke bra for sinnet deres, og jeg lurer på når dere skal begynne å skjønne dette selv.Anonymous poster hash: a507b...1bc Jeg ligger ikke rundt. Ser ikke på det som noe galt å ha sex med en fast person uten at det trenger å være følelser involvert. Som sagt jeg bryr meg ikke om han, jeg lurer bare på om det er vanlig at han ikke tar kontakt. Men tror heller jeg nevner det for han 😉 Tror jeg får et mere fornuftig svar da. Anonymous poster hash: 38f17...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Eneste måten å finne ut er vel å ikke ta kontakt og se hva som skjer. Bare ven t og se hva som skjer du. Anonymous poster hash: e1d5e...e29
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Jeg ligger ikke rundt. Ser ikke på det som noe galt å ha sex med en fast person uten at det trenger å være følelser involvert. Som sagt jeg bryr meg ikke om han, jeg lurer bare på om det er vanlig at han ikke tar kontakt. Men tror heller jeg nevner det for han Tror jeg får et mere fornuftig svar da.Anonymous poster hash: 38f17...3ad Neste gang: Ligg med noen som faktisk er glad i deg og bryr seg om deg. Frem til du har funnet det, la være å ligge med noen. Det er det beste for din psyke, ditt selvbilde og din selvrespekt. Ja, jeg vet at samfunnnet renner over av mennesker som ønsker å overbevise dere om at dere er akkurat sånn som oss menn, men dere er ikke akurat sånn som oss menn. Dere har et helt annet forhold til sex fra naturens side. Anonymous poster hash: a507b...1bc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Og å spørre den det gjelder er helt uaktuelt ? Anonymous poster hash: a532c...852
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 Neste gang: Ligg med noen som faktisk er glad i deg og bryr seg om deg. Frem til du har funnet det, la være å ligge med noen. Det er det beste for din psyke, ditt selvbilde og din selvrespekt. Ja, jeg vet at samfunnnet renner over av mennesker som ønsker å overbevise dere om at dere er akkurat sånn som oss menn, men dere er ikke akurat sånn som oss menn. Dere har et helt annet forhold til sex fra naturens side. Anonymous poster hash: a507b...1bc Er du tunghørt. Les det hun skriver da. jises Anonymous poster hash: e1d5e...e29 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Hvis du er så kåt, hvorfor ikke skaffe deg en til ff.? Anonymous poster hash: 32919...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #17 Skrevet 15. mai 2015 Er du tunghørt. Les det hun skriver da. jises Anonymous poster hash: e1d5e...e29 Jeg leser det hun skriver, og i hvert eneste innlegg er det åpenbart at pulevennen hennes er en veldig viktig faktor for hvordan hennes selvfølelse er. Og vel....han kan ikke gi henne den bekreftelsen hun vil ha. For han er bare en pulevenn som ser på henne som noe å tømme seg i. Men for all del, hun står fritt til å ignorere mine råd. Dog tviler jeg på at hun kommer til å bli særlig lykkelig av det, eller særlig attraktiv for menn som kanskje er ute etter noe mer enn et puleforhold etterpå. Anonymous poster hash: a507b...1bc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #18 Skrevet 15. mai 2015 Jeg leser det hun skriver, og i hvert eneste innlegg er det åpenbart at pulevennen hennes er en veldig viktig faktor for hvordan hennes selvfølelse er. Og vel....han kan ikke gi henne den bekreftelsen hun vil ha. For han er bare en pulevenn som ser på henne som noe å tømme seg i. Men for all del, hun står fritt til å ignorere mine råd. Dog tviler jeg på at hun kommer til å bli særlig lykkelig av det, eller særlig attraktiv for menn som kanskje er ute etter noe mer enn et puleforhold etterpå. Anonymous poster hash: a507b...1bc Hun snakker om å være god i sex, men du preiker om være glad i og og bry seg om. Det er noe Helt annet enn pulevenn. Du sporer helt av. Disse rådene tilhører ikke denne tråden. Videre preiker du om selvrespekt, noe som er nedlatende, dette preiket kan du også la være, og ta med til en annen tråd. For det er total avsporing her. Anonymous poster hash: e1d5e...e29 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #20 Skrevet 15. mai 2015 Din pulevenn gjør som mannfolk flest i sånne situasjoner, han tenker ikke noe særlig på deg i andre situasjoner enn når dere har sex. Du derimot, tenker på han i andre situasjoner, hva han tenker, føler osv...Du er dermed følelsesmessig engasjert, noe han (og som regel gjelder de fleste mannfolk i sånne avtaler) ikke er. Anonymous poster hash: 080ef...f92 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå