AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #21 Skrevet 15. mai 2015 Når dukker "drittsekk" opp? Garrantert før ordet "ansvar", ihvertfall Anonymous poster hash: a507b...1bc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #22 Skrevet 15. mai 2015 Din pulevenn gjør som mannfolk flest i sånne situasjoner, han tenker ikke noe særlig på deg i andre situasjoner enn når dere har sex. Du derimot, tenker på han i andre situasjoner, hva han tenker, føler osv...Du er dermed følelsesmessig engasjert, noe han (og som regel gjelder de fleste mannfolk i sånne avtaler) ikke er. Anonymous poster hash: 080ef...f92 Takk. Du sa det bedre enn hva jeg klarte å si det. Anonymous poster hash: a507b...1bc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #23 Skrevet 15. mai 2015 Når vi er ferdig med sex vil jeg helst sove, men han vil kose og vil ikke at jeg skal gå. Vi prater om alt. Så det er tydelig at det ikke bare er sex han tenker på. Jeg derimot er fint fornøyd og vil bare hjem når vi er ferdig. Så jeg skjønner ikke hvorfor han aldri tar kontakt da. mulig han ikke er kåt like ofte som meg.Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #24 Skrevet 15. mai 2015 Når vi er ferdig med sex vil jeg helst sove, men han vil kose og vil ikke at jeg skal gå. Vi prater om alt. Så det er tydelig at det ikke bare er sex han tenker på. Jeg derimot er fint fornøyd og vil bare hjem når vi er ferdig. Så jeg skjønner ikke hvorfor han aldri tar kontakt da. mulig han ikke er kåt like ofte som meg.Anonymous poster hash: 38f17...3ad Han tar ikke kontakt fordi du tar den jevnlige ukentlige kontakten. Han vet det kommer. Anonymous poster hash: e1d5e...e29
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #25 Skrevet 15. mai 2015 Mye mulig det. Jeg er bare redd jeg er dårlig i senga, at server derfor han ikke er like på som meg. Sexen er etter min mening veldig deilig! Men man vil jo at den man har sex med skal ha lyst på en og ta kontakt for å "få meg" har ikke noe med at jeg har følelser for han. Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #26 Skrevet 15. mai 2015 Dette høres ut som han utvikler følelser for deg. Hav vet at du vil ikke mer, men klarer ikke å kutte deg totalt. Han tenker sikkert, at litt av deg er bedre enn ingenting, men samtidig har det forfedelig vondt på innsiden for hver eneste gang han forlater deg. Jeg vil anbefale deg å enten la være å ligge med han, forsøke å finne grunnen til a han virker veldig uinteressert. Anonymous poster hash: f26f9...826
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #27 Skrevet 15. mai 2015 Mye mulig det. Jeg er bare redd jeg er dårlig i senga, at server derfor han ikke er like på som meg. Sexen er etter min mening veldig deilig! Men man vil jo at den man har sex med skal ha lyst på en og ta kontakt for å "få meg" har ikke noe med at jeg har følelser for han.Anonymous poster hash: 38f17...3ad Tror jeg ikke. Ellers så hadde han ikke hatt sex med deg hver uke i måneder. Sexen er nok god for ham også. Han har nok bare blitt bortskjemt på at du tar kontakt så han bare lener seg tilbake og venter på at du tar kontakt. Anonymous poster hash: e1d5e...e29
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #28 Skrevet 15. mai 2015 Dette høres ut som han utvikler følelser for deg. Hav vet at du vil ikke mer, men klarer ikke å kutte deg totalt. Han tenker sikkert, at litt av deg er bedre enn ingenting, men samtidig har det forfedelig vondt på innsiden for hver eneste gang han forlater deg. Jeg vil anbefale deg å enten la være å ligge med han, forsøke å finne grunnen til a han virker veldig uinteressert. Anonymous poster hash: f26f9...826 Ja, mulig det også: Han har begynt å få følelser, vil være mer enn pulevenner og vil derfor ikke møtes mer, så tar hun kontakt og han klarer ikke å si nei. Så vil han selvfølgelig kose og den slags fordi han har følelser.... Nei nå sporer vi av kanskje. Det er kanskje best å spørre, TS Anonymous poster hash: e1d5e...e29
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #29 Skrevet 15. mai 2015 Ingen mann vil si nei til sex, han liker ikke å ha sex med deg men han takker ikke nei når du spør. Mest sannsynlig har han også andre FF's han foretrekker bedre. Eneste måten å finne ut om man er god til å ha sex eller ikke, er å ha sex med forskjellige folk, og ikke bare tolke/overtolke ut i fra én person, og se hvem som kommer krypende tilbake og får sexcravings etter deg! Ikke gidd å vær sædconteinern til denne fyren lenger! Anonymous poster hash: 52f18...60b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #30 Skrevet 15. mai 2015 Ingen mann vil si nei til sex, han liker ikke å ha sex med deg men han takker ikke nei når du spør. Mest sannsynlig har han også andre FF's han foretrekker bedre. Eneste måten å finne ut om man er god til å ha sex eller ikke, er å ha sex med forskjellige folk, og ikke bare tolke/overtolke ut i fra én person, og se hvem som kommer krypende tilbake og får sexcravings etter deg! Ikke gidd å vær sædconteinern til denne fyren lenger!Anonymous poster hash: 52f18...60b Jeg får vel så mye ut av sexen som det han får. Hadde jeg ikke fått det hadde jeg aldri giddet å kontakte han. Er jo han som står beredt når mitt behov melder seg. Han liker ikke å ha sex med meg, men han vil heller ikke at jeg skal reise når vi er ferdig. Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #32 Skrevet 15. mai 2015 Jeg ligger ikke rundt. Ser ikke på det som noe galt å ha sex med en fast person uten at det trenger å være følelser involvert. Som sagt jeg bryr meg ikke om han, jeg lurer bare på om det er vanlig at han ikke tar kontakt. Men tror heller jeg nevner det for han 😉 Tror jeg får et mere fornuftig svar da. Anonymous poster hash: 38f17...3ad Bedre prate med han ja. Men du har allerede latt han skremmende mye makt over hvordan du føler deg når du lurer på alt dette. Følelser. Om du ikke bryr deg bæret om han så betyr det ingenting at dere treffes en gang i uken. En gang i uken er mer enn nok for et platonske forhold uansett syns jeg da. Anonymous poster hash: 99c02...72d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #33 Skrevet 15. mai 2015 Ingen mann vil si nei til sex, han liker ikke å ha sex med deg men han takker ikke nei når du spør. Mest sannsynlig har han også andre FF's han foretrekker bedre. Eneste måten å finne ut om man er god til å ha sex eller ikke, er å ha sex med forskjellige folk, og ikke bare tolke/overtolke ut i fra én person, og se hvem som kommer krypende tilbake og får sexcravings etter deg! Ikke gidd å vær sædconteinern til denne fyren lenger!Anonymous poster hash: 52f18...60b Sier meg enig i denne. TS høres sårbar ut og tror ikke å ligge rundt er lurt. Hun har allerede begynt å føle seg usikker på sin verdi pga en mann som med stor sannsynlighet knuller andre de restedresterende 6 dagene. Anonymous poster hash: 99c02...72d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #34 Skrevet 15. mai 2015 Jeg får vel så mye ut av sexen som det han får. Hadde jeg ikke fått det hadde jeg aldri giddet å kontakte han. Er jo han som står beredt når mitt behov melder seg. Han liker ikke å ha sex med meg, men han vil heller ikke at jeg skal reise når vi er ferdig.Anonymous poster hash: 38f17...3ad Han håper på en runde nr 2 og vil kose fra seg når du først er der (menn har også et visst behov for nærhet). Det betyr ikke at han elsker å ha sex med deg og liker deg som noe mer enn pulevenn. Vær sikker på at han puler sine andre FFs de andre dagene og ikke syns ditt knull er best, siden han ikke higer etter å ha sex med deg (spør deg om å ha sex, men kun du som tilbyr deg til han) Anonymous poster hash: 52f18...60b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #35 Skrevet 16. mai 2015 Han takker ikke nei til sex, som de fleste menn. Og han vet uansett det kommer uten at han trenger å anstrenge seg. Det at han vil kose etter sex betyr ingenting. Noen mennesker liker det, andre ikke. Kunne forfattet et leksikon utifra hvor mange venninner som har sagt "men han er kosete" om en fyr som ikke så dem som mer enn en sexpartner. Hudkontakt er alltid hyggelig - men det er kun "skin deep". Anonymous poster hash: 28488...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #36 Skrevet 16. mai 2015 Nå er det ikke snakk om bare kosing, men timesvis med prating om spør om mine interesser og mitt liv. Også vil han alltid se film. Han har ikke flere som han knuller det har vi pratet om. Akkurat der tror jeg på han. Hadde hadde ikke knullet noen på nesten 2 år da vi møttes så rart om han plutselig nå har fått skaffet seg andre jenter de resterende dagene han ikke er med meg. Mange av dere eller er du den samme? Som kommenterer her virker veldig bitre. Lenge siden det ble noe på deg/dere eller?Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #37 Skrevet 16. mai 2015 Spør han heller neste gang vi treffes. Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #38 Skrevet 16. mai 2015 Flere av dere har også misforstått noe her tror jeg. Jeg får jo sex når det passer meg, han stiller alltid opp og føyer seg etter mine behov. Ser ikke hent hvorfor jeg er den som blir utnyttet. Jeglurte bare på en enkel ting ig det var om hvorfor det alltid er jeg som tar kontakt. Det er jo supert at han alltid sier ja, så jeg får tilfredsstilt behovet mitt. Men jeg er ikke en sædcontainer. Hadde han alltid kontaktet meg og jeg sa ja og så knullet han meg og stakk så ja. Men her er det vell strengt tatt jeg som kontakter han og vil bare reise når jeg er "ferdig" men her skal vi se både film og prate..Anonymous poster hash: 38f17...3ad
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #39 Skrevet 16. mai 2015 Flere av dere har også misforstått noe her tror jeg. Jeg får jo sex når det passer meg, han stiller alltid opp og føyer seg etter mine behov. Ser ikke hent hvorfor jeg er den som blir utnyttet. Jeglurte bare på en enkel ting ig det var om hvorfor det alltid er jeg som tar kontakt. Det er jo supert at han alltid sier ja, så jeg får tilfredsstilt behovet mitt. Men jeg er ikke en sædcontainer. Hadde han alltid kontaktet meg og jeg sa ja og så knullet han meg og stakk så ja. Men her er det vell strengt tatt jeg som kontakter han og vil bare reise når jeg er "ferdig" men her skal vi se både film og prate..Anonymous poster hash: 38f17...3ad Du prøver å lure deg selv til å tro du er den kule her men det skinner igjennom det ikke er saken. Og hvorfor spørre om noe som I alle situasjoner gjelder: tar man ikke kontakt med noen/ er passive betyr det minimal interesse i hva enn det måtte være Anonymous poster hash: 99c02...72d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #40 Skrevet 16. mai 2015 Du prøver å lure deg selv til å tro du er den kule her men det skinner igjennom det ikke er saken. Og hvorfor spørre om noe som I alle situasjoner gjelder: tar man ikke kontakt med noen/ er passive betyr det minimal interesse i hva enn det måtte være Anonymous poster hash: 99c02...72d Føler jeg må forsvare meg når enkelte kommer med så mye bs! Sier jeg ligger rundt, er promiskuøs og blir brukt som en sædcontainer, bare fordi jeg lurer på hvorfor det alltid er jeg som tar kontakt. Hva har det med å ligge rundt å gjøre? Jeg har en fast person jeg har sex med, ser ikke hvordan det er å ligge rundt. Å jeg ser heller ikke argumentet for å være en å tømme seg i, da det faktisk er sånn at det er (les: jeg) som tar kontakt når (les igjen: jeg) er kåt. Når vi er ferdig vil jeg bare hjem. Men han vil se film og prate. Det blir aldri en runde til etter vi har pratet, da vi somregel holder på i 2- 3 timer med kun korte pauser for at han skal bli klar igjen. Så fettet han vil prate etterpå og se en film, ser jeg på som at jeg er en person han ikke bare tømmer seg i, men liker å være med. Derfor jeg syntes det er så rart at det alltid er jeg som tar kontakt. Noe som er 1 gang i uka. Anonymous poster hash: 38f17...3ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå