Jolene Skrevet 6. juli 2015 #121 Skrevet 6. juli 2015 Hvilket grunnlag har du for å si det? Jeg tok et raskt google søk på noen gatebil babe finalister, og noen vi menn piker og de jeg fant vekt og høyde på havnet alle sammen innenfor "normal vektig" kategorien på BMI skalaen. Anonymous poster hash: 998f0...109 Gatebil og vi menn er ikke det jeg forbinder med modeller. Mange modeller er for tynne, det er en grunn til at flere i motebransjen nå går ut med at de ikke vil ha for tynne modeller. Det er fakta, tro det eller ei.
bananbøy Skrevet 6. juli 2015 #122 Skrevet 6. juli 2015 Gatebil og vi menn er ikke det jeg forbinder med modeller. Mange modeller er for tynne, det er en grunn til at flere i motebransjen nå går ut med at de ikke vil ha for tynne modeller. Det er fakta, tro det eller ei. At du skriver at "det er fakta" gjør det ikke noe mer sant. Og jo vi menn piker og gatebil babes er modeller. Catwalk modeller er jeg enig i at ofte kan være veldig tynne (det lille jeg har giddet å se på det rælet der), men det har vel med homofile klesdesignere sine preferanser å gjøre. Men modeller generelt ser da ut til å være normalvektige.
Jolene Skrevet 6. juli 2015 #123 Skrevet 6. juli 2015 At du skriver at "det er fakta" gjør det ikke noe mer sant. Og jo vi menn piker og gatebil babes er modeller. Catwalk modeller er jeg enig i at ofte kan være veldig tynne (det lille jeg har giddet å se på det rælet der), men det har vel med homofile klesdesignere sine preferanser å gjøre. Men modeller generelt ser da ut til å være normalvektige. Ok, noen vil vel kanskje kalle dem modeller. Greit nok Derimot så ser jeg nå at jeg skrev feil angående moteindustrien. De har fått kritikk for sine tynne modeller. Frankrike har blant annet fått en lov som gjør det ulovlig å ansette for tynne modeller, her kan du også lese om tynnhet og moteindustrien. YSL fikk forøvrig ikke lov til å benytte en reklame med en modell som ble omtalt som for tynn av The Advertising Standards Authority Dermed synes jeg ikke ytterpunktene er spesielt fint, verken ekstremt tynn eller ekstremt overvektig. Det er ikke idealer som burde fremmes, heller tvert imot da de ikke er bra idealer for noen med tanke på helsen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #124 Skrevet 9. august 2015 Bare man kikker litt rundt på nettet så finner man mye rart. Dette er visst en plus size modell. http://i.imgur.com/5pK6lsE.jpg Anonymous poster hash: f3ee3...85a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #125 Skrevet 9. august 2015 Bare man kikker litt rundt på nettet så finner man mye rart. Dette er visst en plus size modell.http://i.imgur.com/5pK6lsE.jpgAnonymous poster hash: f3ee3...85a Hun der er vel mer fetisj modell Anonymous poster hash: 45dee...620
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #126 Skrevet 9. august 2015 Veldig pent ansikt Anonymous poster hash: 8f8d2...84a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #127 Skrevet 10. august 2015 Fett er aldri fint Anonymous poster hash: 66b52...93f 1
Severin Skrevet 10. august 2015 #128 Skrevet 10. august 2015 Fett er aldri fint Anonymous poster hash: 66b52...93f Det kommer vel an på smak og behag?
herzeleid Skrevet 10. august 2015 #129 Skrevet 10. august 2015 Har inntrykk av at "plus size" først og fremst er et fenomen som får kvinner til å føle seg bedre over at andre er tykkere enn dem selv, men som kanskje ikke selger produkter særlig godt i og med at de færreste synes overvekt er fint? Det er jo en trend at overvektige som eksponerer seg skal hylles og fortelles hvor vakre de er, men jeg tror få mennesker, dem selv inkludert, egentlig mener at det er vakkert. I steden for å kjefte på motebransjen, kreve sensur eller hylle overvektige tror jeg kvinner rett og slett må gå i seg selv og bli flinkere til å ikke bry seg så mye om hvordan bladene sier de skal være. Samtidig må de innse at om en ikke er fornøyd med seg selv må man jobbe med det, på den ene eller andre måten. Alternativt må kvinner slutte å kaste penger etter produktene mange kvinner vil ha sensurert. Å "heie" på overvekt tror jeg er en dårlig løsning. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå