Gå til innhold

Hvilken type truse under trenings-tightsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Honeyblossom

Jeg bruker string til hverdags så da bruker jeg string under treningstightsen også.

Syns det er unødvendig å bekymre seg for at folk skal se trusekanten din under tightsen. Alle vet jo at du har på deg undertøy liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker string til hverdags så da bruker jeg string under treningstightsen også.

Syns det er unødvendig å bekymre seg for at folk skal se trusekanten din under tightsen. Alle vet jo at du har på deg undertøy liksom.

Helt enig! Totalt ubetydelig...

Anonymous poster hash: 9697b...583

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke på meg ny truse for å trene, jeg bruker den trusa jeg har og så skifter jeg truse etter trening( og dusjing) driter litt i hvodan det ser ut under tights...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe om noen ser trusekanten? Er dere redd noen skal finne ut at dere har på truse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg skifter ikke truse for å trene. Har vel så og si kun behagelig undertøy som jeg også kan løpe i. Om trusekanten skulle synes gjør meg ingenting. Ei heller om den som løper bak ser at jeg har på meg truse med striper (hvis tightsen skulle være svært gjennomsiktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker alltid stringtruse under tightsen, enten det er for å trene eller bare gå med det den dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker svart truse under. Vil heller ha trusekant enn å vise alt om tightsen er gjennomsiktig ;) Så en jente i går i 2xu-tights, hun hadde svart string under. Det så ikke bra ut..



Anonymous poster hash: c31f6...1ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Jeg trener i den trusen jeg har på meg den dagen - og da nesten uten unntak blondetruser som helt sikkert ville vist under tights. Men jeg foretrekker å ha en sid topp på når jeg trener så rumpa mi er det ingen som ser. Har alltid en stram, sid singlet på meg når jeg trener - enten det er yoga, pilates eller styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker svart truse under. Vil heller ha trusekant enn å vise alt om tightsen er gjennomsiktig ;) Så en jente i går i 2xu-tights, hun hadde svart string under. Det så ikke bra ut..

Anonymous poster hash: c31f6...1ac

Nei det gjelder å bruke en truse som matcher fargen på tightsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hva så om noen ser trusekanten?



Anonymous poster hash: 345c9...7ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hva så om noen ser trusekanten?

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Det er naturligvis ingen krise, men jeg synes det er mest behagelig uten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er naturligvis ingen krise, men jeg synes det er mest behagelig uten. :)

Behagelig for de som skal se på rumpa di?

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha nei, jeg har aldri brukt annet enn svarte tights og jeg kan ikke skjønne hvordan folk får for seg at det er lurt å bruke lyse tights/joggebukser/shorts? Har sett mang en rumpesprekksvetteflekk :fnise:

Når man trener svetter man gjerne. Hva er problemet med det?

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behagelig for de som skal se på rumpa di?

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Korrekt! Da slipper de å se den irriterende kanten, og kan fantasere om at jeg kanske er naken under. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt! Da slipper de å se den irriterende kanten, og kan fantasere om at jeg kanske er naken under. :)

Jeg må innrømme at det virker så ekstremt barnslig å bry seg om trusekanten. Jeg husker dette var et dilemma da vi gikk på ungdomsskolen og JA, det er jo fordi du bryr deg noe voldsomt om hvordan rumpa di ser ut for gutter/menn. Voksne kvinner som tenker på trusekanten må jeg ærlig talt le høyt av.

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må innrømme at det virker så ekstremt barnslig å bry seg om trusekanten. Jeg husker dette var et dilemma da vi gikk på ungdomsskolen og JA, det er jo fordi du bryr deg noe voldsomt om hvordan rumpa di ser ut for gutter/menn. Voksne kvinner som tenker på trusekanten må jeg ærlig talt le høyt av.

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Er ikke mer barnslig enn å bekymre seg om hvorvidt ræva synes når du har på et kort skjørt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mer barnslig enn å bekymre seg om hvorvidt ræva synes når du har på et kort skjørt. ;)

Jo,

Om en trusekant synes under en tights viser den kun at du faktisk har på deg truse. Det kan ikke sammenlignes med å bekymre seg for å blotte stussen i et kort skjørt.

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,

Om en trusekant synes under en tights viser den kun at du faktisk har på deg truse. Det kan ikke sammenlignes med å bekymre seg for å blotte stussen i et kort skjørt.

Anonymous poster hash: 345c9...7ea

Ser poenget. Men jeg synes uansett det er mer behagelig å ikke ha kanter som krøller seg under tightsen, det blir et irriterende element. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at man skal være så redd for hva som synes eller hva man ser konturene av... Jeg er mann, og når hvis jeg ser ei jente i tights, og jeg kan ane at hun har på seg string, blonder, hotpants, sloggi eller ingenting, så tenker jeg egentlig ingenting... Hun trener vel i det hun synes er mest komfy eller praktisk...

Selv liker jeg å ha på string under tightsen. Holder ting på plass, og ingenting som krøller eller gir gnagsår...

Anonymous poster hash: 9697b...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...