Gå til innhold

Sammenhengen mellom voldtekter og "nå er vi horer" russ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker jo være "kult" og "inn" å være hore under russetiden. Kan denne holdningen hos jenter bidra til å øke andelen voldtekter? Man skal jo selvsagt ikke legge NOE skyld hos jentene! Men når de omtaler seg selv som horer og applauderer og celebrerer sanger og holdninger som handler om voldtekt, tvang, suging av pikk, drikking av sæd, bøye seg over å ta den i rompa, osv...



Anonymous poster hash: 70eed...22d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke se bort ifra at endel faktisk blir voldtatte, men noen kan finne på å anmelde gutter for voldtekt i etterkant.

Jeg vet jeg blir upopulær nå, men det har faktisk kommet saker opp i media hvor menn har blitt dømt for noe de ikke har gjort. Og da må man faktisk ta høyde for at det skjer, enn å si at det ikke skjer.

Husker godt det var en ONS jeg hadde som spurte meg hvordan jeg hadde reagert om hun hadde anmeldt meg for voldtekt, da vi lå og slappet av etter økten. Altså, hva faen foregår i hodene til enkelte?



Anonymous poster hash: d3c82...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en sammenheng. De tøyer grensene og normaliserer horete oppførsel. Klart gutta blir påvirket av dette.

Synd det ødelegger fremtiden for både jenter og gutter.



Anonymous poster hash: b5ecc...6d5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene fra Fredrikstad med den russesangen fortjener en offentlig gapestokk, men har fortsatt vansker for å tro det er en sammenheng, for folk som er normale og oppegående forstår at man ikke voldtar uansett. Voldtektsmenn er jo syke/onde og hadde nok voldtatt uansett, selv om de i sin syke hjerne kan finne påskudd i slike holdninger disse jentene har til seg selv.

Anonymous poster hash: b7ea9...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er tilnærmet null sammenheng. Alle vet budskapet i sangene er tull, det er tilnærmet satire på hva russetiden faktisk er for 95% av russen. Selvsagt er det noen som utagerer skikkelig og alt handler om fitte, puling, status blablabla. Men slik er det hos noen på lørdagskveldene hele året.

Poenget er vel at jeg ikke har sett noen tall på større andel voldtekter blant russ/russetiden, sammenliknet med landet ellers.

Disclaimer: selvfølgelig er buskapene i sånne sanger uheldig og jeg fnyser høyt av at slike sanger blir populære, men tenk ikke et sekund at folk ikke greier å tenke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg ikke det. Litt det samme som jeg ikke tror ungdom blir påvirka av å spille voldelige skytespill på PC'en.

Det har blitt hauset opp mye rundt russevoldtektene, men er det virkelig sånn at det er flere voldtekter av russ enn det hadde vært på liknende fester med så mange fulle mennesker på samme sted, på så mange steder rundt i landet over en periode på tre uker? Jeg veit nå ikke jeg.

En del russesanger synes jeg kan være bra og morsomme, men å sitte å høre på de groveste av de tekstene man har sett i år gidder jeg ikke. Men om det skaper flere voldtekter, det tror jeg i grunn ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...