Gå til innhold

GOD barneskole i nærheten av Gjøvik/Lillehammer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi teller på knappene om vi skal flytte fra storbyen. Lengter ut på landet, med mer plass for både to- og firbeinte.

Har vært mye på besøk i nærheten av Gjøvik og Lillehammer. Noen som har erfaring med barneskole® i nærheten og vil anbefale en skole?

For oss er skolemiljøet det viktigste, altså om barn blir sett og ivaretatt. LIte mobbing etc.

Tusen takk for svar :)



Anonymous poster hash: 0b7a7...364
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får en skole slik som alle andre. Det som er en "god skole" for noen er mindre bra for andre. Alt kommer aldri frem, ansatte består av dedikerte lærer samt lærer som er drittleie jobben sin.

Når alt kommer til alt så får du nøye deg med en vanlig skolegang for ungene dine. Forskjellen du kan gjøre er å følge opp som forelder - det er viktigere.



Anonymous poster hash: 84d5c...e64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Hvor kunne du helst tenkt deg å bo, da? Både Gjøvik, Lillehammer og Ringsaker (på østsiden av Mjøsa, men ca like langt fra begge byene) er store kommuner (+/- 30 000 innbyggere) med drøssevis av skoler. I utstrekning er de også ganske store, alle tre. Det kan derfor være greit å vite litt mer om hvilket område du ser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare for Lillehammer/Ringsaker om du vil. Send en pm

Er det hemmelig hvilke skoler som er bra der?

Anonymous poster hash: 85eca...c13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det hemmelig hvilke skoler som er bra der?

Anonymous poster hash: 85eca...c13

Plager det deg at jeg ba om pm....? Hvis du er nysgjerrig så kan du sende meg en melding du også :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en skole slik som alle andre. Det som er en "god skole" for noen er mindre bra for andre. Alt kommer aldri frem, ansatte består av dedikerte lærer samt lærer som er drittleie jobben sin.

Når alt kommer til alt så får du nøye deg med en vanlig skolegang for ungene dine. Forskjellen du kan gjøre er å følge opp som forelder - det er viktigere.

Anonymous poster hash: 84d5c...e64

Hei. HI er. Jeg er uenig med deg. Noen skoler er bedre enn andre. Dette kan endres over tid, ved hjelp av innsats fra skoleledelse, ansatte, foreldre og elever.

I og med at jeg tenker slik velger jeg å spørre om tips og råd angående skoler. Ber om at du respekterer det og heller svarer på tråder hvor du svarer på spørsmålet - istedenfor å kritisere det.

Anonymous poster hash: 0b7a7...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...