Gå til innhold

Mamsi.no - en mobber?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg tror muligens du må innstille hjernen din på subjektiv svart-hvitt-tenking for å forstå det.

For det er jo faktisk ikke mulig å se både prinsipper, pros and cons på begge sider. Her er det ganske enkelt. Du må være for en blogger og i mot den andre. Ser du kritikkverdige forhold hos en, så er du programforpliktet til å være for den andre. Og da kan man jo ikke kritisere redelighet og oppførsel i kommentarfeltet hos en, uten å mene at det er tipptopp hos den andre.

Bjelken i eget øye, osv. Selvinnsikt er visst helt unødvendig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg synes det er noe stort poeng, så er det folk som har tatt til orde for at mamsi ikke skal kunne kritiseres på KG, både i FF-tråden og også i tråder på ris&ros.

Kanskje det hadde vært greit med noen konkrete eksempler (linker) for en gangs skyld?

Jeg mener, hvor mange slike påstander har CBE Defense League sluppet unna med uten å måtte komme med noe som helst av dokumentasjon eller konkrete eksempler?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Er det lov til å referere til brukernavn på de som skriver i kommentarfeltet og hva som skrives?:)

Edit: altså det brukernavnet de oppgir i kommentarfeltet?

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Kanskje det hadde vært greit med noen konkrete eksempler (linker) for en gangs skyld?

Jeg mener, hvor mange slike påstander har CBE Defense League sluppet unna med uten å måtte komme med noe som helst av dokumentasjon eller konkrete eksempler?

Har du kommet med konkrete eksempler på hvordan CBE forsvares i denne tråden? Hva baserer du dine uttalelser om CBE defense leauge på? Eller har du bare flyttet det sedvanlige vrøvlet fra en tråd til en annen?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE defense leauge... Altså.. Nei.

Ha ha ha ha, YES, that's me :D

:ironi:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Du får mene hva du vil, men det blir svært få tilfeller igjen dersom Charlie Hebdo skal være malen.

Hva er hensikten med å kritisere mamsi for å skrive for mye om det samme? Skrive mindre? Slutte å skrive?

For min del er hensikten å markere at jeg ikke syns fremgangsmåten er ok. Verken mer eller mindre. Hvis bloggeren tar det til seg; flott! Hvis ikke så har jeg hvert fall tatt et standpunkt.

Det er egentlig ikke så mye her i verden jeg har myndighet eller mulighet til å forandre(hvert fall ikke alene), men det betyr ikke at jeg ikke kan si min mening om det og ta avstand.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er mamsi-tilhengeren, hei hei :P

Hei du :laugh: Kan jeg gå ut fra at du mener uttrykk som "CBE Defence League" og "blodfan" bør unngås også?

Tilføyelse: Humoren for meg ligger i at jeg igjen og igjen blir betegnet som medlem av CBE Defence League når jeg er kritisk til CBE.

Endret av Bloggleseren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er hensikten å markere at jeg ikke syns fremgangsmåten er ok. Verken mer eller mindre. Hvis bloggeren tar det til seg; flott! Hvis ikke så har jeg hvert fall tatt et standpunkt.

Det er egentlig ikke så mye her i verden jeg har myndighet eller mulighet til å forandre(hvert fall ikke alene), men det betyr ikke at jeg ikke kan si min mening om det og ta avstand.

Hvilken fremgangsmåte vil du anbefale?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mene hva du vil, men det blir svært få tilfeller igjen dersom Charlie Hebdo skal være malen.

Du mener seriøst at det som foregår i denne tråden er knebling av mamsis ytringsfrihet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvilken fremgangsmåte vil du anbefale?

Jeg har ingen å anbefale. Må jeg ha det for å synes at hennes ikke ok?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er hensikten med å kritisere mamsi for å skrive for mye om det samme? Skrive mindre? Slutte å skrive?

Det stilles vel først og fremst spørsmål ved to ting:

1. Hva er Mamsis motiv for å skrive så mye om og til CBE/LKE? Er det sak eller person? Selv om Mamsi hevder at det er umerkede reklameinnlegg hun vil til livs, kan det virke som om dette har glidd over i en mer personlig vendetta (for å bruke LilleSnupps uttrykk). Å kjøre en personlig kampanje mot noen er ikke nødvendigvis greit, selv om det her er snakk om selveste CBE og LKE.

2. Videre stilles det spørsmål ved Mamsis virkemidler, det være seg språklige virkemidler og "teppebombingen" med innlegg på ulike plattformer mot paret.

Det er ingen, meg bekjent, som har skrevet at Mamsi skal slutte å skrive. Skriv i vei! Men det er altså stilt spørsmål ved det ovennevnte. Personlig kampanje og virkemidler. Det må være lov å stille slike spørsmål uten å bli beskyldt for å kneble noen. Ærlig talt. Ytringsfrihet? Give me a break.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener seriøst at det som foregår i denne tråden er knebling av mamsis ytringsfrihet?

Forsøk på knebling, ja, det har jeg skrevet et par ganger. Ikke bare denne tråden, vært side opp og ned i den andre tråden også. Hvis ikke, hva mener du er hensikten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg sitter her og vipper på gjerdet i denne saken. I et lønnlig håp om å få noenlunde mer orden i rekkene, så hadde det vært kjekt om jeg kunne få en definisjon på mobbing. Såvidt jeg kan huske, så oppga hverken TS eller Mamsi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forsøk på knebling, ja, det har jeg skrevet et par ganger. Ikke bare denne tråden, vært side opp og ned i den andre tråden også. Hvis ikke, hva mener du er hensikten?

For n'te gang: Å stille spørsmål ved noens offentlige ytringer er ikke et forsøk på å kneble den personen. Det heter debatt!!!

Edit: Endret pronomen. Vurderte å moderere utropstegnbruken, men nei. Her tror jeg såpass mange er nødvendig.

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stilles vel først og fremst spørsmål ved to ting:

1. Hva er Mamsis motiv for å skrive så mye om og til CBE/LKE? Er det sak eller person? Selv om Mamsi hevder at det er umerkede reklameinnlegg hun vil til livs, kan det virke som om dette har glidd over i en mer personlig vendetta (for å bruke LilleSnupps uttrykk). Å kjøre en personlig kampanje mot noen er ikke nødvendigvis greit, selv om det her er snakk om selveste CBE og LKE.

2. Videre stilles det spørsmål ved Mamsis virkemidler, det være seg språklige virkemidler og "teppebombingen" med innlegg på ulike plattformer mot paret.

Det er ingen, meg bekjent, som har skrevet at Mamsi skal slutte å skrive. Skriv i vei! Men det er altså stilt spørsmål ved det ovennevnte. Personlig kampanje og virkemidler. Det må være lov å stille slike spørsmål uten å bli beskyldt for å kneble noen. Ærlig talt. Ytringsfrihet? Give me a break.

1. Bevis på personlig vendetta?

2. Hvilke språklige virkemidler?

Innlegget ditt er jo ren synsing.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bevis på personlig vendetta?

2. Hvilke språklige virkemidler?

Innlegget ditt er jo ren synsing.

Eh, det er synsing, ja? Jeg kommer ikke med noen påstand, jeg skriver at det stilles spørsmål.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hei du :laugh: Kan jeg gå ut fra at du mener uttrykk som "CBE Defence League" og "blodfan" bør unngås også?

På bakgrunn av noen få innlegg, eller å skjære alle som sier i mot over en kam, syns jeg for enkelt ja. Men altså, noen er jo blodfan da. Enten der er av mamsi eller fotballfrue, eller faktiske fotball folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...