Gå til innhold

SV'er terrorsiktet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.dagbladet.no/2015/05/12/nyheter/innenriks/pst/terrorsiktet/39148548/

Mullah Krekar har jo uttalt at islamister bør stemme SV/AP, så dette er ikke akkurat overraskende. Blir dette den siste spikeren i kista for 3% partiet SV? :fnise:

Anonymous poster hash: 53a75...704

Dersom alle Islamistene stemmer SV, så betyr det i praksis flere stemmer.

Denne terrortiltalen mot SV-politikeren fra Irak er forøvrig veldig diffust framstilt. Det står at han har vært på eksttremistiske sider, men ikke hvilke sider, og hva han gjorde der. Den terrorinfoen han har spredt, det står ingentimg om hva det er.

SV angrer på at deres regjeringsmedlemmer støttet bombinga av Libya, så de er egentlig pasifister, og motstandere av terror. I flg tradisjonen skulle de egentlig vært det mest snillistiske og omsorgsfulle partiet i Norge.

Jeg tror SV knuste seg selv og bildet av seg selv når de tillot bombingen av Libya.

• Liker 2
Skrevet

Dersom alle Islamistene stemmer SV, så betyr det i praksis flere stemmer.

Denne terrortiltalen mot SV-politikeren fra Irak er forøvrig veldig diffust framstilt. Det står at han har vært på eksttremistiske sider, men ikke hvilke sider, og hva han gjorde der. Den terrorinfoen han har spredt, det står ingentimg om hva det er.

SV angrer på at deres regjeringsmedlemmer støttet bombinga av Libya, så de er egentlig pasifister, og motstandere av terror. I flg tradisjonen skulle de egentlig vært det mest snillistiske og omsorgsfulle partiet i Norge.

Jeg tror SV knuste seg selv og bildet av seg selv når de tillot bombingen av Libya.

SV mostandere av terror???

De støtter da Hamas for harde livet, så helt imot terror er de vel ikke?

(Nå er jo så klart "fienden" til Hamas alliert med "den store satan" så kanskje terror ikke er så farlig likevel?)

Skulle for resten likt å sett avisene dersom denne irakeren hadde vært medlem i FRP :fnise:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skulle for resten likt å sett avisene dersom denne irakeren hadde vært medlem i FRP :fnise:

Da hadde det stått på forsiden av alle aviser at en FrP'er var terrorsiktet, selvsagt med store bokstaver :fnise: Sv'ere slipper slikt, men selv TV2 klarte å få med en setning om at han var SV'er i det minste.

Anonymous poster hash: 65f9b...ef1

• Liker 5
Skrevet (endret)

SV mostandere av terror???

De støtter da Hamas for harde livet, så helt imot terror er de vel ikke?

(Nå er jo så klart "fienden" til Hamas alliert med "den store satan" så kanskje terror ikke er så farlig likevel?)

SV er ikke nynazister, de er nynaivister. Jeg visste ikke at de støttet Hamas, men jeg antar at de er imot Israels angrep mot palestinerene , samt mot Israels nybyggere.

Jeg trodde Hamas sto på samme siden som ekstremistene i Libya som tok over etter Ghaddafi. Det blir litt todelt synes jeg, og forvirrende. Norge støtter USA, og bidrar med grov bombemassedrapsvold i Libya for å redde de stakkars Islamistene som er truet av despoten Ghaddafi. Islamistene, jeg tror det er samme side som Hamas. Det som er ulogisk er at Israelvennene USA hjelper Israels fiender. Og hvor står Norge? Er vi venner av både Hamas, Israel og USA samtidig? Det eneste som er tydelig er at vi står imot Russland, og sammen med USA, Ukraina og deres nazister i kampanjen for å drepe og herske i Donbass.

Hvis dette innlegget er rotete, så speiler det at Norges krigsengasjement er ett salig rot, og at SV er ett rotehueparti, og at Norge har mange arbeidsplasser på Kongsberg Våpenfabrikk.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet

Selv om jeg misliker SV sterkt, så er ikke de ansvarlige for dette uansett, og burde ikke sammenliknes med islamister. Selv om deres politiske agenda er for mer islam og dermed islamisme.

Det sagt så skjønner jeg at islamister stemmer SV, akkurat som jeg skjønner at nynazister stemmer FrP.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg misliker SV sterkt, så er ikke de ansvarlige for dette uansett

Neida, det gjelder vist kun om det er en FrP-er, da er det ikke kun vedkommende sin skyld, da er det hele partiet som står for det :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

SV er ikke nynazister, de er nynaivister. Jeg visste ikke at de støttet Hamas, men jeg antar at de er imot Israels angrep mot palestinerene , samt Israels nybyggere.

Jeg trodde Hamas sto på samme siden som ekstremistene i Libya som tok over etter Ghaddafi. Det blir litt todelt synes jeg, og forvirrende. Norge støtter USA, og bidrar med grov bombemassedrapsvold i Libya for å redde de stakkars Islamistene som er truet av despoten Ghaddafi. Islamistene, jeg tror det ersamme side som Hamas. Det som er ulogisk er at Israelvennene USA hjelper Israels fiender. Og hvor står Norge? Er vi venner av både Hamas, Israel og USA samtidig? Det eneste som er tydelig er at vi står imot Russland, og sammen med USA, Ukraina og deres nazister i kampanjen for å drepe i Donbass.

Hvis dette innlegget er rotete, så speiler det at Norges krigsengasjement er ett salig rot, og at SV er ett rotehueparti, oat Norge har mange arbeidsplasser på Kongsberg våpenfabrikk.

Du er ikke alene om å synes Norges utenrikspolitikk er forvirrende.

Vi har vel egentlig ikke en selvstendig utenrikspolitikk, den er i realiteten styrt fra USA. Og USAs politikk er helt uforutsigbar. I Libya ville USA fjerne landets leder, derfor støttet vi opprørerne i Libya. I Ukraina har USA fått satt inn et kuppregime som de ønsker å beholde, derfor støtter vi ikke opprøret i Øst-Ukraina. Det beste løsningen tror jeg hadde vært om både Libya og Ukraina hadde blitt delt i to. Men USA ga seg ikke før opprørerne hadde tatt hele Libya, og de kommer heller ikke til å gi seg før regimet i Ukraina har tatt hele Ukraina.

Når det gjelder han som har blitt siktet, tror jeg ikke det har noe med SVs politikk å gjøre.

Anonymous poster hash: 92666...04a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke Breivik en gang medlem av FRP ?

Anonymous poster hash: 3f11b...bbc
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke Breivik en gang medlem av FRP ?Anonymous poster hash: 3f11b...bbc

Riktig at han var medlem, men mediene og sosialistene fremstilte det som at han fortsatt var medlem med verv i partiet i et forsøk på å sverte FrP. Noe liknende skjer aldri med andre partier, defor smaker det godt å kunne la sosialistene smake sin egen medisin :laugh:

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
AnonymBruker
Skrevet

Riktig at han var medlem, men mediene og sosialistene fremstilte det som at han fortsatt var medlem med verv i partiet i et forsøk på å sverte FrP. Noe liknende skjer aldri med andre partier, defor smaker det godt å kunne la sosialistene smake sin egen medisin :laugh:

Så det er bare FRPer som har utført terror i Norge

fint at du bekrefter dette

AnonymBruker
Skrevet

fint at du bekrefter detteAnonymous poster hash: 3f11b...bbc

Lars Gule ble arrestert for å planlegge terrorisme mot Israel, ellers har det stort vært høyreekstremister som har stått for terror i Norge. Disse ligger langt til høyre for FrP eller noe annet parti i Norge, ABB var heller ikke medlem av FrP så FrPere har aldri utført terror i Norge uansett hvor mye sosialistene og mediene hevder noe annet :fnise:

• Liker 6
Skrevet (endret)

fint at du bekrefter dette

Den eneste grunnen til at dette er tilfellet er at Breivik er den eneste som har vært ressursterk nok til å klare å holde seg under radaren. Flere terrorangrep har blitt avverget i Norge, og PST anser fortsatt selv etter 22/7 islamister for å være den største terrortrusselen. Dette er ikke noe de har dratt ut fra intet, begrunnelsen er veloverveid og basert på ekspertkunnskap.

Endret av Meeh
  • Liker 8
Skrevet

Haha, in your face :skratte: Jeg husker da Frp fikk pepper for Breivik, nå er det SV sin tur å oppleve det samme. Eller vent, ikke i norsk media med sin venstrevridd preferanse.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha, in your face :skratte:Jeg husker da Frp fikk pepper for Breivik, nå er det SV sin tur å oppleve det samme. Eller vent, ikke i norsk media med sin venstrevridd preferanse.

Ja det skulle bare mangle! Ca like seriøse saker også!

Anonymous poster hash: 7d360...4ce

Skrevet

Ja det skulle bare mangle! Ca like seriøse saker også!

Anonymous poster hash: 7d360...4ce

Mener du at man måtte vente på irakeren å gjennomføre et terrorangrep for at dere kunne sammenligne det helt likt? Mye bedre å jobbe preventivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, in your face :skratte: Jeg husker da Frp fikk pepper for Breivik, nå er det SV sin tur å oppleve det samme. Eller vent, ikke i norsk media med sin venstrevridd preferanse.

Stod faktisk på fremsiden av DB eller VG i papiravisen i butikken, storkoser meg over å se SV smake sin egen medisin :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Stod faktisk på fremsiden av DB eller VG i papiravisen i butikken, storkoser meg over å se SV smake sin egen medisin :biggrin:

Karma is a b...tch :) Særlig forskjellen mellom et vanlig medlem uten verv som ingen hadde hørt om (Breivik) og lokalpolitiker! Tenk at han hadde makt å påvirke og bestemme ting lokalt!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Liker ikke viss dette blir brukt mot SV eller AP. Har for eksempel tidligere vært en AP-terrorist, men også en fra AP som skrev dette på facebook:

"Jævla jøde horer, dere bomber små barn og uskyldige kvinner og slipper unna med det, skulle ønske Hitler kunnet kommet tilbake og dusjet dere litt mer... jævla jøder"

Tilsvarende har Breivik vært innom FrP.

Tror ikke det er bra viss slike utskudd som dette blir brukt mot partiene. Mange fra FrP føler nok at assosiasjonen mellom Breivik og FrP ble poengtert alt for sterkt, der FrP nærmest satt med et stort personlig ansvar for terroraksjonen, meg inkludert. Vil likevel ikke godte meg over at det finnes terrorister og avskum, som er politikere i AP eller SV, selv om noen sikkert er hevngjerrig som gjør det.

Endret av Snof

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...