Gå til innhold

Hadde du valgt en med 4 barn ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørs om alle ungene har smme mor eller om det er flere mødre også. Høres ut som mye opplegg. .

Anonymous poster hash: 072f6...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått svarene... Problemet er mangel på struktur, støy og bråk. Han sier sånn er det bare, vi er mange mennesker i huset. og jeg orker ikke å være rydde og vaskehjelp neste 10 år. Enten skal alle hjelpe og bidra eller drar jeg min vei.

Ts

Anonymous poster hash: 0fe35...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ikke. Men dersom jeg hadde rukket å bli stormende forelsket før jeg visste om disse barna så hadde jeg sikkert gitt det er forsøk. Men jeg hadde neppe valgt å involvere meg i en mann på den måten dersom jeg visste han hadde så mange barn. Max to, men helst ingen dersom jeg en gang i framtiden skulle være på "markedet" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde aldri valgt en med fire barn. Grøss og gru. Jeg hadde ikke valgt en mann med små barn i det hele tatt - ønsker ikke å måtte oppdra andres barn på andres bekostning, samt å måtte ha masse med eksen til mannen å gjøre.



Anonymous poster hash: c7fc5...fd9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann med barn fra før? Uaktuell for min del uansett antall. Men det er meg, sikkert nok som ikke ser problemet.

Samme her.

Ønsker ikke egne barn, og da sier det seg selv at å være stemor er fullstendig uaktuelt. Ikke før barna er voksne, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått svarene... Problemet er mangel på struktur, støy og bråk. Han sier sånn er det bare, vi er mange mennesker i huset. og jeg orker ikke å være rydde og vaskehjelp neste 10 år. Enten skal alle hjelpe og bidra eller drar jeg min vei.

Ts

Anonymous poster hash: 0fe35...803

Hadde mye heller levd alene enn å involvere meg med en mann som har fire barn fra tidligere forhold. Kan hvert fall ikke fatte at du valgte å sjenke enda et barn til denne mannen, som allerede bruker deg som rydde- og vaskehjelp for både ham og hans fire særkullsbarn. Du må virkelig ha elendig selvtillit som finner deg i det.

Endret av Ultiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke ha blitt sammen med en som har 4 barn! Jeg vil selv ha 3-4 barn, så derfor ville det vært uaktuelt.

Anonymous poster hash: 40d06...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg ville ikke flyttet sammen med så mange barn (selv på deltid), og det er igjen uaktuelt for andre... Særlig menn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis mannen er sykt rik og vil betale meg skyhøy lønn og egne bankkort unlimited for å være en ressursperson/støttespiller når barna er med ham.

Anonymous poster hash: 41d65...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sett to ganger på en mann med så mange barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takk som byr. Måtte være temmelig nøden om jeg må ty til en 4 barns far.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...