Gullik Skrevet 11. mai 2015 #21 Skrevet 11. mai 2015 Hmm er generelt kvinner mer negativ til å bli sammen med menn med barn enn motsatt mon tro?
Gjest Belle âme Skrevet 11. mai 2015 #22 Skrevet 11. mai 2015 Eg er bare 16 da, men hadde eg vore rust 30, så nei, fordi då ender han opp som 8 barnefar 👌
Gjest O.G. Skrevet 11. mai 2015 #23 Skrevet 11. mai 2015 Snakket med samboer i går og han er 100 % sikker at det at han har 4 barn fra før ( nr 5 fikk vi sammen) er helt greit for mange kvinner...så lenge han har god økonomi. Barna er i barneskole alder. jeg prøvde å si at det er ikke bare bare å velge en person med mange barn... Det krever enormt mye raushet, tid og energi. Han sier det er helt normalt. deres meninger ? Vi er bare nysgjerrige på hva andre mener om det ?Anonymous poster hash: 0fe35...803 Hjelper ikke at han har god økonomi når han har fire, fem unger som pengene skal brukes på. Dog., tror mange mennesker som er litt naive i forelskelsen tror at det vil gå bra hvis objektet for lystene har så mye bagasje, men jeg hadde ikke gadd å prøve en gang.
makkapakka Skrevet 11. mai 2015 #24 Skrevet 11. mai 2015 jeg skjønner ikke helt at det går an å få 4 barn før man finner ut at de ikke passer sammen.. 6
momo Skrevet 11. mai 2015 #25 Skrevet 11. mai 2015 Hadde nok ikke valgt en mann med 4 barn. Helt greit at han har barn, men 4 er litt mye. Jeg har 2 barn selv, så det hadde blitt 6 barn til sammen.
peppermyntete Skrevet 11. mai 2015 #26 Skrevet 11. mai 2015 Jeg er 98% sikker på at nlei, jeg hadde absolutt ikke valgt en mann med fire barn. Jeg tror ikke kjærlighet kunne seiret over noe sånt. 1
duplexx Skrevet 11. mai 2015 #27 Skrevet 11. mai 2015 Samboer har en gutt fra før av, jeg ville valgt helt annerledes. Jeg elsker gutten, men både moren og faren hans har vært fullstendig inkompetente. Jeg var ung og dum, log boblen sprakk fort, like fort som jeg ble smelt på tjukka. Nå er jeg lei og vil gå fra han, og jeg tror nok det hadde skåret seg også uten hans sønn, det er ikke barnet det går på. Tipper mannen din kan få seg en ny dame, men det kommer helt an på han. Det er helt uproblematisk å bli sammen med noen med barn så lenge de ikke er ukompetente foreldre og masse ufordragelig ekser som påvirker hverdagen...
Gjest Mythic Skrevet 11. mai 2015 #28 Skrevet 11. mai 2015 Nei, fire barn - og med forskjellige mødre? - det blir for mye, til og med for meg som jobber med barn og er veldig glad i barn. Dessuten er jeg ferdig med småbarn, men selv om jeg hadde vært yngre, ville fire barn blitt i overkant mye.
Gjest Fotballen Skrevet 11. mai 2015 #29 Skrevet 11. mai 2015 Hadde han vert mange millionær så hadde nok ikke mange kvinnfolk sagt nei.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. mai 2015 #30 Skrevet 11. mai 2015 Han kan ha så god økonomi han bare gidder; er likevel fullstendig uaktuelt. 2
Hulderen Skrevet 11. mai 2015 #31 Skrevet 11. mai 2015 Helt ok hvis barna er voksne og ute av redet Den gang jeg var i markedet, var jeg helt klar på at jeg ikke ville ha en mann med barn. Jeg avviste dem tidlig i datingprosessen når det kom frem at de var fedre. 2
Gjest Castielz Skrevet 11. mai 2015 #32 Skrevet 11. mai 2015 Under ingen omstendighet. En mor er totalt uinteressant.
Gjest imperio Skrevet 11. mai 2015 #33 Skrevet 11. mai 2015 Om det er 4 med samme kvinne, nja spørs om han ønsker flere barn eller ikke. Om han da sier "Jeg allerede har 4, kanskje 1 til men ikke flere" da er det ikke en person jeg ønsker å være sammen med. Om han har 4 med 2-3 forskjellige kvinner, NEI aldri. Om han har 2 fra før (samme kvinne) og ikke har noe imot flere barn, ingen begrensninger på antall, ja.
Gjest Skrevet 11. mai 2015 #34 Skrevet 11. mai 2015 Kunne aldri falle meg inn! Kunne til nød godtatt en om det var en jeg likte veldig godt, men fire? Hadde takket for meg midt i daten om det ble tatt opp!
Summers Skrevet 11. mai 2015 #35 Skrevet 11. mai 2015 Bare kos med barn så null stress, kanskje også en fordel. 1
Gjest O.G. Skrevet 11. mai 2015 #36 Skrevet 11. mai 2015 Helt ok hvis barna er voksne og ute av redet Den gang jeg var i markedet, var jeg helt klar på at jeg ikke ville ha en mann med barn. Jeg avviste dem tidlig i datingprosessen når det kom frem at de var fedre. Enig, men ikke småbarn nei.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #37 Skrevet 11. mai 2015 Haha. Jeg må innrømme at jeg flirer for meg selv når jeg leser om denne mannen som mener at fire unger fra før er null hindring for en ny dame. Jeg vet 100% at dette hadde vært uaktuelt for min del, og jeg er 99% sikker på at det hadde vært uaktuelt for mine venninner. Vi er alle i 30-årene. Ett særkullsbarn, maks to, går ofte greit om kjemien virkelig stemmer og man ser for seg en fremtid sammen. Men fire unger i barneskolealder? Hahaha.. Du finner sikkert et nek som hadde sagt ja til noe sånt, men han kan definitivt ikke velge på øverste hylle. Da skal han være veldig rik, megahøy status og gjerne veldig kjekk i tillegg. Du kan jo vise mannen din denne tråden.. Anonymous poster hash: 75eb6...24c 2
Summers Skrevet 11. mai 2015 #38 Skrevet 11. mai 2015 Hmm er generelt kvinner mer negativ til å bli sammen med menn med barn enn motsatt mon tro? Godt mulig at menn er mer glad i barn ja. Da skal han være veldig rik, megahøy status og gjerne veldig kjekk i tillegg. Anonymous poster hash: 75eb6...24c De tre viktige verdiene for forhold.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #39 Skrevet 11. mai 2015 Jeg ble sammen med min som har 3 fra før. Jeg elsker ham - og barna, men jeg troor jeg ville revurdert det. Det ble ikke akkurat som en tenkte for å si det slik. Og nå er nr 4 på tur...................... Sikkert ikke noe problem så lenge forholdet til mor fungerer (noe det ikke gjør hos oss), så lenge økonomien er ok (noe den ikke er hos oss), når barna oppfører seg som barn, og ikke udyr (slik som de gjør hos oss(!)), når man er enige om oppdragelsen og grensesettingene (som vi ikke er) Og så videre. Og at man er villig til å oppgraderer fra den fine bilen til en stygg 7 seters touran f.eks. Eller at man ikke kan reise på ferie, både fordi det blir for dyrt, og for slitsomt. Listen er lang for grunner til at jeg nok heller villle valgt samme mannen bare uten barn Men man må gi å ta litt. Jeg har fått en fantastisk mann, men har måttet ofre den flotte hverdagen min, ferier, økonomi, stillhet, osv. Anonymous poster hash: 93011...122 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #40 Skrevet 11. mai 2015 Nei. Nei, nei, nei. Jeg har 3 barn, og så 4 stebarn ...det kunne blitt litt vel heftig for min del. Men hvis vi likte hverandre fryktelig godt og hele storfamilien kom overens, så kanskje ... (Ser jo at jeg ikke nødvendigvis er noe varp selv med 3 små!) Anonymous poster hash: 8852c...721
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå