Gå til innhold

Hadde du valgt en med 4 barn ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri.

Ikke om han hadde vært millionær eller utrolig kjekk heller. En vanvittig bagasje som hadde gjort at jeg hadde rygget unna ved første møte. En med 4 barn er altså en uatraktiv mann.

Anonymous poster hash: aa108...50b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle aldri finne meg en mann med barn fra før....

I 13 år har jeg nå vært sammen med en mann som hadde tre barn fra før da jeg møtte ham. Det var ikke barebare, og jeg vet ikke om jeg ville gjort det samme om igjen - samtidig ville jeg jo ikke byttet NÅ.... Men fire barn er jo flere enn tre, så jeg håper jeg ville tenkt meg om enda en gang i så fall....

Å være barnløs og å få tre barn på 1, 2 og 6 inn i livet sitt er ikke bare idyll, selv om det ikke har vært noe galt med barna på noe vis!

Hadde vi møttes om 5-10 år når alle barna er voksne og har flyttet for seg selv, hadde det vært noe helt annet....

Jeg tror ikke hvilken som helst dame blåser i å få fire barn med på kjøpet altså.... Tror det er en del som takker nei, uavhengig av økonomi feks....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det nå uaktuelt.

Hadde barna vært voksne og en møttes i ens eldre dager, da kunne saken vært en helt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så hadde en mann med barn vært lite attraktiv for min del. En mann med 4 barn hadde derfor vært helt uaktuelt, uansett hvor god økonomi han hadde hatt, og hvor greie x-damene hadde vært. 4 bonusbarn går ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri en som hadde 4.

2 er i grenseland.

Anonymous poster hash: 78be5...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, absolutt ikke. Et barn kunne gått greit, kanskje to. Men ikke flere.



Anonymous poster hash: f632c...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok løpt raskere enn "The Flash". :fnise:

Hadde glatt tatt deg igjen...fire stebarn, nei. Bare nei.

Anonymous poster hash: 197b2...a0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt tatt deg igjen...fire stebarn, nei. Bare nei.

Anonymous poster hash: 197b2...a0a

Haha. Skjønner akkurat hva du mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barnløs i kvinne i 20-årene så hadde jeg lett latt han passere. Å overta andres moro ønsker jeg meg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, absolutt ikke. En mann med ett barn kunne kanskje ha gått dersom jeg falt for ham før jeg fikk vite om eventuelle barn. 4 stk er helt uaktuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på, tror jeg. Hvis dette var en familie med masse kaos, dårlig samarbeid med andre foreldre, mangel på rutiner, orden, disiplin, grensesetting osv så ville jeg nok styrt unna. Har to barn selv så det ville krevd at familiesituasjonen deres blant annet var preget av ro, orden, forutsigbarhet, sikker økonomi osv. Likevel så ville jeg ikke oppsøkt noen med fire barn. Det er i overkant mye. Men dersom det hadde oppstått en veldig god kjemi og følelser over lengre tid så hadde jeg nok vært villig til å vurdert det. Men jeg ville aldri etablert meg med dem før jeg var 110% sikker på at ungene mine hadde klart å tilpasset seg og følt seg vel i den nye familien. Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel denne mannen strengt tatt 5 barn da! Siden han fikk ett med TS. Så om han kommer på markedet igjen, så vil rett overskrift på innlegget være "Hadde du valgt en med 5 barn?"

Og min reaksjon på det er at jeg ville anbefale mannen å få seg en annen hobby, for baby-laging ser han ut til å meste til fulle. Om jeg ville hatt han som partner. Nei, definitivt ikke, spesielt når alle barna er under 18 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg skjønner ikke helt at det går an å få 4 barn før man finner ut at de ikke passer sammen..

Gud for en fin ting å si. Signert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En med 4 barn hadde ikke vært datingmateriale for meg. Hadde det vært en jeg møtte f.eks på jobb hver dag og ikke klarte å la være å forelske meg i, så kanskje. Kanskje også hvis han var enkemann. Det føles litt annerledes om det er barn som kanskje trenger deg, enn 4 barn som ser deg som 5. hjul på vogna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gift, og jeg har ingen planer om at sivilstatusen min skal endre seg. MEN jeg hadde ALDRI I VERDEN valgt en mann med fire barn!!



Anonymous poster hash: c81e1...08c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d hadde ikke vært aktuelt. Jeg har 3 egne i tenårene så jeg vil uansett ikke ha noen med yngre barn enn det. og 4 ville uansett vært for mye. Muligens om noen av dem hadde flyttet hjemmefra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...