Gå til innhold

krøllete look - hjelp!


squizzay

Anbefalte innlegg

hei og hopp!

bare lurer på om noen har noen forslag til hvordan man kan oppnå den krøllete looken som bla madonna, britney og de fleste andre berømte folk har nå for tiden.. det er ikke helt krøllete men liksom bølgete og litt messy.. hjelp icon_biggrin.gif?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

prøv å fødes med mine gener. håret mitt blir sånn enten jeg vil eller ikke. jeg vil altså ikke. jeg vil ha det glatt eller eventuelt krøllete, ikke sånn midtimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nok rulle opp håret, enten på store ruller, eller tvinne det inn på papilotter(litt vanskelig å forklare).

(rull opp på tørt hår), fukt hver passé med litt hår spray eller spray gele el.l.før du ruller det opp. La rullene sitte i til håret har tørket.

Ta ut rullene,så kan du style ferdig med, pomade, voks el.l.

Håper det hjalp litt icon_smile.gif

_________________

rosaengel.gif

Line1212[ Dette Innlegg er endret av: line den 2002-03-03 19:07 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg vil også ha KRØLLER og vil bare ha LANGT hår noe som er dødskjedelig! kunne tenkt meg glatt hår i en kort tøff frisyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! takk takk icon_biggrin.gif jeg synes krøller er fint jeg icon_wink.gif men uansett så er det jo bare å bruke rette tang så har du straight hår igjen. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også naturlige krøller, synest det er mye stell med de=(. Jeg bruker av og til store hårruller for å få finere krøller, viss du vil ha det litt "messy", kan du krølle og kreppe det, annen hvert parti med hår. Dette blir kjempe stilig, iallefall viss du skal ut på byen en kveld. Det er litt sånn britney greie, noen liker det, andre ikke. Jeg synest det er i hvertfall kjempe stilig=)

Lykke til!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Synne

Hei,

Har en skum som heter SHOCK WAVES av Wella.Den er kjempegod,og jeg bruker den når jeg vil ha litt krøller osv. Den er virkelig å ANBEFALE.

Den kan kjøpes i de fleste daglivareforetninger (jeg handler på Spar,der har de iallefall,Rimi også tror jeg..Koster ca.40 kr.)Den er blå,og så står det Shock Waves på den.Lukter godt gjør den også.

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei,jeg bruker vanligvis hårruler,men jeg har kjøpt en ny resq curl mousse,kanskje du ikke ser så mye på resq,men resq curl mousse gir ihvertfall bølger og mange finne krøller .du finner det på h&m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Prøv å ta permanent som er litt svakere enn det man normalt tar. Og med store ruller. Da blir bølgene slakkere. Og hvis du da greier igjennom håret når det er halvtørt får du akkruat slike bølger som du ønsker deg. For å få håret litt "messy" tar du skum i hendene og bare "løfter" litt nedenfra og opp/up uten å greie det etterpå. Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

For å få det litt rufsete og litt krøllete uten at det blir krus, kan du først tvinne lokken rundt seg selv før du ,mens håret enda er tvunnet, krøller det i vanlig krølltang eller med papilotter. Det funker utrolig bra på meg iallefall.

Lykke til

Klem fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...