Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åhh hei! Du som var på daten eller? Anonymous poster hash: f9b8f...168

Haha, høres sånn ut. Uten tvil en mann som står bak det innlegget der :fnise:

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om man kan kalle det for date, men i hvertfall en ganske WIERD hendelse, med en jeg var "sammen med" på VGS. Vi hadde likt hverandre lenge, du vet, den magnetiske effekten man bare har med en på skolen som man stirrer ihjel hver gang man går forbi, i mange måneder før man faktisk blir kjent. Så ble vi sammen da, og begge var ganske nye med både klining og sex og sånt (jeg var jomfru og det var han også og det var vårt første "forhold" om man i det hele tatt kan kalle det det).
En av dagene så dro vi på Mc Donalds, og kjedelig og kleint som det var å sitte helt alene oss to for første gang (vi hadde bare hengt med hverandre på skolen og i friminuttene før det) så tenkte jeg at det var gøy å bryte isen med å gå å leke i ballrommet. Jeg burde jo skjønt at det ville lede til noe seksuelt men jeg var barnslig og tanken slo meg faktisk ikke, men han skulle bare kysse meg der inne og ville ikke leke med ballene. Vi rotet jo litt og han prøvde å åpne beltet mitt, jeg husker jeg hadde en sånn svær bling beltespenne med juggel diamanter på fra Fornarina eller Ed hardy, miss sixty eller noe, også spurte han mens han så meg inn i øynene om han fikk åpne skattekammeret hahaha!! (fordi det var diamanter på, men i dobbeltbetydning) Jeg sa nei men han fortsatte å prøve litt mer i en tullete tone og plutselig kommer noen ansatte å KREMTER å ber oss om å gå ut fordi de har fått klager om at "noen ungdommer hadde sex i ballrommet".
KLEINT.

(til orientering så var det ikke sånn at det var mange barn der som ville leke, og tanken min når jeg gikk inn i lekerommet var jo å leke med alle og ikke noe seksuelt så det slo meg ikke at vi liksom "okkuperte" rommet)

 

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en

Fra sekundet han kom satt han jevnlig underhele  daten og tekstet til gutta som han skulle treffe seinere på kvelden "planlegge den siste utepilsen i år". Følte  meg ikke så veldig velkommen. Da de begynte med livemusikk avsluttet jeg daten raskt. 

Anonymkode: 46ebc...99f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "det var hyggelig å treffes, men tror ikke vi passer sammen"-melding i etterkant er en veldig fin måte å avslutte på. Man er ærlig og direkte nok, samtidig som at man ikke er ufin på noen måte.

hvis du kjører. Parkometeret går snart ut. Hyggelig å hilse på deg.

Anonymkode: 46ebc...99f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er fantastisk :fnise: 

Har ikke noe å komme med,  selv om jeg fortsatt er på datern. Skal på date neste lørdag, så kan komme med en oppdatering. 

Anonymkode: 0b8de...61d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Jeg har dessverre flere på lager. Selve daten i seg selv var bra, men det var hvordan han oppførte seg etter daten som var verre..

 

En mann ( noen år eldre enn meg ) hadde sett meg på byen og tydeligvis blitt betatt. Han dukket opp på døren min med roser to ganger og kort med dikt. Virket jo veldig sjarmerende og jeg syntes det var søtt, så vi gikk vi på en date og den var bra. Men etter daten så ble han veldig motbydelig på meldinger. Her mener jeg ikke motbydelig som i slem, men rett og slett pervers. Han skrev noen av de kvalmeste meldingene jeg har mottatt! Ting som : "Jeg fantaserer om at det går for meg i rumpen din og at vi lar sæden renne ut igjen i munnen min!" Jeg ble helt paff, for dette virket som en veldig ordentlig mann i real life og han hadde vært med i Jehovas vitne. Jeg svarte ikke på disse kvalme meldingene, men til slutt fikk jeg nok og skrev at han måtte slutte med disse sexmeldingene. Da svarte han at han trodde jeg likte dem siden jeg ikke svarte?! Men unnskyldte seg og sa han skulle slutte.. MEN så gikk det ikke mer en max en time før det tikket inn en melding igjen, denne gangen med spørsmål om jeg ville urinere i munnen hans! Da var det NOK og jeg sendte han melding om at all kontakt avsluttes! Jeg fikk ikke svar, men gjett hvem som etter toppen et kvarter ( som det tok å kjøre fra han til meg) dukket opp på døra, tårevåt i øyne! 

 

Hvordan i all verden kunne fyren tro jeg ville bli interessert av slik oppførsel?! Også stå der på gråten når jeg avviser han? Nei, han der syntes jeg overhodet ikke synd på, makan til ufordragelig oppførsel!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre flere på lager. Selve daten i seg selv var bra, men det var hvordan han oppførte seg etter daten som var verre..

 

En mann ( noen år eldre enn meg ) hadde sett meg på byen og tydeligvis blitt betatt. Han dukket opp på døren min med roser to ganger og kort med dikt. Virket jo veldig sjarmerende og jeg syntes det var søtt, så vi gikk vi på en date og den var bra. Men etter daten så ble han veldig motbydelig på meldinger. Her mener jeg ikke motbydelig som i slem, men rett og slett pervers. Han skrev noen av de kvalmeste meldingene jeg har mottatt! Ting som : "Jeg fantaserer om at det går for meg i rumpen din og at vi lar sæden renne ut igjen i munnen min!" Jeg ble helt paff, for dette virket som en veldig ordentlig mann i real life og han hadde vært med i Jehovas vitne. Jeg svarte ikke på disse kvalme meldingene, men til slutt fikk jeg nok og skrev at han måtte slutte med disse sexmeldingene. Da svarte han at han trodde jeg likte dem siden jeg ikke svarte?! Men unnskyldte seg og sa han skulle slutte.. MEN så gikk det ikke mer en max en time før det tikket inn en melding igjen, denne gangen med spørsmål om jeg ville urinere i munnen hans! Da var det NOK og jeg sendte han melding om at all kontakt avsluttes! Jeg fikk ikke svar, men gjett hvem som etter toppen et kvarter ( som det tok å kjøre fra han til meg) dukket opp på døra, tårevåt i øyne! 

 

Hvordan i all verden kunne fyren tro jeg ville bli interessert av slik oppførsel?! Også stå der på gråten når jeg avviser han? Nei, han der syntes jeg overhodet ikke synd på, makan til ufordragelig oppførsel!

Herrefred! :sjokkert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre flere på lager. Selve daten i seg selv var bra, men det var hvordan han oppførte seg etter daten som var verre..

 

En mann ( noen år eldre enn meg ) hadde sett meg på byen og tydeligvis blitt betatt. Han dukket opp på døren min med roser to ganger og kort med dikt. Virket jo veldig sjarmerende og jeg syntes det var søtt, så vi gikk vi på en date og den var bra. Men etter daten så ble han veldig motbydelig på meldinger. Her mener jeg ikke motbydelig som i slem, men rett og slett pervers. Han skrev noen av de kvalmeste meldingene jeg har mottatt! Ting som : "Jeg fantaserer om at det går for meg i rumpen din og at vi lar sæden renne ut igjen i munnen min!" Jeg ble helt paff, for dette virket som en veldig ordentlig mann i real life og han hadde vært med i Jehovas vitne. Jeg svarte ikke på disse kvalme meldingene, men til slutt fikk jeg nok og skrev at han måtte slutte med disse sexmeldingene. Da svarte han at han trodde jeg likte dem siden jeg ikke svarte?! Men unnskyldte seg og sa han skulle slutte.. MEN så gikk det ikke mer en max en time før det tikket inn en melding igjen, denne gangen med spørsmål om jeg ville urinere i munnen hans! Da var det NOK og jeg sendte han melding om at all kontakt avsluttes! Jeg fikk ikke svar, men gjett hvem som etter toppen et kvarter ( som det tok å kjøre fra han til meg) dukket opp på døra, tårevåt i øyne! 

 

Hvordan i all verden kunne fyren tro jeg ville bli interessert av slik oppførsel?! Også stå der på gråten når jeg avviser han? Nei, han der syntes jeg overhodet ikke synd på, makan til ufordragelig oppførsel!

Snakk om å ikke ha sosiale antenner da! Jeg mener,  hvordan er det mulig å oppføre seg sånn? Når noen begynner med sexmeldinger, så melder jeg meg ut. De han sendte var jo helt på trynet. Grøss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame inviterte seg selv hjem til meg og viste med hele sitt kroppsspråk hvor lite imponert hun var over alt med meg gjennom hele daten. Det var en mildt sagt skuffende kveld som jeg kunne brukt på noe mye mer hyggelig alene.

 

Traff en dame gjennom nettdating en gang. Hun syntes jeg var så hyggelig at hun ville invitere meg med hjem til bestevenninnen på første date. Det var koselig, men jeg ble så opptatt med å imponere venninnen at jeg glemte daten. Når to av hennes tydeligvis svært dårlige venninner litt senere forsøkte å sjekke meg opp var det antakeligvis siste spikeren i kista. Det var kanskje like greit egentlig.

 

En gang ble jeg invitert på date av en dame ute på bygda gjennom nettdating. Alle hennes bilder hadde løyet. Veldig. I realiteten var hun svært overvektig og dum som et brød (godt gjort å skjule begge disse tingene, men man kjøper mye dårlige forklaringer når man er desperat). Hun ble rasende da jeg sa jeg ikke var interessert. Hun hadde tydeligvis vært gjennom svært mange dates med samme utfall. Duh.

 

En gang var jeg på date med det som da fremstod som drømmedama over alle drømmedamer. Hun brukte hele kvelden på å snakke om seg selv mens hun hadde stjerner i øynene. og reiste hjem igjen like brått som hun kom. Det var litt som å få holde en diamant i to sekunder. I etterkant har hun blitt en slags feministisk sosialist og litt overvektig, noe som har sementert min sterke overbevisning om at den slags mennesker i realiteten er egoister.

 

Ellers 10 gode historier for hver av disse småkjipe. Det finnes veldig mange flotte mennesker der ute. Det er ingen grunn til å frykte date-situasjonen. All erfaringen min tilsier at det ofte ligger personlige problemer bak en dårlig date. Det er ikke noe jeg tar personlig.



Anonymous poster hash: 11897...5f8

Du var kanskje på date med meg ;). Jeg er egentlig ingen egoist, selv om jeg kan skravle mye om meg selv.

Anonymkode: b801c...14c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Holy fuck! Har lest hele tråden og ler så tårene triller!  :skratte: Så mange gærninger der ute. Haha. Hjelp!! Får vel komme mine mislykka dater.

1. Jeg er fra byen og han skikkelig bygdegutt. Var litt skeptisk, men ga han en sjanse. Han ankom hos meg  (han insisterte på at han skulle hente meg,så jeg gikk ut til veien) i en rød truck bil. Den bråka så og skrangla. Pluss han hørte på DDE.  Vi gikk på restaurant og merket fort dette ikke kom til å fungere. Han bodde der det var dead end og tok nesten 20 min å kjøre til butikken og ingen buss eller noe. Han kom aldri til å flytte!  Han kjørte traktor og der oppe var det traktor fest som gjaldt 

Største turn offe var at han alltid drakk seg dritings! Han hadde ikke kontroll på alkoholinntaket. Her er det bare å gi bånngass som han sa. Da han slang opp snusen på bordet  (ikke ferdig pakka snus) så grøsset jeg. Han  satt og rakket ned på byfolk. Vi er sååå pripne og klarer aldri å ha det gøy. Han måtte drikke seg full, på fester ellers var det kjedelig. Det  ble ikke flere dater der gitt.

2. Haha, møtte  en som hadde fake profil. Altså,han brukte bilde av en annen en.  Vi møttes i byen og jeg ventet i 10 min før han kom. Jeg var 18 og det kom bort en fyr med ølmage og langt fettete  hår. Pluss han var minst 10 år eldre (ville ikke si hvor gammel han var) Han sa" jaja jeg er ikke han på bildene, men du er vel ikke så overfladisk og bryr deg ikke om utseende. Det er jo det indre som teller"  sååå vi gikk i parken og han snakket bare om hvor kresne og overfladiske vi jenter var. Satt oss på en benk og det ble pinlig taushet. Prøvde å komme på en unnskyldning for å gå. Skikkelig kleint. Sa jeg måtte hjem for å hjelpe mamma med noe. Vi sa ha det  og gikk. 

Fikk 100 vis av meldinger i ettertid hvor han ba på sine knær om ny date. Jeg sa nei, men han tok aldri nei for et nei. Måtte til slutt bytte nr.

3. Møtte en i sommer og han ville vi skulle dra på kino.  På en komedie. Vi møtes utafor og går inn. Dette var IKKE min type humor. Det var bare teit. Han derimot, holdt på å le seg i hjel! Han lo så høyt at folk snudde seg. "Hahahaaaahaaaaaa" Hjelp! Måtte late le under hele filmen. Etter filmen, så snakket han kun om filmen. Hvor morsom den var og den måtte han se igjen. Helst i morgen. Han lo fortsatt over hvor hysterisk bra den var. 

Følte ikke vi hadde den rette kjemien, så ble ikke flere dater.

4. Så var jeg på date med som la alle kortene på bordet.  Han hadde 3 barn med 2 ulike damer. Turn off å ikke nevne sånt før vi møtes!  Pluss han hadde rulleblad med mye ran og narkotika!!! :sjokkert: Faktisk så hadde bare vært ute av fengsel i bare 6 måneder.  Nå skulle han få seg dame og ta seg sammen. Ble ikke flere dater her heller gitt.

Endret av LeilaS
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg hadde en slags date på lørdag, som ikke var helt det store. Et vennepar skulle finne en date til meg. Vi 4 skulle ha en fin lørdags kveld med middag og hygge. De hadde skryt av han og sagt at han ville jeg like. Jeg hadde store forventninger til dette her. Var hos frisøren og kjøpte nye klær for anledningen.

Jeg kom 30 min før han. Da venninnen sa han ikke hadde vært med en dame på 3 år (verken sex eller forhold) så ble jeg litt skeptisk. Holy shit, nå skjønner jeg hvorfor.

 

Han kom og merket fort han ikke var min type, men ga han en sjanse. Alt startet fint, men han ble bare mer irriterende og irriterende. Han sa han var veldig nervøs og ble enda mer nervøs da han fikk se meg. For jeg var litt av en catch! Raawrr. Styrtet en vinflaske på styrten. Hele kvelden var han klengete og veldig innpåsliten. Han satt klistret inntil meg i sofaen og holdt rundt meg. Som vi skulle vært kjærester. Prøvde å kysse meg flere ganger. Dårlig ånde hadde han å. Skulle hele tida lukte på meg og si "ah du har så nydelig kroppslukt!" Ting ble ikke noe bedre da de to gikk inn på soverommet for å ha seg. Så jeg ble alene med han. Da tar han frem en joint og begynner å røyke den. Blåser røyken i ansiktet mitt. Prøvde nok en gang å kline med meg, men jeg ville ikke. Han hadde tatovert mamma og pappa på rumpeballene, og viste det stolt fram. Yiikes!

 

Til slutt, så sa jeg nå måtte jeg hjem. Han INSISTERER på å følge meg til bussen. En så deilig dame som meg kan ikke gå i mørket alene. Han insisterer på at vi skal leie hender sånn at alle ser hvilken deilig dame han har fått seg. Da bussen kom, så prøvde han IGJEN! å kysse meg. Dyttet han vekk og hoppet inn på bussen. Phjooo, endelig kvitt han.

 

Fått minst 20 meldinger på FB Typ "skal vi møtes igjen? Du er rå deilig. Kom hjem til meg. Jeg vil møte deg igjen. Please" Har sagt jeg ikke er så interessert, men han sender fortsatt meldinger :rolleyes:

Unnskyld at jeg ler men, :skratte: :skratte: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2. Haha, møtte  en som hadde fake profil. Altså,han brukte bilde av en annen en.  Vi møttes i byen og jeg ventet i 10 min før han kom. Jeg var 18 og det kom bort en fyr med ølmage og langt fettete  hår. Pluss han var minst 10 år eldre (ville ikke si hvor gammel han var) Han sa" jaja jeg er ikke han på bildene, men du er vel ikke så overfladisk og bryr deg ikke om utseende. Det er jo det indre som teller"  sååå vi gikk i parken og han snakket bare om hvor kresne og overfladiske vi jenter var. Satt oss på en benk og det ble pinlig taushet. Prøvde å komme på en unnskyldning for å gå. Skikkelig kleint. Sa jeg måtte hjem for å hjelpe mamma med noe. Vi sa ha det  og gikk. 

Fikk 100 vis av meldinger i ettertid hvor han ba på sine knær om ny date. Jeg sa nei, men han tok aldri nei for et nei. Måtte til slutt bytte nr.

Han her tror jeg kanskje at jeg og har datet - eller en tilsvarende type. Utrolig irriterende typer - eier jo ingen selvinnsikt :dry:

Anonymkode: 6911c...a07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her tror jeg kanskje at jeg og har datet - eller en tilsvarende type. Utrolig irriterende typer - eier jo ingen selvinnsikt :dry:

Anonymkode: 6911c...a07

Enig. Skjønner ikke hvorfor jeg dro på "date" med han i parken. Skulle bare ha løpt, men fikk meg ikke til å løpe da han sa at jeg sikkert ikke var så overfladisk som alle andre jenter. Skjønner ikke at de tør å dra på date når man har brukt falske bilder av seg. Snakk om å være desp her.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

4. Så var jeg på date med som la alle kortene på bordet.  Han hadde 3 barn med 2 ulike damer. Turn off å ikke nevne sånt før vi møtes!  Pluss han hadde rulleblad med mye ran og narkotika!!! :sjokkert: Faktisk så hadde bare vært ute av fengsel i bare 6 måneder.  Nå skulle han få seg dame og ta seg sammen. Ble ikke flere dater her heller gitt.

Fint han er ærlig, men hallo da. Hadde daten min sagt han nettopp hadde kommet ut av fengsel pga ran og narkotika, så hadde jeg LØPT! Lykke til med å finne kjærligheten sier jeg.

Anonymkode: 0b8de...61d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En date der daten snakket i over en time om den fæle fæle eksen sin, som kasta han ut på julaften, etter at han hadde gitt henne en klokke til over 6000 i julegave. Om hvor fint han hadde pusset opp huset hennes, og alt han hadde gjort for henne. Vi pratet om andre ting også, om musikken han drev med, dansebandmusikk(!) og julebordet han ville ta meg med på sånn at han slapp å sitte i en fancy suite helt alene... Dagen etter fortalte han at da han kom hjem til seg selv den kvelden etter å ha vært på besøk hos meg, ble han så lei seg fordi da begynte han å tenke på den fæle eksen sin igjen, som hadde vært så slem imot han. Alt dreide seg om han og den fæle eksen, jeg ble visst bare brukt som en psykolog eller noe. Voksne mannen på over førti år...

Anonymkode: dea8f...dd1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...