Gå til innhold

Skjult kamera - Else Kåss Furuseth får sparken


mirama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff da, jeg syns jo det var litt fælt da. Ingen fortjener sånt, uansett om det er skjult kamera eller ei. Jeg vet ikke om jeg sitter med samme følelse som deg, men fikk synd i Else nå! :(

Men det er jo sjefen i TV2 da, så han vet jo sikkert om alt som foregår!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.no/2015/05/06/kjendis/else_kass_furuseth/det_er_lov_a_vere_blid_med_else/skjult_kamera/tv/39040047/

Flere enn meg som får følelsen av at det opprinnelig ikke var planlagt med "skjult kamera" fra sjefen sin side? Jeg tror han rett og sleit dreit seg ut, og tok en spansk en med å si at det var hun som var lurt.

Det var det første jeg tenkte faktisk! Merkelig at han går bort fra settingen for så å gå tilbake og si det er tull. Hvorfor gikk han bort liksom?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det første jeg tenkte faktisk! Merkelig at han går bort fra settingen for så å gå tilbake og si det er tull. Hvorfor gikk han bort liksom?

Herregud, håper ikke det. Kleint for ham, da!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også han dummet seg ut, og måtte ta en spansk en. Hvorfor skulle han ellers stikke av et minutt med kamerafyren?

Når man først har sparket noen kan man ikke bare snu på flisa sånn

- du har sparken på grunn av oppførselen din.

- nei med det er bare tull det jeg driver med det er skjult kamera.

-åja daså sorry du er ikke sagt opp likevel.

Så han må jo ro seg i land på et vis

Samtidig vil det være rart å si opp noen på grunn av én hendelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det faktisk var sånn at han ga Else sparken ville nok aldri klippet blitt sendt på TV.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Tviler egentlig på at han "dummet seg ut" og brukte "det er du som er på skjult kamera" som en unnskyldning. Men man vet jo aldri da...

JEG trur at han viste det hele tiden, og skulle ta en spøk mot Else, fordi han som sagt viste det... (ser i kamera gjør han også). Hvorfor han skulle snakke med kameramannen aner jeg ikke, kanskje for å la Else sitte der i sine egne tanker å få litt panikk før han røpte sannheten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.no/2015/05/06/kjendis/else_kass_furuseth/det_er_lov_a_vere_blid_med_else/skjult_kamera/tv/39040047/

Flere enn meg som får følelsen av at det opprinnelig ikke var planlagt med "skjult kamera" fra sjefen sin side? Jeg tror han rett og sleit dreit seg ut, og tok en spansk en med å si at det var hun som var lurt.

Skjønner jo med en gang at han kødder da, jeez :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hvordan regler og lover er for ansatte som jobber på den måten programledere gjør, men om det faktisk er "lovlig" å sparke henne for å komme med et spørsmål om endring av sendetid ,tviler jeg på gir grunnlag for å få sparken.

Det gir jo en mye mer dramatisk effekt at han går bort, og deretter kommer tilbake for å si at det var tull.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også han dummet seg ut, og måtte ta en spansk en. Hvorfor skulle han ellers stikke av et minutt med kamerafyren?

Når man først har sparket noen kan man ikke bare snu på flisa sånn

- du har sparken på grunn av oppførselen din.

- nei med det er bare tull det jeg driver med det er skjult kamera.

-åja daså sorry du er ikke sagt opp likevel.

Så han må jo ro seg i land på et vis

Samtidig vil det være rart å si opp noen på grunn av én hendelse?

Er jo for å lage mer dramatikk ut av det at han gjorde det sånn da... skjønte du ikke det? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo for å lage mer dramatikk ut av det at han gjorde det sånn da... skjønte du ikke det? :P

Jo... i ettertid forstår jeg jo det. Hadde nettopp sett videoen da jeg skrev innlegget. Er litt flau.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Trodde det var ekte. Skikkelig bra skuespill, og at en annen kommer bort og forteller det er skjul kamera til stjefen o.s.v som gjør det mer troverdig. Men hvem er så arrogant på ekte? ''Du sløser med tiden min uansett om det er skjul kamera''. Må vært skuespill!

Fikk vondt i hjertet av å se Else slik, hahah :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...