Gå til innhold

Vaginaen min puster

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jo, med tid og tålmodighet går det meste. :)

Altså, er jo ikke snakk om å bare kjøre en knyttneve inn tjue minutter inn i akten. Det tar lang tid og man må greie å være helt avslappet, stole på partneren og slikt. Men det går. ^^

Fisting, look it up!

Det hadde ikke gått for min del. Uansett. Mulig det går om man er litt vid fra naturens side eller etter å ha født. Men hvem ønsker egentlig en knyttneve opp i vaginaen?

Anonymous poster hash: d0124...726

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Caress
Skrevet

Det hadde ikke gått for min del. Uansett. Mulig det går om man er litt vid fra naturens side eller etter å ha født. Men hvem ønsker egentlig en knyttneve opp i vaginaen?

Anonymous poster hash: d0124...726

Da slapper du neppe av. Om fitta di greier å utvide seg nok til å føde en unge, greier den å utvide seg nok til å få inn en knyttneve. Fysisk kan en fitte utvide seg veldig mye, det er slik vi er skapt, men det kreves selvsagt litt mentalt fokus for å få det til når det gjelder inn og ikke ut.

Knyttneve i fitta er egentlig ganske digg. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror TS har funnet opp en ny måte å gjennomføre munn-til-munn på...

Anonymous poster hash: 8670e...8f9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da slapper du neppe av. Om fitta di greier å utvide seg nok til å føde en unge, greier den å utvide seg nok til å få inn en knyttneve. Fysisk kan en fitte utvide seg veldig mye, det er slik vi er skapt, men det kreves selvsagt litt mentalt fokus for å få det til når det gjelder inn og ikke ut.

Virker ikke som om du vil innse selv...at du er litt videre og romsligere enn andre her inne...

Nei....alle kan ikke få en knyttneve inn.Med mindre vaginalåpningen er ødelagt av utvidelse,eller man faktisk er født med en vid nok åpning.

Prøv nå heller å innse,at du må være videre en gjennomsnittet er.De som får luft in i vagina,må være vide/hule innvendig som en ballong...for å få det til...

Har aldri opplevd å få luft inn der,hverken inn eller ut.Heldigvis.Må være veldig ubehagelig og flaut,for de som plages ofte med dette.

Anonymous poster hash: 0da05...2b7

Skrevet

Det er stor forskjell på å føde og å få en knyttneve opp i der. Kroppen forbereder seg i mange mnd for å kunne klare å føde, hormoner gjør bla at man blir mer tøyelig. Under selve fødselen skjer en prosess ved hjelp av hormoner og rier som gjør at det er mulig å få ut babyen, men det er likevel endel som revner eller blir klippet (og sydd etterpå).

Kan du ikke bare godta at ikke alle klarer å få inn en mannehånd?

• Liker 1
Skrevet

Så dette med vaginamonologer er ikke helt tatt ut av tomme lufta?

Skrevet

Jeg tror TS har funnet opp en ny måte å gjennomføre munn-til-munn på...

Anonymous poster hash: 8670e...8f9

Hahah. Den puster jo? Lufta er bare ikke i lungene

AnonymBruker
Skrevet

Det er stor forskjell på å føde og å få en knyttneve opp i der. Kroppen forbereder seg i mange mnd for å kunne klare å føde, hormoner gjør bla at man blir mer tøyelig. Under selve fødselen skjer en prosess ved hjelp av hormoner og rier som gjør at det er mulig å få ut babyen, men det er likevel endel som revner eller blir klippet (og sydd etterpå).

Kan du ikke bare godta at ikke alle klarer å få inn en mannehånd?

Helt enig i denne!

Jeg har født 2 barn og ikke f*** om man får oppi en knyttneve her altså! Og ja...dette har jeg prøvd (en gang vel og merke). Ikke blir det prøvd flere ganger heller.

Så nei; det går ikke ann hos alle! Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: cded5...d38

AnonymBruker
Skrevet

Har fistet en del jenter. Det eneste de hadde til felles var at fitta var videre enn snittet, når pikken var inni.:) Men fisting er digg det, men blir en annen måte å ha sex på. Trang= penis i fitta.

Vid= fisting/dildoer

:)

Anonymous poster hash: 2aaed...fd9

AnonymBruker
Skrevet

Så er det ingenting galt eller unormalt med å være vid heller , man er skapt som man er skapt. Noen har store føtter, andre har små. Bare fordi mine sko ikke passer venninda mi sine eller vica verca betyr ikke det at den ene har bedre eller dårligere føtter.

Anonymous poster hash: 63a46...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...