Eluende Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #21 Skrevet 6. mai 2015 Hvor har du det fra, at det er vanlig å ta inn hele hånda? Anonymous poster hash: fbc9e...9be Det er ikke akkurat ukjent at mennesker gjør det. Ikke kjempe normalt, men det er ikke uvanlig
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #22 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har det samme "talentet". Oppdaget det som unge, og hadde veldig mange underholdende timer med det foran speilet. Kunne også gjøre det samme med det andre hullet, bare at det ofte endte med at lufta ikke ville ut igjen. Og når jeg fikk min første kjæreste måtte jeg jo briefe med det, sant!? (altså, luft i fitta.. ikke.. det andre) Vel, han slo opp.. Nå er det bare irriterende, og fører til en del fittefiser hvis jeg blir ivrig når jeg har sex. Anonymous poster hash: 6ee20...51c
Eluende Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #23 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har det samme "talentet". Oppdaget det som unge, og hadde veldig mange underholdende timer med det foran speilet. Kunne også gjøre det samme med det andre hullet, bare at det ofte endte med at lufta ikke ville ut igjen. Og når jeg fikk min første kjæreste måtte jeg jo briefe med det, sant!? (altså, luft i fitta.. ikke.. det andre) Vel, han slo opp.. Nå er det bare irriterende, og fører til en del fittefiser hvis jeg blir ivrig når jeg har sex. Anonymous poster hash: 6ee20...51c Åå, hahah! Kjipt at han gjorde det slutt på grunn av noe så teit da kan jo ikke noe for det
Yme Skrevet 6. mai 2015 #24 Skrevet 6. mai 2015 Hvor har du det fra, at det er vanlig å ta inn hele hånda? Anonymous poster hash: fbc9e...9be Jeg har vanskelig for å tro at fisting er en spesielt utbredt fetisj, så det blir litt rart å omtale dette som vanlig.En annen ting er at vaginaen selvfølgelig blir videre av det. Den blir videre, jo større ting du putter inn der, noe som egentlig burde si seg selv, siden ingen jenter er like trange som de var da de var jomfru. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #25 Skrevet 6. mai 2015 Det der er grunnen til at jeg foretrekker å gjøre yoga hjemme, haha. Med en gang jeg står på hodet er det som om den suger inn luft helt av seg selv, kan ikke stoppe det Merker ingenting når jeg har sex da heldigvis, det er bare når fitta er opp ned. Anonymous poster hash: 6ddae...118 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #26 Skrevet 6. mai 2015 Hvis det er trangt med en finger når du er kåt, er det ikke sinnsykt vondt å ha sex?! Fitta utvider seg, det er slik den fungerer. De fleste kan få en knyttneve inn dersom man bruker mye tid og greier å slappe av. Fitta er skapt for å presse en unge ut der, den er heftig som faen Nei, de fleste kan ikke få en knyttneve inn... Sorry å måtte ta fra deg illusjonene. Anonymous poster hash: d0124...726 5
Gjest Caress Skrevet 6. mai 2015 #27 Skrevet 6. mai 2015 Nei, de fleste kan ikke få en knyttneve inn... Sorry å måtte ta fra deg illusjonene.Anonymous poster hash: d0124...726 Jo, med tid og tålmodighet går det meste. Altså, er jo ikke snakk om å bare kjøre en knyttneve inn tjue minutter inn i akten. Det tar lang tid og man må greie å være helt avslappet, stole på partneren og slikt. Men det går. ^^ Fisting, look it up! 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #28 Skrevet 6. mai 2015 Jeg kan også lage de lydene med vilje ved å løfte opp underlivet og gjøre et eller annet rart med magen Har ikke merket at vaginaen blir hul da. Har fått høre at jeg har slapp fitte pga dette, men det har jo kun med stillingen å gjøre ikke selve vaginaen, så nå sørger jeg for å alltid presse underlivet NEDOVER og ikke oppover, og da slipper jeg unna både luft hulrom og fittefiser, og får høre hvor "magisk trang" jeg plutselig har blitt. Anonymous poster hash: 63a46...094 Hvordan presser du den nedover? Anonymous poster hash: c42a3...fe2
Hulderen Skrevet 6. mai 2015 #29 Skrevet 6. mai 2015 Jeg kan huske at jeg også kunne suge luft inn i vaginaen som ung. I badekaret kunne jeg gjøre det samme med vann. Men jeg har ikke gjort det på mange år, og fikk det ikke til når jeg prøvde nå. Når det gjelder fisting, så tror ikke jeg heller at det er noe alle kan få til med litt oppvarming. Jeg blir i hvert fall ikke så vid. 2
_Malene Skrevet 6. mai 2015 #30 Skrevet 6. mai 2015 Vaginaen din "puster" jo ikke. Den er hul, og du kan fylle den med luft. Ikke noe hokus pokus det. Alle vaginaer er slik. Alle vaginaer er ikke slik. Så lenge det ikke er noe inni, er min helt lukket. Når noe presser seg inn blir den fyllt med det som presser seg inn (som regel en penis), men det kommer ikke luft inn sånn uten videre.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #31 Skrevet 7. mai 2015 Hahah, jeg føler meg jo kjempe vid da, det er det verste. Det kom en prompelyd første gang jeg hadde sex, det var flaut. Heldigvis bare jeg som hørte det Ja de jeg har vært med som lager sånne lyder har vært vide. Men lydene er ikke noe jeg tenker over. Er mere i deres hode.Anonymous poster hash: 2aaed...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #32 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har vanskelig for å tro at fisting er en spesielt utbredt fetisj, så det blir litt rart å omtale dette som vanlig. En annen ting er at vaginaen selvfølgelig blir videre av det. Den blir videre, jo større ting du putter inn der, noe som egentlig burde si seg selv, siden ingen jenter er like trange som de var da de var jomfru. De to jentene som jeg har prøvd fisting med, måtte utvides litt mere og mere. Og kan skrive under på at de ble romsligere der nede. De merket selv stor forsljell på stramheten på musa. Begge angret etter hvert, men de ble aldri så trang som før. Så viktig å tenke på hvis man vil holde seg trang.Anonymous poster hash: 2aaed...fd9 1
Gjest HarryDotter Skrevet 7. mai 2015 #33 Skrevet 7. mai 2015 Morsomste er når fyren fingrer meg, og glufsa lager regelrette slurpelyder. Ta det helt med ro, du. Så lenge den ikke driver og lager lyder i tide og utide ellers får du være fornøyd. ^^ Jeg begriper ikke hvorfor så mange syntes det er flaut Den lyden der tenner meg noe så J****! Da vet jeg at hun er kåt.....og det er mer behagelig å både fingre og pule når det "squisher" skikkelig
MrSmith Skrevet 7. mai 2015 #34 Skrevet 7. mai 2015 Hva blir det neste? realityorkester med blåseinstrumenter traktert av ......
Gjest Caress Skrevet 7. mai 2015 #35 Skrevet 7. mai 2015 Jeg begriper ikke hvorfor så mange syntes det er flaut Den lyden der tenner meg noe så J****! Da vet jeg at hun er kåt.....og det er mer behagelig å både fingre og pule når det "squisher" skikkelig Enig :D
Eluende Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #36 Skrevet 7. mai 2015 Hva blir det neste? realityorkester med blåseinstrumenter traktert av ...... Ja, vil du være med? vi som greier det har det veldig morsomt 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #37 Skrevet 7. mai 2015 Hmm... Opplevde det bare et par ganger, så da ble det trening av musklene der nede. Sliter man med luft kan det potensielt være litt dårlig muskulatur der nede leste jeg. Så nå opplever jeg aldri slike luftsutslipp med mindre min partner står bak meg og presser inn luft. Anonymous poster hash: 1678c...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #38 Skrevet 7. mai 2015 Hvor ofte må man trene musklene for å vedlikeholde? Jeg gjorde det mye en periode til jeg ble støl/smerter, og fortsatte jevnlig etter det også i noen mnd, men er jo slitsomt å måtte gjøre det hver dag hele livet?! Anonymous poster hash: 63a46...094
bobler Skrevet 7. mai 2015 #39 Skrevet 7. mai 2015 Alle kan vel gjøre det, kalles queefing. For noen er det en fetisj.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #40 Skrevet 7. mai 2015 altså for the record man trenger ikke å være vid for å fjerte med musa. jeg er jomfru og får ikke mer enn en lillefinger inn, og jeg fjerter og når jeg skyter rumpa i været. Anonymous poster hash: 25ef9...b82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå