Eluende Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hahah, det her er litt rart men jeg er jo ikke den eneste, tror jeg. Når jeg ligger på ryggen så greier jeg å løfte meg selv opp og gjøre en slags ting med magen sånn at vaginaen min åpner seg og det kommer luft inn. Jeg kan også blåse ut luften.. Og noen ganger kommer den såkalte "pussyfart" når jeg blåser ut eller reiser meg opp. Jeg syns det her er utrolig irriterende om jeg skal ha sex, fordi jeg åpner meg så mye og blir vid. Hvorfor har jeg lært meg dette og fått et rart talent? Har noen andre det sånn? Har virkelig ikke lyst til å knipe igjen hele livet fordi jeg åpner meg opp så lett 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Hva?! I all verden er det du driver på med på fritiden din, jente?! Anonymous poster hash: 8670e...8f9 15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Er ikke det her helt vanlig da? Anonymous poster hash: b863f...96a 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Den beste lyden er når det slafser litt i kjøttlefsa. Mmmmm Skjønner ikke hvorfor du skulle blitt flau for det Anonymous poster hash: 86f8b...36c
frøkna Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Vaginaen din "puster" jo ikke. Den er hul, og du kan fylle den med luft. Ikke noe hokus pokus det. Alle vaginaer er slik. 6
Gjest Caress Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Fitta mi har også en tendens til å være litt vel pratsom Morsomste er når fyren fingrer meg, og glufsa lager regelrette slurpelyder. Ta det helt med ro, du. Så lenge den ikke driver og lager lyder i tide og utide ellers får du være fornøyd. ^^ 2
Eluende Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2015 Vaginaen din "puster" jo ikke. Den er hul, og du kan fylle den med luft. Ikke noe hokus pokus det. Alle vaginaer er slik. Tror du ikke jeg var seriøs eller hva? Jeg er i tenårene, selvfølgelig er det rart at dåsa mi blåser seg opp med en gang jeg løfter opp magen eller blir fingerpult. 1
Eluende Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Fitta mi har også en tendens til å være litt vel pratsom Morsomste er når fyren fingrer meg, og glufsa lager regelrette slurpelyder. Ta det helt med ro, du. Så lenge den ikke driver og lager lyder i tide og utide ellers får du være fornøyd. ^^ Hahah, jeg føler meg jo kjempe vid da, det er det verste. Det kom en prompelyd første gang jeg hadde sex, det var flaut. Heldigvis bare jeg som hørte det Endret 6. mai 2015 av Eluende
Snof Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Lær deg morse. Med litt trening så får du virkelig en snakkende vagina. Enkle ting som: Jeg vil ha eller noe. 2
Gjest Caress Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Hahah, jeg føler meg jo kjempe vid da, det er det verste. Det kom en prompelyd første gang jeg hadde sex, det var flaut. Heldigvis bare jeg som hørte det Skjedde meg meg også første gangen, heldigvis mens jeg var på do! Var ung og kjente ikke fyren, så det hadde blitt pinlig hvis ikke. Partneren min nå reagerer ikke i det hele tatt, med mindre det er veldig mye, da, i så fall ler han bare Men fitta utvider seg også, må du huske på. Jeg kan fint få en knyttneve inni hvis jeg varmer opp nok, men før jeg rekker å bli kåt er det trangt for en enslig finger. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Her er det en som har luft i kuken, kanskje det hadde vært noe for deg? Anonymous poster hash: 875f2...2e8 1
Eluende Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Her er det en som har luft i kuken, kanskje det hadde vært noe for deg?Anonymous poster hash: 875f2...2e8 Pft, morsomt. Fornøyd med den jeg har allerede, jeg Endret 6. mai 2015 av Eluende
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har det også sånn TS! Har funnet ut at når jeg løfter opp underlivet (enten fordi jeg kjeder meg og gjør akrobatikk i senga/stua/treningssenteret) eller når jeg fingrer meg/har sex for å gi lettere tilgang, så kommer det masse luft inn og vaginaen blir "hul" innvendig. (Kjenner dette når jeg har fingre inn i meg selv) Har fått høre at jeg har slapp fitte pga dette, men det har jo kun med stillingen å gjøre ikke selve vaginaen, så nå sørger jeg for å alltid presse underlivet NEDOVER og ikke oppover, og da slipper jeg unna både luft hulrom og fittefiser, og får høre hvor "magisk trang" jeg plutselig har blitt. Anonymous poster hash: 63a46...094 1
Eluende Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #16 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har det også sånn TS! Har funnet ut at når jeg løfter opp underlivet (enten fordi jeg kjeder meg og gjør akrobatikk i senga/stua/treningssenteret) eller når jeg fingrer meg/har sex for å gi lettere tilgang, så kommer det masse luft inn og vaginaen blir "hul" innvendig. (Kjenner dette når jeg har fingre inn i meg selv) Har fått høre at jeg har slapp fitte pga dette, men det har jo kun med stillingen å gjøre ikke selve vaginaen, så nå sørger jeg for å alltid presse underlivet NEDOVER og ikke oppover, og da slipper jeg unna både luft hulrom og fittefiser, og får høre hvor "magisk trang" jeg plutselig har blitt. Anonymous poster hash: 63a46...094 Blir så glad for at jeg ikke er den eneste med dette rare "talentet". Det er akkurat som å lese om meg selv, hahah. Har vist det frem til venninner og spurt, men ingen forstår hvordan jeg gjør det. Syns det er litt kjipt å måtte knipe igjen for å slippe unna, vil jo ikke late som at jeg er kjempe trang
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #17 Skrevet 6. mai 2015 Skjedde meg meg også første gangen, heldigvis mens jeg var på do! Var ung og kjente ikke fyren, så det hadde blitt pinlig hvis ikke. Partneren min nå reagerer ikke i det hele tatt, med mindre det er veldig mye, da, i så fall ler han bare Men fitta utvider seg også, må du huske på. Jeg kan fint få en knyttneve inni hvis jeg varmer opp nok, men før jeg rekker å bli kåt er det trangt for en enslig finger. Fyttirakkern! En hel knyttneve inn???Dere er nok født litt videre enn andre damer. Har aldri opplevd at luft har kommet inn,eller at vaginaen lager lyder pga luft.Selv når vaginaen min er kåt og åpner seg-er det fortsatt trangt med en finger... Dere som er født vide,trøst dere med at det blir sikkert lettere for dere å føde.Enn for andre,som er født trangere enn dere. Så dere har en fordel der,men ulemper på andre måter som luftlyder osv. Dette har ikke vi som er trange. Anonymous poster hash: 0da05...2b7 3
Gjest Caress Skrevet 6. mai 2015 #18 Skrevet 6. mai 2015 Fyttirakkern! En hel knyttneve inn???Dere er nok født litt videre enn andre damer. Har aldri opplevd at luft har kommet inn,eller at vaginaen lager lyder pga luft.Selv når vaginaen min er kåt og åpner seg-er det fortsatt trangt med en finger... Dere som er født vide,trøst dere med at det blir sikkert lettere for dere å føde.Enn for andre,som er født trangere enn dere. Så dere har en fordel der,men ulemper på andre måter som luftlyder osv. Dette har ikke vi som er trange. Anonymous poster hash: 0da05...2b7 Hvis det er trangt med en finger når du er kåt, er det ikke sinnsykt vondt å ha sex?! Fitta utvider seg, det er slik den fungerer. De fleste kan få en knyttneve inn dersom man bruker mye tid og greier å slappe av. Fitta er skapt for å presse en unge ut der, den er heftig som faen 1
Eluende Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #19 Skrevet 6. mai 2015 Fyttirakkern! En hel knyttneve inn???Dere er nok født litt videre enn andre damer. Har aldri opplevd at luft har kommet inn,eller at vaginaen lager lyder pga luft.Selv når vaginaen min er kåt og åpner seg-er det fortsatt trangt med en finger... Dere som er født vide,trøst dere med at det blir sikkert lettere for dere å føde.Enn for andre,som er født trangere enn dere. Så dere har en fordel der,men ulemper på andre måter som luftlyder osv. Dette har ikke vi som er trange.Anonymous poster hash: 0da05...2b7 Det handler ikke om å være trang eller ikke, det er bare noe du må lære deg. Jeg er heller ikke vid i andre stillinger. Det er forresten ganske vanlig å ta inn hele hånda 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #20 Skrevet 6. mai 2015 Det handler ikke om å være trang eller ikke, det er bare noe du må lære deg. Jeg er heller ikke vid i andre stillinger.Det er forresten ganske vanlig å ta inn hele hånda Hvor har du det fra, at det er vanlig å ta inn hele hånda? Anonymous poster hash: fbc9e...9be 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå