Gå til innhold

Er KG fordomsfulle når det gjelder fetisjer?


Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Feil forum. KG står neppe for "lære og forstå", snarere "fordømme og latterliggjøre"

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil forum. KG står neppe for "lære og forstå", snarere "fordømme og latterliggjøre"

Det er faktisk vi brukere som bestemmer hva KG skal bestå av, det er vi som skriver.. Jeg ser det er mye fordommer og mange som svarer tull fordi vi kan være anonyme.. Håpte denne tråden kan inneholde litt mer enn bare fordommer, de kan hvertfall jeg velge å overse :)

Jeg er kjempe nysgjerrig på hva av fetisjer som finnes der ute, om det er flere enn jeg hadde trodd som har en litt spesiell fetisj og ikke minst hvorfor - hva som gjør at noen syns en eller flere spesielle ting gir dem ekstase og uant nytelse :) jeg kunne tenkt meg å prøve litt forskjellig, kanskje jeg kan oppdage noe jeg ikke kjenner med megselv enda..

Anonymous poster hash: 66288...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk vi brukere som bestemmer hva KG skal bestå av, det er vi som skriver.

:enig: Det var det jeg forsøkte å fortelle i forrige innlegg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil forum. KG står neppe for "lære og forstå", snarere "fordømme og latterliggjøre"

Det begynner å demre ja... :klo:

Edit: kanskje jeg burde postet dette i tråden om ting en har vært treig med å skjønne. :fnise:

Endret av Uredd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er faktisk vi brukere som bestemmer hva KG skal bestå av, det er vi som skriver.. Jeg ser det er mye fordommer og mange som svarer tull fordi vi kan være anonyme.. Håpte denne tråden kan inneholde litt mer enn bare fordommer, de kan hvertfall jeg velge å overse :)

Jeg er kjempe nysgjerrig på hva av fetisjer som finnes der ute, om det er flere enn jeg hadde trodd som har en litt spesiell fetisj og ikke minst hvorfor - hva som gjør at noen syns en eller flere spesielle ting gir dem ekstase og uant nytelse :) jeg kunne tenkt meg å prøve litt forskjellig, kanskje jeg kan oppdage noe jeg ikke kjenner med megselv enda..

Anonymous poster hash: 66288...4d5

Spørsmålet ditt og temaet er både redelig og realt nok, - men..som Gorgonzola setter fingeren på så er tiden hvor vi kunne diskutere bl.a. fetishisme for lenge siden forbi.

Nevner du ett ord om slikt på dette underforumet så får du det slengt i trynet i en eller annen forvridd sammenheng av noen som gjemmer seg.

Så ergo: Ikke faen ! :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet ditt og temaet er både redelig og realt nok, - men..som Gorgonzola setter fingeren på så er tiden hvor vi kunne diskutere bl.a. fetishisme for lenge siden forbi.

Nevner du ett ord om slikt på dette underforumet så får du det slengt i trynet i en eller annen forvridd sammenheng av noen som gjemmer seg.

Så ergo: Ikke faen ! :skratte:

Jeg ser absolutt potensialet for det du beskriver her Lillepus.

Jeg må dog få lov til å nevne at jeg fryktet dette selv, men har faktisk ikke mottatt noe negativt som følge av mine poster om emnet. Bank i bordet.

Og nå kommer det vel... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg holder klokelig kjeft. Kanskje jeg orker når eksamenstiden er ferdig og jeg har mer energi til å be folk dra til helvete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg ser absolutt potensialet for det du beskriver her Lillepus.

Jeg må dog få lov til å nevne at jeg fryktet dette selv, men har faktisk ikke mottatt noe negativt som følge av mine poster om emnet. Bank i bordet.

Og nå kommer det vel... :klo:

Det er vel 'ferdig snakka' på en måte tenker jeg vi sier...

Flere av oss gidder liksom ikke legge så mye ned i KG lenger når arenanen for gode diskusjoner ikke lenger har de samme vekstvilkår, men et forum får de brukere det tillater og ønsker seg.

Kan bare være lurt å være en smule oppmerksom, - sagt med gode hensikter og omtenksomhet fra noen som kjenner 'vrangsiden'

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder klokelig kjeft. Kanskje jeg orker når eksamenstiden er ferdig og jeg har mer energi til å be folk dra til helvete.

Godt svart. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette ikke bare gjelder fetisjer, men svært mye annet også. Selv er jeg religiøs og må holde meg langt unna religionsforumet fordi en får slengt både det ene og det andre etter seg. Det er trist man ikke kan diskutere noe uten at det kommer inn sånne "haters" i hver eneste tråd og bare ødelegger.

Jeg synes selv fetisjisme er interessant og vil gjerne lære mer om det, men orker ikke all den dritten folk spyr ut.



Anonymous poster hash: a65bd...2aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spørre om KG er fordomsfulle er som å spørre om paven er katolikk. :P Kommer man med noe som helst som kanskje kan virke litt rart og uvanlig, da er det frem med fakler og høygafler med en gang. I en slik sammengeng, forstår jeg at den som legger det frem ønsker å være anonym. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...