Birdo Skrevet 7. september 2016 #621 Skrevet 7. september 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi vi kanskje ikke har sett det i serien, så betyr ikke det at hun aldri gjør det. Vi ser ikke hver dag av livet hennes året rundt. Så hun kunne faktisk ha skaffet seg en gris selv om hun ikke var deprimert. Det vet verken du eller jeg noen ting om. Anonymkode: 5719b...eb0 Selvfølgelig kan ingen vite det 100%, men det er ganske åpenbart(hvert fall for meg) at dette er gjort av et menneske som sliter veldig psykisk og de fleste som er i en dyp depresjon klarer ikke alltid å ta rasjonelle valg. 30 minutter siden, Lady skrev: Nei :S Virkelig ikke forsvarlig å kjøre samtitig som man tar seg en joint vel Forsvarlig er det ikke uansett syns nå jeg, men det er nå til syvende og sist hennes valg. Hun sa jo i denne episoden at hun ville slutte, så vi får satse på at hun har klart det (Y) 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #622 Skrevet 7. september 2016 41 minutter siden, Lady skrev: Nei :S Virkelig ikke forsvarlig å kjøre samtitig som man tar seg en joint vel Enig. Kan man miste lappen hvis man blir tatt tror du? Anonymkode: 5719b...eb0
Lady Skrevet 7. september 2016 Forfatter #623 Skrevet 7. september 2016 10 minutter siden, Birdo skrev: Selvfølgelig kan ingen vite det 100%, men det er ganske åpenbart(hvert fall for meg) at dette er gjort av et menneske som sliter veldig psykisk og de fleste som er i en dyp depresjon klarer ikke alltid å ta rasjonelle valg. Forsvarlig er det ikke uansett syns nå jeg, men det er nå til syvende og sist hennes valg. Hun sa jo i denne episoden at hun ville slutte, så vi får satse på at hun har klart det (Y) Jeg mente å krøyke når man kjører
Lady Skrevet 7. september 2016 Forfatter #624 Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Kan man miste lappen hvis man blir tatt tror du? Anonymkode: 5719b...eb0 Jeg vil tro det? Syns det er veldig merkelig at de sender det på TV.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #625 Skrevet 7. september 2016 9 minutter siden, Lady skrev: Jeg vil tro det? Syns det er veldig merkelig at de sender det på TV.. Ja å Catelynn og mora la en klut eller hva det nå var over kamerat i bilen mens de røykte og lo av det. Akkurat som det ikke var no big deal. Mistet litt respekt for henne da gitt. Anonymkode: 5719b...eb0 1
Lady Skrevet 7. september 2016 Forfatter #626 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja å Catelynn og mora la en klut eller hva det nå var over kamerat i bilen mens de røykte og lo av det. Akkurat som det ikke var no big deal. Mistet litt respekt for henne da gitt. Anonymkode: 5719b...eb0 Ikke bra 😐
LeilaS Skrevet 8. september 2016 #627 Skrevet 8. september 2016 Flere som synes Maci har blitt litt kjedelig denne sesongen? Jeg vet vet ikke hvorfor, men jeg klarer liksom ikke å engasjere meg i hennes scener mer. Jeg er glad hun er gravid igjen, men ble så krampaktig når hun liksom ikke visste hun var gravid igjen. 4 måneder på vei og du visste det ikke? Yeah right! 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #628 Skrevet 9. september 2016 18 timer siden, LeilaS skrev: Flere som synes Maci har blitt litt kjedelig denne sesongen? Jeg vet vet ikke hvorfor, men jeg klarer liksom ikke å engasjere meg i hennes scener mer. Jeg er glad hun er gravid igjen, men ble så krampaktig når hun liksom ikke visste hun var gravid igjen. 4 måneder på vei og du visste det ikke? Yeah right! Ganske tydelig at hun visste det, men lot være å si noe for å kunne beholde uansett. Anonymkode: 907cc...ae2 1
LeilaS Skrevet 9. september 2016 #629 Skrevet 9. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske tydelig at hun visste det, men lot være å si noe for å kunne beholde uansett. Anonymkode: 907cc...ae2 Samme tenker jeg. Da blir abort diskusjon automatisk tatt bort. 2
Sitronmelis Skrevet 9. september 2016 #630 Skrevet 9. september 2016 Kjenner jeg er litt sånn meh til hele denne sesongen. Maci er gravid igjen, og ikke noe stort mer som skjer der. Med Farrah er det bare det samme gamle.. Catelynn og Tyler har begynt å irritere meg, og den sofaen de sitter i hele tia Med Amber er det alt med han creepy Matt... ugh. Før MÅTTE jeg få sett episoden dagen etter det kommer ut. Nå er det fredag og jeg har enda ikke sett den nyeste episoden
Lady Skrevet 9. september 2016 Forfatter #631 Skrevet 9. september 2016 5 minutter siden, Sitronmelis skrev: Kjenner jeg er litt sånn meh til hele denne sesongen. Maci er gravid igjen, og ikke noe stort mer som skjer der. Med Farrah er det bare det samme gamle.. Catelynn og Tyler har begynt å irritere meg, og den sofaen de sitter i hele tia Med Amber er det alt med han creepy Matt... ugh. Før MÅTTE jeg få sett episoden dagen etter det kommer ut. Nå er det fredag og jeg har enda ikke sett den nyeste episoden Så enig.. Ikke så fan av Catelynn og Tyler lengre jeg heller.. Bare sitter på ræva dagen lang og røyker.. Og Tyler som blir irritert på Brandon og Theresa da. De er i sin fulle rett til å bestemme at de ikke ønsker å være en del av Teen Mom. Synes det er veldig fint at de skjermer Carly, jeg. Bare det samme gamle med alle de andre, ja. Kjedelig 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #632 Skrevet 9. september 2016 30 minutter siden, Lady skrev: Så enig.. Ikke så fan av Catelynn og Tyler lengre jeg heller.. Bare sitter på ræva dagen lang og røyker.. Og Tyler som blir irritert på Brandon og Theresa da. De er i sin fulle rett til å bestemme at de ikke ønsker å være en del av Teen Mom. Synes det er veldig fint at de skjermer Carly, jeg. Bare det samme gamle med alle de andre, ja. Kjedelig Mhm. Hadde et lite håp i begynnelsen at Farrah ville endre seg, men neeeei daaaa. Fortsatt like fæl og bitchy. Jeg synes Catelynn og Tyler er de kjedeligste av de alle. Skuffet over Amber. At ikke hun kvittet seg mrd creepy Matt er det mysterium! Gud, så creepy han er. Tydelig han holder ting hemmelig ja. Anonymkode: aa823...689 1
Lady Skrevet 9. september 2016 Forfatter #633 Skrevet 9. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mhm. Hadde et lite håp i begynnelsen at Farrah ville endre seg, men neeeei daaaa. Fortsatt like fæl og bitchy. Jeg synes Catelynn og Tyler er de kjedeligste av de alle. Skuffet over Amber. At ikke hun kvittet seg mrd creepy Matt er det mysterium! Gud, så creepy han er. Tydelig han holder ting hemmelig ja. Anonymkode: aa823...689 Uff, ikke lett når man er forelsket. Synd. Jeg er så stolt av Amber. Hun er virkelig et godt forbilde og en inspirasjon. Helt fantastisk å se hvordan hun har jobbet med seg selv og stablet seg på bena igjen. Tenk så mye hun har fått til. Bare så utrolig synd at hun er sammen med Matt. Hun fortjener mye bedre. Kunne ønske hun ble sammen med en god og stabil mann på hennes egen alder.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #634 Skrevet 9. september 2016 3 timer siden, Lady skrev: Uff, ikke lett når man er forelsket. Synd. Jeg er så stolt av Amber. Hun er virkelig et godt forbilde og en inspirasjon. Helt fantastisk å se hvordan hun har jobbet med seg selv og stablet seg på bena igjen. Tenk så mye hun har fått til. Bare så utrolig synd at hun er sammen med Matt. Hun fortjener mye bedre. Kunne ønske hun ble sammen med en god og stabil mann på hennes egen alder. Så enig! Hun fortjener mye bedre. Matt er en løgner og er ikke ærlig med henne. Hele mannen lyser uærlig da. Hvorfor ser hun dette selv? Varsel lampene burde blinke for fult. Skjønner godt Gery er veldig skeptisk til han. Anonymkode: aa823...689
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #635 Skrevet 14. september 2016 Denne episoden var både trist og fin. Det er så fint å se hvor langt Amber har kommet og håper hun fortsetter slik. Og Cate får noe ut av den behandlingen hun får og kutte ut marihuana. Nok en gang så lurer jeg på hvorfor Simon holder ut. Er det virkelig ingen som tør å si imot henne? Noen som vet om de har vist episoden med Farrah på millionaire matchmaker? Anonymkode: cec25...b2c
Lady Skrevet 14. september 2016 Forfatter #636 Skrevet 14. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne episoden var både trist og fin. Det er så fint å se hvor langt Amber har kommet og håper hun fortsetter slik. Og Cate får noe ut av den behandlingen hun får og kutte ut marihuana. Nok en gang så lurer jeg på hvorfor Simon holder ut. Er det virkelig ingen som tør å si imot henne? Noen som vet om de har vist episoden med Farrah på millionaire matchmaker? Anonymkode: cec25...b2c Ja, den har de vist for lenge siden. Sesongen hun er med i heter million dollar matchmaker
Linnpinn9 Skrevet 14. september 2016 #637 Skrevet 14. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne episoden var både trist og fin. Det er så fint å se hvor langt Amber har kommet og håper hun fortsetter slik. Og Cate får noe ut av den behandlingen hun får og kutte ut marihuana. Nok en gang så lurer jeg på hvorfor Simon holder ut. Er det virkelig ingen som tør å si imot henne? Noen som vet om de har vist episoden med Farrah på millionaire matchmaker? Anonymkode: cec25...b2c Fordi sier du henne imot, så eksploderer hun jo. Ikke alle som orker drama. Simon er nok bare sammen med henne pga fame. For hvorfor orker han ellers? Du ser jo hvor dritt lei han er henne. Jeg hadde i alle fall gått for lengst! Spesielt hvis kjæresten min hadde kastet meg ut etter en krangel når jeg var på besøk. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #638 Skrevet 14. september 2016 10 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Fordi sier du henne imot, så eksploderer hun jo. Ikke alle som orker drama. Simon er nok bare sammen med henne pga fame. For hvorfor orker han ellers? Du ser jo hvor dritt lei han er henne. Jeg hadde i alle fall gått for lengst! Spesielt hvis kjæresten min hadde kastet meg ut etter en krangel når jeg var på besøk. Ja, tenk å diktere hva han skal si til hennes datter og irritere seg over at det ikke var høyt nok. Makan! Jeg så at de har byttet ut han ene producer, ikke lenger han som farrah dyttet. Det er bare Heather som holder ut, men de posene hun har under øynene blir bare større for hver gang jeg ser henne på skjermen. Anonymkode: cec25...b2c 1
Linnpinn9 Skrevet 14. september 2016 #639 Skrevet 14. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenk å diktere hva han skal si til hennes datter og irritere seg over at det ikke var høyt nok. Makan! Jeg så at de har byttet ut han ene producer, ikke lenger han som farrah dyttet. Det er bare Heather som holder ut, men de posene hun har under øynene blir bare større for hver gang jeg ser henne på skjermen. Anonymkode: cec25...b2c Sluttet han frivillig? Ja, Heather er veldig tålmodig med Farrah. Skjønner ikke at hun klarer! Respekt til det, men jeg hadde aldri klart å vært så rolig og tålmodig med ho. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå