Sapphira Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #201 Del Skrevet 7. juni 2016 Takk for det, @LilleMy1989 Tenk at du snart får baby i hus! Synes det var igår at jeg leste du var gravid igjen. Blir spennende å følge dagboken din de neste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #202 Del Skrevet 8. juni 2016 De siste månedene synes jeg at dagene har flydd forbi, men nå når vi prøver igjen går tiden i slooooow motion... Tenkte her om dagen at jeg har plenty med tålmodighet, men det stemmer visst ikke! Hvordan i alle dager skal jeg klare å vente til IKM med å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 8. juni 2016 #203 Del Skrevet 8. juni 2016 Spennende! Da krysser vi fingrene for pp1 Håper været er på din side, har følelsen selv at tiden går litt fortere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #204 Del Skrevet 10. juni 2016 Takk, @Marimba! Hadde vært kjempemoro å treffe på første pp, men tviler på at jeg er så heldig Ønsker deg masse lykke til også! I følge begge appene jeg har var forventet EL rundt 4/5 juni. Husker jeg hadde bittelitt kramper den dagen og litt slim som jeg antok var pga EL. Da skulle jeg vel vært rundt 5 dpo idag? Hadde bestemt meg for å ikke bruke EL-tester selv om jeg hadde noen liggende, men idag har jeg hatt så vondt på høyre side av magen. Plutselig så jeg også at jeg hadde en del -- OBS, ekle detaljer incoming -- hvitt slim som så ganske stretchy ut. Bestemte meg for å ta en EL-test som var knallpositiv! Det må jo garantert stemme da, men synes det er merkelig at EL var så forsinket ift beregningene Nå har jeg aldri brukt EL-tester regelmessig da, så kan jo være at jeg bare har sen EL... Er litt frustrert for vi har ikke hatt noe de siste dagene. Mannen har vært borte, så det er ihvertfall 3-4 dager siden sist. Klarte å overtale han idag da, så forhåpentligvis har ikke toget gått for oss enda Syntes det var spennende å teste etter EL, så kommer nok til å bli dreven på det om vi ikke treffer på denne runden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 13. juni 2016 Forfatter #205 Del Skrevet 13. juni 2016 Nå er jeg forvirret over syklusen min. Har hatt masse stikninger og "rar" følelse på venstre side av magen idag, kjempeømme pupper og --DETAILS-- en del hvit utflod. Har ikke flere EL-tester igjen, men tviler på at det er EL denne gangen også selv om det føles sånn. Går fortsatt utifra IKM 19/6 og tror jeg brenner den første g-testen på fredag. Da skal vi ut på fest, så veldig greit å vite om jeg kan drikke eller om jeg må være sjåfør den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 14. juni 2016 #206 Del Skrevet 14. juni 2016 Nei, syklusen er det virkelig ikke lett å bli klok på altså! Men jeg tror nok dere er innenfor allikevel Krysser alt jeg har og håper spira klamrer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 15. juni 2016 #207 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg hadde skikkelig lotionutflod i dagene før jeg testet positivt Håper det betyr gode nyheter for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #208 Del Skrevet 15. juni 2016 Den 14 Jun 2016 at 13.47, Sjela skrev: Nei, syklusen er det virkelig ikke lett å bli klok på altså! Men jeg tror nok dere er innenfor allikevel Krysser alt jeg har og håper spira klamrer seg fast Håper vi er innafor jeg også, men hvis ikke bestiller jeg mange EL-tester til neste syklus Takk for lykkeønskninger 3 timer siden, toneeee_ skrev: Jeg hadde skikkelig lotionutflod i dagene før jeg testet positivt Håper det betyr gode nyheter for deg! Uæææ, tenk om det er ett tegn for meg også Nå klarer nesten ikke vente med å teste! Hadde ikke fått med meg at du har fått baby jeg, @toneeee_! Gratulerer så mye -- Idag er jeg altså 5 dpo om jeg teller med dagen fra positiv EL-test. Burde vel kanskje telle fra dagen etter, men jaja Hadde jo ingen EL-tester igjen så vet ikke når testen hadde blitt negativ igjen. Om det ikke går denne måneden fyller jeg opp lageret sånn at jeg er klar til neste gang! De siste dagene må jeg ærlig si at jeg har vært sikker på at vi treffer denne måneden selv om det er umulig å vite så tidlig. Det er vel rundt disse tider egget fester seg om det er blitt befruktet? Er vel mer sannsynlig at jeg begynner å bli gal De siste dagene har jeg hatt: En del kramper/stikking i underlivet - festesmerter, kanskje? Treg mage de siste to dagene Veldig ømme pupper Hvitaktig utflod (idag har det vært blankt) Litt uggen Også måtte jeg selvfølgelig brenne av en g-test idag selv om jeg visste den ikke kom til å være positiv Nå tester jeg ikke igjen før fredag, selv om sjansene er store at det er for tidlig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 15. juni 2016 #209 Del Skrevet 15. juni 2016 Spennende! Mitt eneste tegn i tillegg til uteblitt mens var annerledes/økt utflod før IKM så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 22. juni 2016 #210 Del Skrevet 22. juni 2016 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #211 Del Skrevet 24. juni 2016 I natt våknet jeg opp til en lite hyggelig overraskelse; nemlig TR som kom akkurat 14 dager etter positiv EL-test! Syklusen min var på 34 dager denne gangen og så lang har den aldri vært før. Både EL og TR var 5 dager forsinket ifølge appene jeg har, så jeg håper de kommer til forventet tid denne gangen Nå skal jeg bestille masse EL-tester og håper det blir klaff i PP2 Prøveperiode 2: Forventet EL: 9 Juli (WomanLog) eller 12 Juli (PeriodTracker) IKM: 23 Juli (WomanLog) eller 26 Juli (PeriodTracker) Har aldri oppleve at disse to appene sier forskjellige datoer før.. Blir spennende å se hvilken som har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #212 Del Skrevet 28. juni 2016 Æsj, da krysser jeg alt jeg har for PP2! Dette blir spennende. Du får kose deg med et vinglass eller tre denne helga. Det var fast innslag hos meg i alle fall som en fattig trøst hver gang den dumme tanta hadde det med å dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 1. juli 2016 #213 Del Skrevet 1. juli 2016 Vin, myke oster, medium biff, spekemat og salami.. Nyyyt, snart kan du ikke det på lange tider! Satser forresten på at dette er siste TR du ser på en god stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 1. juli 2016 #214 Del Skrevet 1. juli 2016 Så hyggelig å se deg tilbake her, Sapphira håper alt går bra med deg krysser fingrene for PP 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 1. juli 2016 Forfatter #215 Del Skrevet 1. juli 2016 Den 28 Jun 2016 at 14.56, Sjela skrev: Æsj, da krysser jeg alt jeg har for PP2! Dette blir spennende. Du får kose deg med et vinglass eller tre denne helga. Det var fast innslag hos meg i alle fall som en fattig trøst hver gang den dumme tanta hadde det med å dukke opp. 17 timer siden, toneeee_ skrev: Vin, myke oster, medium biff, spekemat og salami.. Nyyyt, snart kan du ikke det på lange tider! Satser forresten på at dette er siste TR du ser på en god stund nå 11 timer siden, Sille4 skrev: Så hyggelig å se deg tilbake her, Sapphira håper alt går bra med deg krysser fingrene for PP 2 Tusen takk jenter - dere er gode å ha Jeg har kost meg med både vin og ost de siste dagene, så nå håper jeg det er lenge igjen til neste gang Om vi treffer denne gangen blir det termin tidlig i april, helt perfekt tid synes jeg Er ikke så mye å skrive om nå som jeg bare venter på EL (), men har vært mye med venner og familie i det siste. Vi har ikke planer om å reise vekk i sommer, men tenker litt på en Londontur i ca september. Håper så inderlig at jeg er gravid til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. juli 2016 #216 Del Skrevet 3. juli 2016 Det fortjener du Håper tiden mot EL går kjapt og enda kjappere frem til 2 streker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #217 Del Skrevet 20. juli 2016 Dagene går sakte men sikkert, og nå er det 3 (6) dager igjen til IKM (bruker to forskjellige apper, så blir spennende å se hvilken som stemmer). Jeg er vel på dag 28 i syklusen og har ikke hatt noen testetrang enda. Føler meg rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, selv om jeg tror vi traff bra på EL denne gangen Har absolutt null tegn til graviditet, men brenner vel en test på søndag om TR ikke er kommet til da. I det siste har jeg plutselig begynt å tvile litt på om jeg vil fortsette prøvingen eller vente litt lenger. Jeg har det så fint om dagen med mannen og valpen (les: babyen) vår, og føler først nå at jeg endelig er meg selv igjen etter alt som har skjedd. Alt som har å gjøre med graviditet føles så fjernt nå om dere skjønner hva jeg mener. Mine kjære venniner som studerer utenlands er hjemme på ferie nå og jeg kjenner det er godt å bare fokusere på hva som skjer fra dag til dag. Etter den tredje aborten var det en stund også vanskelig mellom meg og mannen. Vi klarte liksom ikke lenger å finne trøst i hverandre. Dette har heldigvis ordnet seg etter vi bestemte oss å få hund og nå vil jeg si det er tilbake til sånn det pleide å være Alt dette er jo selvfølgelig det vi ønsket og vi har ett godt grunnlag for å begynne å prøve igjen.. Men kanskje det er derfor jeg er så usikker? Vi har kommet styrket ut av dette og nå føler jeg at vi kan klare alt, men jeg vet også hvor innmari vanskelig det var mens alt foregikk. Orker jeg virkelig å dra oss gjennom det der nå når vi endelig har det så godt igjen? Det er mange tanker som kommer og går nå. I følge legen vår har vi over 70% sjanse for at det går bra neste gang, men det er vanskelig å tro på statistikk når vi allerede er del av de 1% som mister tre ganger på rad. Vet ikke helt hvor jeg vil med alt dette, men det var godt å få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. juli 2016 #218 Del Skrevet 20. juli 2016 Må legge inn fotspor igjen her jeg Jeg tenker at siden du er usikker på om du vil prøve igjen så kanskje det kan være en ide å drite i å kalle det prøving? Ikke bry dere om EL men kos dere sammen og ha sex når dere vil og ta livet slik det kommer. Kanskje klaffer det og kanskje ikke Men det høres så utrolig mye mer behagelig ut for hodet å ha det slik En solskinnhistorie da.. Ei god venninne av meg mistet 3 eller 4 ganger før ho endelig fikk babyen sin. En av de gangene var rundt uke 16. Hun gikk til slutt på blodfortynnende da ho ble gravid frem til litt fødselen. Og nå har ho to flotte barn på 5 og 3 år. Så det er absolutt håp for dere. Og det finnes flere tilfeller hvor folk har prøvd litt, skaffet seg hund, og BOOM blitt gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 23. juli 2016 Forfatter #219 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) @Kakaoen, jeg elsker solskinnshistorier Håper blodfortynnende er det som skal til for oss også! Koselig at du fortsatt følger med her Dagen etter jeg skrev forrige innlegg bestemte jeg meg for å ta en dagstur til en venninne og gå på festival Vi pleier alltid å kose oss med litt vin, så jeg vurderte litt om jeg skulle ta en test før jeg dro eller bare la være. Endte til slutt med å ta en test og når jeg så bort på den var den helt blenda, noe som egentlig var helt greit. Tok meg en rask dusj, gjorde meg klar til å gå og når jeg skulle hive testen synes jeg at jeg skimter noe.. Det var så svakt at jeg egentlig følte at det var ren innbilning, men ender likevel opp med å ikke drikke noe den dagen. Morgenen etter tester jeg igjen og får en svaaak, men tydelig rosa strek. Idag testet jeg igjen (uten å forvente stigning) og testen er lik gårsdagens test. Så innmari typisk at dette skjedde akkurat nå Jeg er glad, redd, spent og prøver å være litt likegyldig frem til testen jeg tar imorgen. Er det klar stigning da så må jeg bare akseptere at det stemmer Jeg har ikke en gang fortalt det til mannen enda.. Hvordan skal jeg si det egentlig? Jeg vet jo at det blir noen lange uker med bekymring for oss begge, men forhåpentligvis er dette vår tur Og vær så snill, ingen gratulasjoner enda Krysser fingrene for fin stigning imorgen, så kan jeg slippe jubelen ut da Endret 23. juli 2016 av Sapphira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 23. juli 2016 #220 Del Skrevet 23. juli 2016 Ingen gratulasjoner, men duverden så spennende!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå