Gå til innhold

Besatt av fotball!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg trodde jenter var mer glad i at gutten var fotballgutt enn gamer.

Slutt å klag TS, det kunne vært værre. Han kunne vært en gamer tross alt.

Anonymous poster hash: f5033...c17

 

Gamergutter over fotballgutter any day of the year. <3

Anonymous poster hash: e03f6...d83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan han ikke ta meg barnet på kamp. Sesongen i Norge varer jo bare i 7 måneder(april-november) og de har lang på ferie på sommern.

Anonymous poster hash: 6c312...4a8

Også har du de som ikke bare ser norsk fotball - her om dagen "tok jeg han" i å se flere kamper fra den Kroatiske ligaen! Det er ALLTID en kamp som kan sees. :ler: 

 

---

 

Føler med deg, TS, har det ikke så ulikt her, selv om han på eget initiativ (og muligens noen kommentarer fra meg, ehe) har begynt å se litt mindre fotball, samt kunne gi opp en helgekamp her og der for å reise bort istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ekstremt glad min mann ikke bryr seg om fotball overhode. Men han gamer da og vi har hatt noen diskusjoner om tidsforbruket på gaming.

Men dette har blitt mye bedre nå og gaming er noe man gjør når alle dagens gjøremål + kjærestetid er over. Det er hans egentid

Ts: jeg hadde ikke funnet meg i at fotball trumfer alt hos dere! Og jeg hadde heller ikke funnet meg i mengden av fotball han ser. Her må dere inngå et komprimiss.

Og han kan ikke bare regne med at du tar ungen hver gang han vil dra på kamp. Sånn funker det ikke

Endret av Snublefella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får kanskje TS føle litt på hvordan det er å bo med en med strikkedilla. 



Anonymous poster hash: c1be0...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Finn deg en hobby eller stikk ut fra huset de gangene det ikke er noe fotball å se. Gjør det OFTE og over lengre tid, si at han må respektere at du har andre interesser, så får han kjenne på følelsen av å bli nedprioritert 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primitive My Ass. Har ikke noe behov for å forsvare meg her. Men kan nevne at feks

Jo Nesbø,Jon Michelet og Dag Solstad er fotballgale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jenter var mer glad i at gutten var fotballgutt enn gamer.

Slutt å klag TS, det kunne vært værre. Han kunne vært en gamer tross alt.

Anonymous poster hash: f5033...c17

Hahah NEI. Vil absolutt heller ha enn gamer over en som liker fotball, og er sjeleglad for at jeg har funnet meg enn fantastisk gamer-gutt som har like lite til overs for fotball som jeg.

Anonymous poster hash: 7ee28...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fotball, men når man får barn må man nesten gjøre noen harde prioriteringer i livet. Ikke bare fordi man helst ikke skal belaste partneren for mye, men også fordi man bør prioritere kvalitetstid med barnet fremfor egne hobbyer.

For meg er det helt uaktuelt å sitte 10 timer hver helg for å se mine to favorittlag + diverse sympatilag + toppkamper når jeg har et barn jeg vil gi oppmerksomhet.

"Redningen" min er kveldskamper, og da spesielt Champions League. De kampene begynner så sent at barnet er i seng, og jeg har rukket å gjøre nødvendig husarbeid før kampen begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trodde jenter var mer glad i at gutten var fotballgutt enn gamer.

Slutt å klag TS, det kunne vært værre. Han kunne vært en gamer tross alt.

Anonymous poster hash: f5033...c17

 

 

Pappaen til mine barn er en gamer, vi var sammen i 3 år. Hadde ingenting imot det, og var utrolig glad for at han ikke likte fotball. Nye kjæresten min er bilhue og gamer iblant - HATER forball. perfekt. Jeg digger bil og gamer gjerne selv. Fotballhuer er det mest usexy jeg vet om. Gamere derimot... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
På 3.5.2015 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Barnet er bare fem måneder. Dessuten håper jeg at barnet ikke blir like besatt av fotball som han i fremtiden. Huff.

 

7 måneder er fremdeles flere måneder enn det ikke er sesong. Men tro meg, de månedene det er pause, nyter jeg.

 

Ts

 

Anonymous poster hash: 55b67...981

Han blir nok travelt opptatt etterhvert som småbarnsfar og fotballtrener for ungene på sikt 😊 min mann elsker også fotball og sønnen vår på 11 blir rimelig passet opp på banen! De har et utrolig godt far sønn forhold! Og han er også kjempe engasjert far for dattera vår selv om hun riktignok hater fotball....

leser her på KG om fedre som driver å ser på myyyye verre og ufyselige ting enn dette, så fotball er ikke gæærnt

Anonymkode: d9bc0...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...