Gå til innhold

Småbarnsforeldre - angrer dere på at dere fikk unga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Berøvelse av frihet og egentid førte til at det tok 2,5 år etter KS å lande. Barnet var planlagt og sterkt ønsket avvisa begge - men det skal sies at det også for min. Del var et sjokktraume.

Anonymous poster hash: f8dd5...7a8

Her også. Det var en kjempesjokk, selv om baby var ønsket og meget planlagt av begge. Det tok 4 år før jeg kunne tenke på å få en ny, og nå er det ikke sikkert det kommer en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg angrer til tider, savner i hvert fall livet mitt og friheten jeg hadde før. Men jo større sønnen min blir (han er 2,5 nå), jo enklere og hyggeligere blir det, og jo sjeldnere angrer jeg. Satser på at det går den veien!

Og til den som sa at "Bare vent til barnet blir 3-4 år og kommer i trassalder!": Jeg synes det er mye enklere å ha barn nå, selv om jeg har en trassig snart 3-åring. Så det er ikke gitt at hun som synes det er kjempestas å ha "et perfekt barn i et perfekt hus med perfekte møbler" vil oppleve at bobla sprekker når barnet blir eldre. Kanskje hun rett og slett bare elsker mammalivet! Litt bitter du, eller hva?

Jeg kan "trøste" deg med at jeg angret veldig på barnet da han var rundt 9 mnd. Det var så slitsomt og jeg var så sliten. Etter det har det bare vært en eneste opptur. Nå er han 5 åg det er i grunnen aldri slitsomt mer. Trass har vi ikke sett noe til i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ec3bc...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...