Gå til innhold

57 katter


minniepus

Anbefalte innlegg

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor hun kaller seg dyrevenn!

Det er dyrePLAGERI å ha 57 katter i ei lita brakke, og det er også galskap å ha så mange katter uten å kunne ta seg ordentlig av dem, som de faktisk gjør hos Redd Dyra og FOD-gården etc.

Hadde jeg vært svært velstående, skulle jeg gjerne kjøpt et lite småbruk og startet "kattehjem" jeg, for jeg er utrolig glad i katter, og skulle gjerne hjulpet dem.

Det under forutsetning at jeg hadde folk til å ha medansvar og hjelpe til, veterinærstøtte og profesjonell hjelp til dyrehold av det kaliberet.

Men måten nevnte dame gjør dette på, virker helt sykt på meg!

Jeg tror nok det beste for kattene, er å bli avlivet. De kan umulig ha det noe godt! Synes det høres vilt ut at den dama ikke får forbud mot dyrehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå er de tatt. unntatt noen få hun fikk beholde. Hun gir seg ikke sier hun i interuvet. nei de katene vil få unger på løpende bånd. så snart er det pån igjen.

Nå vil hun helst flyte til ny komune. Pga av beh av sosialkontor og mattilsyn.

mulig hun tror hun kan gjøre det samme i en ny komune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!!! Skal liksom den norske stat sørge for at hun får seg et egnet sted å bo med så mange pusekatter? Vet ikke om noe egnet sted til så mange katter, bortsett fra en bortgjemt og nedlagt gård langt inn i gokk!

Er veldig glad i katter selv, men det går jo ikke an å holde styr på alle de kattene. Det må vel enhver idiot skjønne.

Om de ikke kan omplassere kattene, så er vel eneste utvei å avlive dem. MEN da må hun passe på å kastrere og sterilisere de resterende kattene.

Det er nå min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til dere som syntes det var lle at de ble avlivet. Mattilsynest uttaler seg etter at dame har opphevet taushetsplikten.

Det var en dialog mellom matt. og dyreb. Dyrebeskytelsen vile ta over. En tlf senere så hadde de ikke kapasitet til å ta over / omplassere så mange katter. damen selv ville ikke være med på oplassering. Matt hade ike noe valg. ved forige innspekson måtte de avlive en katt. I hset var det mellom 22-26 g der kattene var. Hem er det som er dyrekjær her?

Innimellom tlf fra matt og dyrebesk så anskaffet hun flere katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...