Gå til innhold

Mine krav, hvordan finne match?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den listen sier at ts er for umoden til et seriøst forhold. Min liste er at mannen skal være en bestevenn jeg ønsker å rive av klærne og gjøre syndige ting med.

Anonymous poster hash: 5437b...ffc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den listen sier at ts er for umoden til et seriøst forhold. Min liste er at mannen skal være en bestevenn jeg ønsker å rive av klærne og gjøre syndige ting med.

Anonymous poster hash: 5437b...ffc

Ja, men for at du skal få lyst til det så må mange andre krav være dekket. Så din liste er like lang som min, kanskje mer lang også.

Anonymous poster hash: 622f0...867

Gjest Minesveiper
Skrevet

Er det ikke noen fine barer og sånt i oslo da? :P

Ellers kan du melde deg inn i noe frilivsluft-aktiviteter og se om det er noen greie menn der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk vært i mange forhold, så du kan spare deg for hetsen.

Jeg foretrekker menn som er litt høye, føler meg lite feminin ved siden av små menn. Og siden jeg selv bare tjener 370 000 blir det litt trangt økonomisk om han ikke tjener noe særlig mer. Det har å gjøre med håndtering av utgifter i husholdningen. Man vil jo ikke bo seg i hjel heller, og man vil at eventuelle barn skal kunne få en verdig oppvekst.

Herlighet! Skal virkelig en mann sørge for at du får en bra økonomi? Hva med deg selv da? Jeg er SÅ glad for at jeg hadde en far som sa at det var viktig å sørge for at jeg hadde en økonomi slik at jeg kunne klare meg SELV! Jeg har høy utdanning og tjener bortimot 600 000 i året. Jeg kan love deg at de single mennene jeg jobber med ikke er interessert i en dame som vil ha de for inntekten sin del. De liker damer som klarer seg selv...

Anonymous poster hash: 7652b...595

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grei økonomi, men come on, hvis man totalt bare har 700 000 i lønn så blir det ikke rare oppveksten på barna.

Skrevet (endret)

Jeg har grei økonomi, men come on, hvis man totalt bare har 700 000 i lønn så blir det ikke rare oppveksten på barna.

Og hva gjør DU for å bidra til forbedring? Nei, ærlig talt, drøm videre med den innstillingen der.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da får du sørge for å få deg en jobb med høyere lønn du da. Gudd løkk!

Anonymous poster hash: 7652b...595

• Liker 2
Skrevet (endret)

TS har kanskje ikke fått det med seg, men den tiden hvor kvinnen kunne regne med at mannen tjente pengene er over. I 2015 forventes det at begge bidrar likt til husholdningen. Det kalles "likestilling".

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Ser at et av kravene dine er at mannen ikke har barn. Tenker du på fremtiden til deres eventuelle felles barn? Eller har du selv barn fra tidligere og eventuelt hvor mange barn er det snakk om?

Hvor gammel er du, TS?

Skrevet

ÅHERREGUD, KG!!

Dere må SLUTTE med denne hakkinga, mobbinga og å skape sur stemning!

Hvorfor angriper dere TS? Det er ikke relevant i det hele tatt. Hun spør om råd til hvordan hun kan møte sin drømmemann. At hennes drømmemann ikke er den samme som din bør være helt ok!

• Liker 1
Skrevet

ÅHERREGUD, KG!!

Dere må SLUTTE med denne hakkinga, mobbinga og å skape sur stemning!

Hvorfor angriper dere TS? Det er ikke relevant i det hele tatt. Hun spør om råd til hvordan hun kan møte sin drømmemann. At hennes drømmemann ikke er den samme som din bør være helt ok!

Undertegnede ser at flere forsøker å realitetsorientere TS på en mer eller mindre skånsom måte. Hvorfor? Fordi realitetsorientering tidvis synes å være helt på sin plass, dessverre :opplyser:

• Liker 3
Skrevet

Undertegnede ser at flere forsøker å realitetsorientere TS på en mer eller mindre skånsom måte. Hvorfor? Fordi realitetsorientering tidvis synes å være helt på sin plass, dessverre :opplyser:

Skjønner ikke hva som er problemet med kravene her? Synes det er helt vanlige og veldig akseptabel.

Hun velger jo ikke men kun basert på det. Om han har alle kravene men er en drittsekk eller en hun ikke faller for, så gifter hun seg jo ikke med han. Kravene er ment som en veiledning.

Jeg har også krav. Hvem har ikke det? Har man ikke krav, så ender man gjerne opp i ulykkelige forhold fordi man bare tok den første som kom.

Og hun har ikke blitt bedt om å bli satt på plass av noen tilfeldige, anonyme folk på internett. Hun vil ha tips til datingsider hvor man kan filtrere forslagene etter eget ønske.

Mange datingsider lar en kun sortere etter legning, kjønn, alder og sted. Hos en mann ser i hvert fall jeg etter mer enn en på min alder i min by.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alder:39
Utseende: Superkjekk
Intresser: Trening, friluftsliv.
Høyde: 183
Kroppsfasong: Mellom vanlig og trent
Jobb: Sjef
Inntekt: 1.000.000 - 1.200.000
Barn: Ingen

Anonymous poster hash: 48735...45e
Skrevet

Hadde jeg vært golddigger hadde jeg oppsøkt partyplassene hvor Fredriksen & Co.fester. Man er ikke golddigger fordi man ikke tar til takke med hva som helst.

Jeg kan tilby mye, men det er ikke tema for denne tråden.

Er en inntekt under 600 000 hva som helst? vet du hva gjennomsnittsinntekten i Norge er?

• Liker 1
Skrevet

Mine krav er ikke mange, men de er ganske konkrete. Finnes det en datingside hvor jeg kan sortere folk ut?

Alder: 30-45

Utseende: Kjekk i MINE øyne

Interesser: Reise, friluftsliv

Høyde: 180+

Kroppsfasong: Ikke overvektig

Jobb: Fast stilling

Inntekt: 600 000+

Barn: Ingen barn

Skjønner ikke hva som er problemet med kravene her? Synes det er helt vanlige og veldig akseptabel.

Hun velger jo ikke men kun basert på det. Om han har alle kravene men er en drittsekk eller en hun ikke faller for, så gifter hun seg jo ikke med han. Kravene er ment som en veiledning.

Jeg har også krav. Hvem har ikke det? Har man ikke krav, så ender man gjerne opp i ulykkelige forhold fordi man bare tok den første som kom.

Og hun har ikke blitt bedt om å bli satt på plass av noen tilfeldige, anonyme folk på internett. Hun vil ha tips til datingsider hvor man kan filtrere forslagene etter eget ønske.

Mange datingsider lar en kun sortere etter legning, kjønn, alder og sted. Hos en mann ser i hvert fall jeg etter mer enn en på min alder i min by.

Vel, Tibbie, jeg leser HI annerledes enn deg, noe jeg tror flere her inne på forumet også gjør.

Du tolker TS sine krav til kun å være veiledende og ikke kompromissløse krav. Likevel understreker TS i HI at hun har få, men konkrete krav, og hun ønsker å sortere vekk folk som ikke innfrir disse få, men altså svært så konkrete kravene. Det er nettopp dette TS søker råd for, og tro det eller ei, men vi er nok mange som føler behov for å realitetsorientere litt rundt hennes problemstilling. Spesielt når hun selv befinner seg i en helt annen liga enn disse vellykkede kjekkasene (uten barn!) hun så elegant ønsker å sortere seg frem til via enkle nettsøk/datingsider...

• Liker 2
Skrevet

Det er ganske vanlig å være minst 180 i dag, og ha minst 600 000 i inntekt. Skjønner ikke hvordan du kan si at det er urimelig. Anslagsvis vil jeg tro kanskje 25% av alle menn oppfyller disse punktene.

Jeg tror nok neppe 25% av menn på 30 tjener over 600 000kr, gitt. Selv tjener du 370 000kr og har dermed neppe høyere utdannelse heller. Hva ha du å tilby som en kjekk mann med utdannelse og god lønn vil være interessert i? Elitseingles er det eneste stedet som slår meg som harry nok til at man kanskje får sortere på inntekt, men der får jo antakelig ikke du lov å registrere deg. Det er nok over din liga. Det spørs det om ikke mannen du vil ha også er.
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, kravene er ikke akseptable når man ser på hva TS selv har. Hun stiller krav hun selv ikke er i nærheten av å oppfylle, og det er derfor jeg reagerer, i hvert fall. Da jeg var på datingsider opplyste jeg så lite som mulig om inntekt. Og det kan nok se ut som at inntekt er noe folk flest ikke snakker så høyt om. Sånne golddiggers/lykkejegere som TS er en god grunn til akkurat det.

Edit: bah, mobil og autokorreksjon.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Du kan jo prøve deg på elitesingles, men det er kanskje det kleineste i hele verden.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve deg på elitesingles, men det er kanskje det kleineste i hele verden.

Har ikke prøvd, vil ikke prøve. Og om TS har råd, eller om hun i det hele tatt får lov er slett ikke sikkert :P

Skrevet

Har ikke prøvd, vil ikke prøve. Og om TS har råd, eller om hun i det hele tatt får lov er slett ikke sikkert :P

Må man oppgi inntekt der? Trodde det var et slags eldorado for golddiggere, for jeg vil jo tro at de fleste menn med profil der har en ok++ inntekt :P

Ellers så må du prøve ditt eget tips og dra på fester med Fredriksen og co TS. Jeg kjenner flere som er på utkikk etter menn med penger, som har kommet i kontakt med de på Oslo-vest fester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...