AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #21 Skrevet 2. mai 2015 Mine krav er ikke mange, men de er ganske konkrete. Finnes det en datingside hvor jeg kan sortere folk ut? Alder: 30-45Utseende: Kjekk i MINE øyneInteresser: Reise, friluftslivHøyde: 180+Kroppsfasong: Ikke overvektigJobb: Fast stillingInntekt: 600 000+Barn: Ingen barnBosted: Oslo/Akershus/Vestfold Anonymous poster hash: 622f0...867 Alder:40 Utseende: Kjekk Intresser: Trening, friluftsliv. Høyde: 179 Kroppsfasong: Veltrent Jobb: Eget firma Inntekt: 1.000.000 - 1.200.000 Barn: Ingen Bosted: Midt-Norge, men flyttbar. Hva har du å tilby? Du treffer meg forøvrig på jobb, fjellet, eller skauen.Anonymous poster hash: 3a658...d7b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #22 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har faktisk vært i mange forhold, så du kan spare deg for hetsen. Jeg foretrekker menn som er litt høye, føler meg lite feminin ved siden av små menn. Og siden jeg selv bare tjener 370 000 blir det litt trangt økonomisk om han ikke tjener noe særlig mer. Det har å gjøre med håndtering av utgifter i husholdningen. Man vil jo ikke bo seg i hjel heller, og man vil at eventuelle barn skal kunne få en verdig oppvekst. Anonymous poster hash: 622f0...867 Jeg oppfyller alle dine krav, likevel ville jeg ikke ha tatt i deg med ildtang i gang. Go figure. Anonymous poster hash: 6f8ae...7ec 1
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #23 Skrevet 2. mai 2015 Jo, men man gir ikke ALLE en sjanse. Går du bort og sjekker hele baren du da? Siden alle fortjener en sjanse? Eller har du et filter i likhet med meg? Du går vel bort til de du synes ser attraktive ut? Det er jo bare sunn fornuft å ha et filter, for da øker man sjansene for å finne noen man er fornøyd med. Anonymous poster hash: 622f0...867 F.eks. gir ikke jeg golddiggere noen sjanse, som TS. Er heller ikke på sjekkern når jeg er i baren, da er jeg ute med venner.
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #24 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har faktisk vært i mange forhold, så du kan spare deg for hetsen. Jeg foretrekker menn som er litt høye, føler meg lite feminin ved siden av små menn. Og siden jeg selv bare tjener 370 000 blir det litt trangt økonomisk om han ikke tjener noe særlig mer. Det har å gjøre med håndtering av utgifter i husholdningen. Man vil jo ikke bo seg i hjel heller, og man vil at eventuelle barn skal kunne få en verdig oppvekst. Anonymous poster hash: 622f0...867 Da har virkelig ikke du mye å tilby. Og det er selve definisjonen av en golddigger. Kreve mye når man selv har lite.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #25 Skrevet 2. mai 2015 Alder:40 Utseende: Kjekk Intresser: Trening, friluftsliv. Høyde: 179 Kroppsfasong: Veltrent Jobb: Eget firma Inntekt: 1.000.000 - 1.200.000 Barn: Ingen Bosted: Midt-Norge, men flyttbar. Hva har du å tilby? Du treffer meg forøvrig på jobb, fjellet, eller skauen.Anonymous poster hash: 3a658...d7b Virker jo som drømmemannen Anonymous poster hash: 622f0...867
Yzma Skrevet 2. mai 2015 #26 Skrevet 2. mai 2015 Alder:40 Utseende: Kjekk Intresser: Trening, friluftsliv. Høyde: 179 Kroppsfasong: Veltrent Jobb: Eget firma Inntekt: 1.000.000 - 1.200.000 Barn: Ingen Bosted: Midt-Norge, men flyttbar. Hva har du å tilby? Du treffer meg forøvrig på jobb, fjellet, eller skauen.Anonymous poster hash: 3a658...d7b Du er en cm for lav, sorry kompis. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #27 Skrevet 2. mai 2015 Du er en cm for lav, sorry kompis. Tingen er at jeg er litt høy. Men 179 går greit, fortsatt høyere enn meg Anonymous poster hash: 622f0...867
Yzma Skrevet 2. mai 2015 #28 Skrevet 2. mai 2015 Tingen er at jeg er litt høy. Men 179 går greit, fortsatt høyere enn meg Anonymous poster hash: 622f0...867 Ja, det var vel egentlig ment som en spøk. Finner det vanskelig å tro at noen er så pirkete ;p
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #29 Skrevet 2. mai 2015 Ja, det var vel egentlig ment som en spøk. Finner det vanskelig å tro at noen er så pirkete ;p Når man leser innlegg her kan man jaggu meg begynne å lure 1
Yzma Skrevet 2. mai 2015 #30 Skrevet 2. mai 2015 Når man leser innlegg her kan man jaggu meg begynne å lure Hehe, jeg tror nok ikke TS er så pirkete som folk her vil ha det til. Det ser mer ut som en mal
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #31 Skrevet 2. mai 2015 Hehe, jeg tror nok ikke TS er så pirkete som folk her vil ha det til. Det ser mer ut som en mal Sånne krav er veldig golddigger-aktig. Spesielt når man leser kravene i lys av det hun selv har å fare med...
Yzma Skrevet 2. mai 2015 #32 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Sånne krav er veldig golddigger-aktig. Spesielt når man leser kravene i lys av det hun selv har å fare med... Vil kanskje ikke si gold-digger, men jo, kanskje hun ønsker ett litt bedre liv økonomisk. Syntes ikke nødvendigvis det er helt feil heller. Men, når det er sagt, hvis hun ønsker det så kunne hun jo alltids tatt grep om tilværelsen for å ordne opp i det selv, istedetfor å vente på at en mann skal komme å fikse det. Syntes generelt slike krav** egentlig blir feil, det bør ikke være høyde eller inntekt som står til grunn for hvem du deler livet med, men at det er en person du går gått (lol, går gått. godt mente jeg selvfølgelig) sammen med og kan leve ut resten av dine dager sammen med. Forhåpentligvis er det det dette er, en mal og ikke krav slik hun så pent sier. Hun kunne jo gå ned en cm, kanskje hun kan gå ned noen tusen og ;p Endret 2. mai 2015 av Gwynevere 1
Gjest Angry Man Skrevet 2. mai 2015 #33 Skrevet 2. mai 2015 Mine krav er ikke mange, men de er ganske konkrete. Finnes det en datingside hvor jeg kan sortere folk ut? Alder: 30-45 Utseende: Kjekk i MINE øyne Interesser: Reise, friluftsliv Høyde: 180+ Kroppsfasong: Ikke overvektig Jobb: Fast stilling Inntekt: 600 000+ Barn: Ingen barn Bosted: Oslo/Akershus/Vestfold Anonymous poster hash: 622f0...867 Haha. Ikke rart du ikke finner noen. Er neppe mange som vil ha en person som deg. Å ønske at en mulig partner skal være økonomisk stabil og selvstendig er forsåvidt noe alle ønsker, men å operere med en spesifikk inntekt som et krav? Du sier at du kan tillby mye. Liker du å suge eller noe?
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #34 Skrevet 2. mai 2015 Vil kanskje ikke si gold-digger, men jo, kanskje hun ønsker ett litt bedre liv økonomisk. Syntes ikke nødvendigvis det er helt feil heller. Men, når det er sagt, hvis hun ønsker det så kunne hun jo alltids tatt grep om tilværelsen for å ordne opp i det selv, istedetfor å vente på at en mann skal komme å fikse det. Syntes generelt slike krav** egentlig blir feil, det bør ikke være høyde eller inntekt som står til grunn for hvem du deler livet med, men at det er en person du går gått (lol, går gått. godt mente jeg selvfølgelig) sammen med og kan leve ut resten av dine dager sammen med. Forhåpentligvis er det det dette er, en mal og ikke krav slik hun så pent sier. Hun kunne jo gå ned en cm, kanskje hun kan gå ned noen tusen og ;p Hun sier jo "krav". Og jeg leser teksten for hva det er, en kravliste. Så jeg vil absolutt bruke ordet "golddigger" om TS her. Du vil kanskje ikke det, men der er vi uenige. 2
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #35 Skrevet 2. mai 2015 Haha. Ikke rart du ikke finner noen. Er neppe mange som vil ha en person som deg. Å ønske at en mulig partner skal være økonomisk stabil og selvstendig er forsåvidt noe alle ønsker, men å operere med en spesifikk inntekt som et krav? Du sier at du kan tillby mye. Liker du å suge eller noe? Hun svarte på det i en tidligere post. Det var ikke rare greiene. Hun skal ha noen til å brødfø seg. Altså, en typisk golddigger.
Yzma Skrevet 2. mai 2015 #36 Skrevet 2. mai 2015 Hun sier jo "krav". Og jeg leser teksten for hva det er, en kravliste. Så jeg vil absolutt bruke ordet "golddigger" om TS her. Du vil kanskje ikke det, men der er vi uenige. Sånn er det med den saken.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #37 Skrevet 2. mai 2015 Tror ordet lykkejeger er mer passende om TS. Flere triste skjebner som ønsker seg et bedre liv. Det TS egentlig ber om tilsvarer å be om en jobb hvor man blir overbetalt, selv om en ikke har noen særlig kompentanse å komme med. Det er kamp om de få jobbene som faktisk finnes, og de blir gitt til de mest kompentente personene. Så TS: Er du kompetent nok? Hva har du å komme med? Det å kunne utkonkurrere dine medsøstre om de beste mennene krever sitt. Anonymous poster hash: 4770f...152
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #38 Skrevet 2. mai 2015 Tror ordet lykkejeger er mer passende om TS. Flere triste skjebner som ønsker seg et bedre liv. Det TS egentlig ber om tilsvarer å be om en jobb hvor man blir overbetalt, selv om en ikke har noen særlig kompentanse å komme med. Det er kamp om de få jobbene som faktisk finnes, og de blir gitt til de mest kompentente personene. Så TS: Er du kompetent nok? Hva har du å komme med? Det å kunne utkonkurrere dine medsøstre om de beste mennene krever sitt. Anonymous poster hash: 4770f...152 Golddigger, lykkejeger, pot[ei]to, pot[a]to. Går mye ut på det samme. Som sagt, av tidligere post tyder det ikke på at TS har så mye å fare med selv.
Nemigirl Skrevet 2. mai 2015 #40 Skrevet 2. mai 2015 Alder:40 Utseende: Kjekk Intresser: Trening, friluftsliv. Høyde: 179 Kroppsfasong: Veltrent Jobb: Eget firma Inntekt: 1.000.000 - 1.200.000 Barn: Ingen Bosted: Midt-Norge, men flyttbar. Hva har du å tilby? Du treffer meg forøvrig på jobb, fjellet, eller skauen.Anonymous poster hash: 3a658...d7b Fantastisk bra Spørs om TS teller milli- og centimetre like nøye som hun teller kroner og ører
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå