Gå til innhold

Mine krav, hvordan finne match?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine krav er ikke mange, men de er ganske konkrete. Finnes det en datingside hvor jeg kan sortere folk ut?

Alder: 30-45

Utseende: Kjekk i MINE øyne

Interesser: Reise, friluftsliv

Høyde: 180+

Kroppsfasong: Ikke overvektig

Jobb: Fast stilling

Inntekt: 600 000+

Barn: Ingen barn

Anonymous poster hash: 622f0...867
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo forsøke møteplassen.no ellerno. Men jeg ville forsøkt venner av venner, fester, jobb osv. Kommer an på hvilken situasjon du er i selv. Dra et sted hvor du møter likesinnede.

• Liker 1
Skrevet (endret)

TS høres ut som en golddigger. Mulig TS stiller slike krav, men vil en mann som evt. oppfyller disse "kravene" ha deg? Hva har TS å tilby?

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mine krav er ikke mange, men de er ganske konkrete. Finnes det en datingside hvor jeg kan sortere folk ut?

Hva om han er 178 cm og tjener 450 000 kr da? Shit ikke rart at du er singel... Har du en matchende inntekt selv? Hvis ikke, hvorfor skal han akseptere ei dame som er fra et lavere nivå enn seg selv?

Anonymous poster hash: 80079...ed5

• Liker 8
Skrevet

Og, hva hvis han "bare" tjener 550000 kr og ikke 600000? En sånn kravliste ligner litt på en profil jeg så på Tinder, hvor det sto "I don't ask for much, the best is enough". Den profilen gikk rett til venstre. Blir kvalm av sånn arroganse. Altså, selv hadde jeg nok "oppfylt" de objektive "kravene" til TS, men TS virker å ha en råtten personlighet, så hun hadde nok falt igjennom her i gården.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror du burde ha litt mer preferanser mtp personlighet. Dine er bare overflatiske krav. Ikke nevn kravene dine på en datingprofil. Da blir du fort valgt bort, som sjonkelrolf sier.

Anonymous poster hash: bb81f...951

• Liker 9
Skrevet

Kan buskerud og østfold passere?

tenk litt mer over hva du ser etter ift personlighet du, og ikke heng deg sånn opp i bosted, lønn og andre sekundære ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS høres ut som en golddigger. Mulig TS stiller slike krav, men vil en mann som evt. oppfyller disse "kravene" ha deg? Hva har TS å tilby?

Hadde jeg vært golddigger hadde jeg oppsøkt partyplassene hvor Fredriksen & Co.fester. Man er ikke golddigger fordi man ikke tar til takke med hva som helst.

Jeg kan tilby mye, men det er ikke tema for denne tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om han er 178 cm og tjener 450 000 kr da? Shit ikke rart at du er singel... Har du en matchende inntekt selv? Hvis ikke, hvorfor skal han akseptere ei dame som er fra et lavere nivå enn seg selv?

Jeg har faktisk vært i mange forhold, så du kan spare deg for hetsen.

Jeg foretrekker menn som er litt høye, føler meg lite feminin ved siden av små menn. Og siden jeg selv bare tjener 370 000 blir det litt trangt økonomisk om han ikke tjener noe særlig mer. Det har å gjøre med håndtering av utgifter i husholdningen. Man vil jo ikke bo seg i hjel heller, og man vil at eventuelle barn skal kunne få en verdig oppvekst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og, hva hvis han "bare" tjener 550000 kr og ikke 600000? En sånn kravliste ligner litt på en profil jeg så på Tinder, hvor det sto "I don't ask for much, the best is enough". Den profilen gikk rett til venstre. Blir kvalm av sånn arroganse. Altså, selv hadde jeg nok "oppfylt" de objektive "kravene" til TS, men TS virker å ha en råtten personlighet, så hun hadde nok falt igjennom her i gården.

Enig i at den profilen var arrogant. Alle vil jo ha det beste, men hva som er best varierer fra person til person. Jeg sier jo ikke at man skal være rikskjendis, ligne på Brad Pitt og bade i tusenlapper. Det hadde vært arrogant. Men noen krav har vi jo alle.Sikkert du selv også.

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært golddigger hadde jeg oppsøkt partyplassene hvor Fredriksen & Co.fester. Man er ikke golddigger fordi man ikke tar til takke med hva som helst.

Jeg kan tilby mye, men det er ikke tema for denne tråden.

Feil. Man kan fint være golddigger uten å "oppsøke partyplassene hvor Fredriksen & Co.fester", som du sier. Å stille slike krav faller inn under det å være golddigger.

Selvfølgelig er det også tema. Krever du, må du også si noe om hva du kan tilby. Husk, man må gi for å få.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at den profilen var arrogant. Alle vil jo ha det beste, men hva som er best varierer fra person til person. Jeg sier jo ikke at man skal være rikskjendis, ligne på Brad Pitt og bade i tusenlapper. Det hadde vært arrogant. Men noen krav har vi jo alle.Sikkert du selv også.

Det er sånn 1 av 100.000 menn som ligner litt på Brad Pitt, så du kan ikke si at dine urimelige krav er rimelige ved å vise til helt fanatiske krav.

Anonymous poster hash: 2dab7...e58

AnonymBruker
Skrevet

Kan buskerud og østfold passere?

Hadde jo helt glemt Buskerud. Men Østfold blir litt langt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn 1 av 100.000 menn som ligner litt på Brad Pitt, så du kan ikke si at dine urimelige krav er rimelige ved å vise til helt fanatiske krav.

Det er ganske vanlig å være minst 180 i dag, og ha minst 600 000 i inntekt. Skjønner ikke hvordan du kan si at det er urimelig. Anslagsvis vil jeg tro kanskje 25% av alle menn oppfyller disse punktene.

• Liker 3
Skrevet

Alle har krav, det har også jeg. Men vet du hva? Det er viktig å gi folk en sjanse fremfor å komme med noe som ligner en kravspesifikasjon. Det ideelle er jo å møtes i den virkelige verden. Det er da man får et holdbart inntrykk. Selvfølgelig, forutsatt at kommunikasjon i forkant tilsier at det er noen vits i å treffes, da.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig å være minst 180 i dag, og ha minst 600 000 i inntekt. Skjønner ikke hvordan du kan si at det er urimelig. Anslagsvis vil jeg tro kanskje 25% av alle menn oppfyller disse punktene.

Så hvorfor sliter du sånn med å finne en slik mann som vil ha deg, nok til at du oppretter en tråd? Bare å gå ut og gripe fatt i disse 1 av 4 mennene som tydeligvis oppfyller dine krav og ikke vasser i andre damer. ;)

Anonymous poster hash: 2dab7...e58

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å stille slike krav faller inn under det å være golddigger.

Ja, da er vi vil alle golddiggere da, for alle vil finne en gullgutt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å gi folk en sjanse fremfor å komme med noe som ligner en kravspesifikasjon.

Jo, men man gir ikke ALLE en sjanse. Går du bort og sjekker hele baren du da? Siden alle fortjener en sjanse? Eller har du et filter i likhet med meg? Du går vel bort til de du synes ser attraktive ut? Det er jo bare sunn fornuft å ha et filter, for da øker man sjansene for å finne noen man er fornøyd med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forsker.

Oppfyller alle krav utenom to, uten fast stilling og for lav lønn.

Damn!

Anonymous poster hash: fd934...430

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forsker.

Oppfyller alle krav utenom to, uten fast stilling og for lav lønn.

Damn!

Anonymous poster hash: fd934...430

Ja, ikke så godt betalt å være forsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...