AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #41 Skrevet 1. mai 2015 Er sånne damer som menn runker til, men ikke er i forhold med. Anonymous poster hash: 8a694...185 Hun har jo kjæreste, da Anonymous poster hash: ea61c...a72
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #42 Skrevet 1. mai 2015 Hun har jo kjæreste, da Anonymous poster hash: ea61c...a72 Ja med en rosablogger;)Anonymous poster hash: 8a694...185
Gjest Nikee Skrevet 1. mai 2015 #43 Skrevet 1. mai 2015 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrettighetene, avsporinger samt svar til dette. Nikee, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #44 Skrevet 1. mai 2015 Altså. Nå spurte jeg KUN om puppene hennes. Ikke om personligheten hennes eller hvor høy IQ hun har. Det har jeg forøvrig ingen forutsetninger til å uttale meg om. Kjenner ikke den dama personlig. At puppene er "fake" og du bare trenger å legge cash på bordet for å få de puppene...hva så? De ser dritdigge ut likevel. TS Anonymous poster hash: 1a3b9...583 Puppene er minst like store som hodet hennes. Fikk meg en god latter når jeg så på henne på "Mitt Dansecrew" eller hva det nå heter, hun klarte seriøst ikke å gjøre enkelte armbevegelser fordi muggene er så store. Lættis. Skal ikke se bort fra at hun går over fra rosablogging til NAVer om en ti års tid når ryggen hennes er ødelagt. Kan hvert fall ikke fjerne muggene for da blir det bare to slappe rimi-poser igjen. Anonymous poster hash: 26f9a...dda 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #45 Skrevet 1. mai 2015 Så frekke folk er... Anonymous poster hash: 9b868...dd5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #46 Skrevet 1. mai 2015 Så frekke folk er... Anonymous poster hash: 9b868...dd5 Fordi de diskuterer folk som lever av å brette ut sitt eget privatliv i media? Ja vel, deg om det. Anonymous poster hash: 26f9a...dda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå