AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #21 Skrevet 30. april 2015 Helt utrolig at du ikke klarer å ta innover deg at ulike mennesker har ulike meninger. Men det er sikkertveldig lettvint å avblåse alle som er uenige med deg på denne måten. Lykke til videre. Anonymous poster hash: 3fc20...340 Saken er at veldig mange har en trang til å rakke ned på folk som sophie, siden hun får mye oppmerksomhet. Er en grunn til at hun nettopp får det. Da kommer det mye haters. Er så mye missunnelse i Norge, og janteloven står HØYT. Du skal ikke tro du er bedre enn meg, og du skal iallefall ikke se bra ut i tillegg.. Alle med et blott øye kan se at sopihe ser bedre ut enn 98% av damer rent objekttivt sett.Anonymous poster hash: 8a694...185
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #22 Skrevet 30. april 2015 Saken er at veldig mange har en trang til å rakke ned på folk som sophie, siden hun får mye oppmerksomhet. Er en grunn til at hun nettopp får det. Da kommer det mye haters. Er så mye missunnelse i Norge, og janteloven står HØYT. Du skal ikke tro du er bedre enn meg, og du skal iallefall ikke se bra ut i tillegg.. Alle med et blott øye kan se at sopihe ser bedre ut enn 98% av damer rent objekttivt sett.Anonymous poster hash: 8a694...185 Det du ikke forstår er at skjønnhet ikke er objektivt. Anonymous poster hash: 3fc20...340 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #23 Skrevet 30. april 2015 Det du ikke forstår er at skjønnhet ikke er objektivt.Anonymous poster hash: 3fc20...340 Du må bare fortsette å lyve for deg selv, hvis du seriøst mener at utseendet hennes ikke er tiltrekkende. Greit du ikke liker dama eller personligheten, men la det ikke gå utover hennes utseende..Anonymous poster hash: 8a694...185
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #24 Skrevet 30. april 2015 Du må bare fortsette å lyve for deg selv, hvis du seriøst mener at utseendet hennes ikke er tiltrekkende. Greit du ikke liker dama eller personligheten, men la det ikke gå utover hennes utseende..Anonymous poster hash: 8a694...185 Det er nok ikke jeg som lyver for meg selv her. Som sagt: skjønnhet er ikke objektivt. Jeg lar det bli med det, så får du fortsette å skrike "misunnelig!!!" hver gang noen er uenig med deg, det fremstår ikke som spesielt reflektert. Anonymous poster hash: 3fc20...340 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #25 Skrevet 30. april 2015 Du må bare fortsette å lyve for deg selv, hvis du seriøst mener at utseendet hennes ikke er tiltrekkende. Greit du ikke liker dama eller personligheten, men la det ikke gå utover hennes utseende..Anonymous poster hash: 8a694...185 For å si det sånn, jeg lyver ikke for meg selv når jeg sier at jeg ikke finner henne tiltrekkende. Alt for barneansikt, men NOEN finner dette fint, andre gjør det ikke. Man er ikke sjalu bare fordi man ikke synes noen er pen. Og nei, 98% synes ikke hun er pen. Hvis du ser på kommentarer fra gutter og voksne på andre sider enn bloggen hennes vil du oppdage at de fleste synes hun ikke ser ut i måneskinn i blant. Veldig søt jente på innsiden da, det skal hun ha! Men hun ser rett og slett skitten og merkelig ut til tider. Om det er sminken eller operasjonene aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 5ec8e...69f 1
Maximillian Cohen Skrevet 30. april 2015 #26 Skrevet 30. april 2015 Hun er så langt unna min smak at jeg ikke har tatt meg tid til å tenke over puppene hennes. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #27 Skrevet 30. april 2015 Saken er at veldig mange har en trang til å rakke ned på folk som sophie, siden hun får mye oppmerksomhet. Er en grunn til at hun nettopp får det. Da kommer det mye haters. Er så mye missunnelse i Norge, og janteloven står HØYT. Du skal ikke tro du er bedre enn meg, og du skal iallefall ikke se bra ut i tillegg.. Alle med et blott øye kan se at sopihe ser bedre ut enn 98% av damer rent objekttivt sett.Anonymous poster hash: 8a694...185 Men jeg syns hun ser trashy og harry ut, det er min ærlige mening. Det er slemt å si, derfor sier jeg aldri det om folk, men her svarte jeg ærlig på spørsmålet til TS. Responsen til det var? "Misunnelse", men hvorfor være misunnelig på svære pupper som en kan få når som helst, dersom en har lyst til det? Bloggeren er ikke særlig vakker, men får sikkert oppmerksomhet på grunn av unaturlig store pupper og unaturlig utseende. Anonymous poster hash: 827a4...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #28 Skrevet 30. april 2015 Saken er at veldig mange har en trang til å rakke ned på folk som sophie, siden hun får mye oppmerksomhet. Er en grunn til at hun nettopp får det. Da kommer det mye haters. Er så mye missunnelse i Norge, og janteloven står HØYT. Du skal ikke tro du er bedre enn meg, og du skal iallefall ikke se bra ut i tillegg.. Alle med et blott øye kan se at sopihe ser bedre ut enn 98% av damer rent objekttivt sett.Anonymous poster hash: 8a694...185 Og dersom jeg skulle vært misunnelig, hadde det ikke vært en person som Sophie Elise. Anonymous poster hash: 827a4...a4d
peppermyntete Skrevet 30. april 2015 #31 Skrevet 30. april 2015 Herre min hatt, de er jo små. Du, alle som har hengt her litt vet hvordan du er. Jeg har ikke tenkt til å diskutere noe som helst med deg. 5
WubWub Skrevet 30. april 2015 #32 Skrevet 30. april 2015 Du, alle som har hengt her litt vet hvordan du er. Jeg har ikke tenkt til å diskutere noe som helst med deg. Det forandrer ikke det faktum at de er små. Typisk små-rips boobs. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #34 Skrevet 1. mai 2015 Er sånne damer som menn runker til, men ikke er i forhold med. Anonymous poster hash: 8a694...185 Men burde da jenter som er i forhold ikke føle at de er deilige og noe kjæresten fantaserer om da..? Anonymous poster hash: 939e3...21e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #35 Skrevet 1. mai 2015 Seff gjør man det. Finnes en mellomting da. Er mere det at sånne jenter ikke egner seg så bra som kjærestemateriale, men de er deilig å knulle. Er bedre å ha ei som har bra personlighet og ikke er dum som et brød, siden man tross alt skal sammarbeide å leve med personen. Kan sammenlikne det med badboys og gutter. De fleste menn og damer ble ikke valgt fordi de var grisedeilig, men fordi de hadde egenskaper man satte pris på.Anonymous poster hash: 8a694...185 Dette må ha vært skrevet av en dame. Anonymous poster hash: 005a1...832
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #36 Skrevet 1. mai 2015 Synes de er for store for den bittelille kroppen hennes. Men de er sikkert digge, vanskelig å se med klær på da.Anonymous poster hash: 03b1b...c3b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #37 Skrevet 1. mai 2015 Ser digge ut for pupperunking, ellers liker jeg ikke SÅ store Selv skulle jeg ønske at mine var litt større, men er fornøyd med de små jeg har PS jeg er kvinne. Synes forøvrig at silikon kan være fint hvis det ser propersjonelt ut med kroppen, men oftest så fyller de på for mye mener jeg! Anonymous poster hash: a0b57...4d0
Gjest Sukkerbit Skrevet 1. mai 2015 #38 Skrevet 1. mai 2015 Hun var mye penere før alle de idiotiske og unødvendige operasjonene
Gjest Godjente Skrevet 1. mai 2015 #39 Skrevet 1. mai 2015 Er sånne damer som menn runker til, men ikke er i forhold med. Anonymous poster hash: 8a694...185 Jeg håper jeg er ei som de både kan runke til og være i forhold med, jeg
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #40 Skrevet 1. mai 2015 Du må bare fortsette å lyve for deg selv, hvis du seriøst mener at utseendet hennes ikke er tiltrekkende. Greit du ikke liker dama eller personligheten, men la det ikke gå utover hennes utseende..Anonymous poster hash: 8a694...185 So much stupidity... Anonymous poster hash: 550fc...ee9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå