Gå til innhold

Synes dere denne dama har digge pupper?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Helt ok til å være kjøpt og betalt.
Men nå liker jeg hennes nye stil og syn på ting bedre en puppene da.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Definitivt.

Edit: Leste "digre" :ler:

Endret av Raindrops
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Not. Fake silikonpupper er ikke særlig attraktivt.

Anonymous poster hash: 827a4...a4d
  • Liker 8
Skrevet

Nei, for store og unaturlige med ulekker falsk brunfarge. Ikke min greie.

• Liker 4
Gjest HeiHade
Skrevet

Nja, litt store for min smak, men så lenge hun selv er fornøyd burde det holde.

AnonymBruker
Skrevet

Man ser jo ikke puppene engang.

Anonymous poster hash: a23f2...4b5
  • Liker 1
Skrevet

Synes de er litt rare, jeg. I alle fall på bildene som har blitt linket senere i tråden! De har liksom for mye fylde øverst? Er jo ingen som har sånne pupper uten at det er operert. Men det er kanskje poenget :P

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er de deilige. For et dumt spm.. Ville knullet henne mellom puppene og ellers for ei natt eller to, men ikke noe damemateriale. Funker bra til å få utløp for kåtheten sin, men man vil ikke ha ei grisedeilig bimbo som kjæreste, siden det ikke blir et stabilt forhold.:)

Anonymous poster hash: 8a694...185

AnonymBruker
Skrevet

Er sånne damer som menn runker til, men ikke er i forhold med.:)

AnonymBruker
Skrevet

Er sånne damer som menn runker til, men ikke er i forhold med. :)

men klager over at dama bare daffer rundt i joggis og har hengepupper... menn er seriøst helt på trynet noen ganger

Anonymous poster hash: 4fddd...8b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! misunnnelig. Hun har jo dritdeilige pupper. Ser ut som en meget pulbar barbiedukke.

Anonymous poster hash: 1a3b9...583

Wow.. Misunnelig? Hvorfor det egentlig? Enhver som vil, kan få kjøpe seg silikonpupper. Jeg syns det er harry og mindre pent. Og, hvis en ikke tiltrekker gutter som uttaler jenter som "pulbare barbiedukker", så er det veldig bra!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

men klager over at dama bare daffer rundt i joggis og har hengepupper... menn er seriøst helt på trynet noen ganger

Anonymous poster hash: 4fddd...8b5

Seff gjør man det. Finnes en mellomting da.:) Er mere det at sånne jenter ikke egner seg så bra som kjærestemateriale, men de er deilig å knulle. Er bedre å ha ei som har bra personlighet og ikke er dum som et brød, siden man tross alt skal sammarbeide å leve med personen. Kan sammenlikne det med badboys og gutter. De fleste menn og damer ble ikke valgt fordi de var grisedeilig, men fordi de hadde egenskaper man satte pris på.:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow.. Misunnelig? Hvorfor det egentlig? Enhver som vil, kan få kjøpe seg silikonpupper. Jeg syns det er harry og mindre pent. Og, hvis en ikke tiltrekker gutter som uttaler jenter som "pulbare barbiedukker", så er det veldig bra!

Dette.

Anonymous poster hash: 1f1e0...978

• Liker 1
Skrevet

Seff gjør man det. Finnes en mellomting da. :) Er mere det at sånne jenter ikke egner seg så bra som kjærestemateriale, men de er deilig å knulle. Er bedre å ha ei som har bra personlighet og ikke er dum som et brød, siden man tross alt skal sammarbeide å leve med personen. Kan sammenlikne det med badboys og gutter. De fleste menn og damer ble ikke valgt fordi de var grisedeilig, men fordi de hadde egenskaper man satte pris på. :)

Suprise suprise, men du har da ingen formening om hvordan hun i et forhold, eller hvordan hun er å samarbeide med. Du vet ingenting om hennes intelligens, eller om hennes personlighet.

Jeg skjønner ikke hvorfor man alltid må snakke noe ned, bare fordi man selv ikke har den preferansen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes hun er en søt jente, men hun hadde vært såå mye søtere/penere uten fake pupper, lepper, vipper og med mindre farge.

Anonymous poster hash: b77d4...6c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Nå spurte jeg KUN om puppene hennes. Ikke om personligheten hennes eller hvor høy IQ hun har. Det har jeg forøvrig ingen forutsetninger til å uttale meg om. Kjenner ikke den dama personlig.

At puppene er "fake" og du bare trenger å legge cash på bordet for å få de puppene...hva så? De ser dritdigge ut likevel.

TS

Anonymous poster hash: 1a3b9...583
  • Liker 1
Skrevet

Nei, for store og unaturlige med ulekker falsk brunfarge. Ikke min greie.

Store?! Er du ironisk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er akkurat samme saken, bare en annen måte å "pakke" det inn på..

Helt utrolig at du ikke klarer å ta innover deg at ulike mennesker har ulike meninger. Men det er sikkertveldig lettvint å avblåse alle som er uenige med deg på denne måten. Lykke til videre.

Anonymous poster hash: 3fc20...340

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...