Gå til innhold

Tarot for mai (2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Barn (Skyggerkort)

Rytter, Veikryss, Hund.

Jepp, ser ut til at du vil få en ny fin mannelig venn ut av turen.

Ååh så spennende :D

Skriver til deg etter jeg har vært der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest O.G.

Jeg er veldig klar for barn, men har ikke møtt en mann det har fungert med enda. Får jeg barn innen 2-3 år?

(Vet jeg har for få innlegg, men kanskje det hjelper at jeg roper hei fra Stjørdal'n?)

Fugler (Skyggekort)

Bruden, Tre, Rev.

Du vil få ditt høyeste ønske oppfylt (Brud), en familieforøkelse (tre), en rødhåret datter (Rev).

post-90489-0-68985800-1430733638_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joker (Skyggekort)

Liljer, Gris, Safe.

Ser ut til at det blir samme gamle skiten, men trygt og godt, uansett det kan være en overraskelse når snøen kommer tilbake der du er da (Joker + Liljer), sanser maskulin energi kommer opp da.

Spennende! Ble veldig nysgjerrig jeg :) Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Er det noe fremtid med "J" som jeg meldes med nå? :sjenert:

Barn (Skyggekort)

Nøkkel, Anker, Book.

Ser ut til at denne J kan være løsningen på ny stabilitet ja, dog så sier Bok meg at det kanskje er mer med den her fyren enn hva som først fanger øyet.

post-90489-0-57012800-1430733802_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Treffer jeg noen gang mannen i mitt liv?

Pisk (Skyggekort)

Kårder, JOKER, Hjerte.

Det vil virke som at du blir motarbeidet en god stund (Pisk + Kårder), men plutselig så bare er han der (JOKER + Hjerte).

post-90489-0-98220900-1430733981_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Hva kommer til å skje i kjærlighetslivet mitt dette året?

Togskinner (Skyggekort)

Tre, Rød Joker, Hånd i Hånd.

Du skal på togtur for å treffe familie (Skinner + Tre) og der vil det være en gjest som har med seg en fyr og det vil si pang mellom dere umidelbart.

post-90489-0-03414500-1430734192_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O.G.

Ååh så spennende :D

Skriver til deg etter jeg har vært der ;)

ok.

Spennende! Ble veldig nysgjerrig jeg :) Tusen takk for svar :)

Vær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: fikk ikke med meg at det var natt til 1.mai :engel:

Endret av crispy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Kommer jeg til å gå tilbake til eksen min?

Beklager, jeg er ferdig her. Var bare de siste på andre side som fikk kort pga jeg la opp så tidlig natt til 1 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Barn (Skyggekort)

Nøkkel, Anker, Book.

Ser ut til at denne J kan være løsningen på ny stabilitet ja, dog så sier Bok meg at det kanskje er mer med den her fyren enn hva som først fanger øyet.

^^, Tusen takk for svar!

Han er dypere (om enn noe spesiell), men det er noe med ham som gjør at jeg føler meg veldig trygg og det er behagelig å være sammen med ham. Jeg tror nok at han er litt usikker på hva han føler, han vingler litt frem og tilbake, selv om det det siste døgnet har virket som det er mer interesse enn tidligere. :sjenert:

Får se det an. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

^^, Tusen takk for svar!

Han er dypere (om enn noe spesiell), men det er noe med ham som gjør at jeg føler meg veldig trygg og det er behagelig å være sammen med ham. Jeg tror nok at han er litt usikker på hva han føler, han vingler litt frem og tilbake, selv om det det siste døgnet har virket som det er mer interesse enn tidligere. :sjenert:

Får se det an. :3

Høres kjempebra ut. Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Du sa du var ferdig så jeg slettet mitt innlegg., så fortsetter du, sier du at du er ferdig igjen. :vetikke:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O.G.

Du sa du var ferdig så jeg slettet mitt innlegg, så fortsetter du, sier du at du er ferdig igjen. :vetikke:

Ikke min feil at du slettet innlegget ditt i første omgang, empirien tilsier at det er stor sjanse for at de siste sprellene får kort alikevel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløver (Skyggekort)

Svart Joker, Sigd, Pisk.

Du vil ha flaks, en overraskelse ( JOKER) som tatt totalt ut av lufta skjærer (sigd) vei for en sommer full av opplevelser (pisk).

Takk! Hm, jeg har alltid en magefølelse som sier at jeg skal få flaks/overraskelse en gang........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest O.G.

Takk! Hm, jeg har alltid en magefølelse som sier at jeg skal få flaks/overraskelse en gang........

Kult. Husk å gi tilbakemelding når sommeren er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tilbakemelding på det siste jeg spurte om, muligens det første også siden det henger sammen: Ja, du hadde rett. :danse::blomst: (Økonomien kommer til å bli litt bedre. Eksen sa ja til forslaget mitt. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Min tilbakemelding på det siste jeg spurte om, muligens det første også siden det henger sammen: Ja, du hadde rett. :danse::blomst: (Økonomien kommer til å bli litt bedre. Eksen sa ja til forslaget mitt. )

Så bra. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...