Gå til innhold

Tarot for mai (2015)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil exen ha noe å si for kjærlighetslivet mitt fremover?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Russen herjer og det er Valborgsnatt til den første mai da må vi ha øl og tarot for litt hedensk feiring. Dere kjenner alle til reglene for de her trådene, men litt repetisjon er ikke å forrakte.

1. Du elsker Carlsberg øl.

2. Du poster et spørsmål under nick og er singel.

3. Du venter på svar.

4. Som kommer senere enn du egentlig vil vedkjenne deg at du liker.

5. Husk å gi tilbakemelding, jeg vil ikke klare å forbedre meg hvis ikke jeg får det.

6. Du må ha minst 200 innlegg under nick for å få kort.

Vi skal bruke Mona Lisa Tarot og jeg skal naturligvis hefte med kortet som jeg trekker, jeg kommer til å holde på til det er tomt for øl og jeg er istand til å gi et nogen lunde fornuftig svar.

Hvorfor må man ha nick og ha 200 innlegg?

Er spirituel selv, tro på mye uforklarlig, men har behov for å være privat på nettet. Folk er forskjellige.

Skulle ønske du kunne gjøre et unntak...

Anonymous poster hash: 4ebdc...99a

Gjest O.G.
Skrevet

Hvorfor må man ha nick og ha 200 innlegg?

Er spirituel selv, tro på mye uforklarlig, men har behov for å være privat på nettet. Folk er forskjellige.

Skulle ønske du kunne gjøre et unntak...

Anonymous poster hash: 4ebdc...99a

For å komme unna freeloaderne som vi ellers ikke ser på forumet.

Skrevet

Fugler (Skyggekort)

Bruden, Tre, Rev.

Du vil få ditt høyeste ønske oppfylt (Brud), en familieforøkelse (tre), en rødhåret datter (Rev).

Takk :) Gleder meg!

Skrevet

Hei! Hvordan blir det med kjærligheten i sommer for meg? Blir det en flørt? :)

Skrevet

Blir jeg frisk snart?

Skrevet

Forresten, i fjor høst sa du at jeg skulle møte kjærligheten over nyttår, på handletur.

Er det over nyttår fortsatt? Har ikke sett noe kjærlighet jeg... ;)

Gjest O.G.
Skrevet

Vil exen ha noe å si for kjærlighetslivet mitt fremover?

Du fikk jo kort tidligere.

Gjest O.G.
Skrevet

Hei! Hvordan blir det med kjærligheten i sommer for meg? Blir det en flørt? :)

Gypsy Witch Fortune Telling Deck.

Hånd i Hånd (Skyggekort)

Kårder, Ære, Rød Joker.

Tenkt deg på noe festival i sommer, eller et sted hvor du skal lytte til metal? (Kårder), vil vente en fin fyr på deg der og romansen vil vare ei stund (HiH + Ære)

post-90489-0-64161000-1430770795_thumb.j

Skrevet

Gypsy Witch Fortune Telling Deck.

Hånd i Hånd (Skyggekort)

Kårder, Ære, Rød Joker.

Tenkt deg på noe festival i sommer, eller et sted hvor du skal lytte til metal? (Kårder), vil vente en fin fyr på deg der og romansen vil vare ei stund (HiH + Ære)

Har egentlig ikke det, men kanskje jeg burde! :) Tusen takk, O.G.!

Gjest O.G.
Skrevet (endret)

Har egentlig ikke det, men kanskje jeg burde! :) Tusen takk, O.G.!

Vær så god.

Det var konsert med Visegard som gjorde meg var på Kårder som lyd, fordi i deres lydbilde så var det som om to kårder slo mot hverandre i meget hurtig rytme og overganger. Fantastisk og finne ut av kortene som lyd, aldri skjedd meg før ut faktisk. :fnise:

Endret av O.G.
Gjest Nosoul
Skrevet

Er det noen framtid for meg og min kjekke, mørke sjarmør eller skal jeg gi slipp og gå videre?

Gjest O.G.
Skrevet

Er det noen framtid for meg og min kjekke, mørke sjarmør eller skal jeg gi slipp og gå videre?

GW stokken fremdeles.

Joker (Skyggekortet, masse maskulin energi her)

Hånd i Hånd, Reven, Veikrysset,

En litt vel ubalansert greie imellom dere (HiH + Reven) og en smart avgjørelse må takes (Reven + Veikrysset).

Hmm, siden jokeren er skyggekortet kan det her gå begge veier, men reven er i midten, så kanskje det er veldig greit å være litt slu å se det an ei stund noen uker, sånn at du finner ut av hva slags overraskelse jokeren står for.

post-90489-0-53776500-1430772042_thumb.j

Skrevet

Skjønte ikke helt dette med " har for få innlegg", men tar sjansen på å spørre likevel... Blir det et positivt eller negativt svar fra legen?

Skrevet

For å komme unna freeloaderne som vi ellers ikke ser på forumet.

Å ... Er ikke noen freeloader, bruker KG flittig, og kommer med kommentarer eller råd når jeg synes jeg har noe å bidra med i grunn, men men.. Det er i orden, du kan godt se bort fra spørsmålet mitt om du vil. Klem fra sofakroken til alle
Gjest O.G.
Skrevet

Å ... Er ikke noen freeloader, bruker KG flittig, og kommer med kommentarer eller råd når jeg synes jeg har noe å bidra med i grunn, men men.. Det er i orden, du kan godt se bort fra spørsmålet mitt om du vil. Klem fra sofakroken til alle

Hvor skrev du spørsmål da?

Skrevet

Ser ut som det fikk nummer 194 over her

Skrevet

Vil jeg få en av forfremmelsene jeg har søkt på på jobben?

Gjest O.G.
Skrevet

Skjønte ikke helt dette med " har for få innlegg", men tar sjansen på å spørre likevel... Blir det et positivt eller negativt svar fra legen?

Jeg liker ikke å gjøre slike lesninger, men prøver alikevel. Hvis jeg tar feil så håper jeg du ikke blir altfor sint på meg.

Dame (Skyggekortet)

Rev, Rød Joker, Øyet.

Positiv beskjed for dame (Rev + Joker) , og du vil trenge oppfølging (Øyet).

post-90489-0-02613800-1430774997_thumb.j

Gjest O.G.
Skrevet

Vil jeg få en av forfremmelsene jeg har søkt på på jobben?

Mann (Skyggekort)

Tårnet, Løven, Stjernen.

Mann som vanligvis er distansert (Mann + Tårnet) viser muskler (Løve) og du kommer lengre opp (Stjerner).

post-90489-0-46977000-1430775207_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...