Gå til innhold

Tarot for mai (2015)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stavdronningen.

34.jpg

Krev for deg! Ikke vær den som unnskylder sin eksistens. Klem.

Har kort tid på meg før jeg møter mannen du ga meg kort på i stad. Hvordan kaprer en sånn som meg han (altså som må jobbe med å ta plass)?
Videoannonse
Annonse
Gjest Mythic
Skrevet

8/Mynter.

71.jpg

Fokuser på skole/jobb, det vil gi mest uttelling pr i dag.

Ingen endringer, altså. Takk for kort :)

Skrevet

Enda en gang takk :blomst: Er ikke helt sikker på om jeg skjønte "det vil komme bakpå han", men jeg skjønte at jeg bare kan kjøre hardt på... ;)

Bare si ifra om jeg maser fælt nå, men... kommer jeg til å tørre å kjøre hardt på da? Hvor skal jeg finne motet fra f.eks?

3/BEGER

38.jpg

Ifra deg selv og pepsnakkiser fra dine venner og ikke minst at du kjenner ham og hans svake punkter.

Skrevet

Spurte i stad om du kunne fortelle meg om kjærligheten framover.

Ja, jeg vet jeg mangler poster, men det er en ny konto.

Takk! :-)

Dommen.

20.jpg

Du vet hvem du skal satse på 7. ;)

Skrevet

Generaliser meg :)

Sverdpasjen.

60.jpg

Vær åpen og ærlig, men sug også til deg kunskap som en svamp.

Skrevet

3/BEGER

38.jpg

Ifra deg selv og pepsnakkiser fra dine venner og ikke minst at du kjenner ham og hans svake punkter.

Tusen takk :roser:

Du er gull verdt. Er kjempeglad for tarottrådene dine. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Sverdpasjen.

60.jpg

Vær åpen og ærlig, men sug også til deg kunskap som en svamp.

Takk :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Generaliser meg innan kjærleik, jobb og born

Skrevet

Trivelig tanke, men jeg er mer av typen som gleder til god mat og drikke i kompaniskap med familien enn gavene. Sist jul fikk jeg fem gaver derav 2 truser og et nytt vaffeljern (av en onkel).

Da slo du meg. Jeg fikk 500 kroner av mormor. That's it! Hos oss er selskapet det viktigste og det synes jeg er tipp topp. Det som betyr noe tross alt.

Jeg har mitt største mål 26 Oktober i år. Klarer jeg det, vil det kommer en stor dose penger i November. Kun derfor jeg tenkte noe til jul :D

Skrevet

Dommen.

20.jpg

Du vet hvem du skal satse på 7. ;)

7? Aner ikke! Hjelp!

Skrevet

Generaliser meg innan kjærleik, jobb og born

Begerdronningen.

48.jpg

Det vil gå bra,

Skrevet

7? Aner ikke! Hjelp!

Sju = skjønner du, på trøndersk.

Skrevet

Skal jeg prøve å glemme HAM og gå videre? eller satse til tross for avstand

Skrevet

Sju = skjønner du, på trøndersk.

Ja, den tok jeg etter litt.

Resten var det verre med, men takk læll!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Begerdronningen.

48.jpg

Det vil gå bra,

😆😆😆

Takk!

Skrevet

Er du her enda?

Penger?Kommer det noen min vei? Ja jeg vet jeg burde jobbe nå å tjene penger, men jobber hardt med å få opp antall innlegg slik at jeg når 200 grensa di :fnise:

Skrevet

Da slo du meg. Jeg fikk 500 kroner av mormor. That's it! Hos oss er selskapet det viktigste og det synes jeg er tipp topp. Det som betyr noe tross alt.

Jeg har mitt største mål 26 Oktober i år. Klarer jeg det, vil det kommer en stor dose penger i November. Kun derfor jeg tenkte noe til jul :D

Måtehold.

14.jpg

Ja du vil, men det vil ikke bli noe sensasjonel greie, men heller mer av en berg og dalbane som du klarer å kontrollere etterhvert mot den 26/10/2015.

Får du en dose kroner i november skal du bruke dem på deg selv og gutten. :klem:

Skrevet

Er du her enda?

Penger?Kommer det noen min vei? Ja jeg vet jeg burde jobbe nå å tjene penger, men jobber hardt med å få opp antall innlegg slik at jeg når 200 grensa di :fnise:

8/Staver.

29.jpg

Begynn å tjene pengene, ikke argumenter for hvor de skal komme fra.

Skrevet

Måtehold.

14.jpg

Ja du vil, men det vil ikke bli noe sensasjonel greie, men heller mer av en berg og dalbane som du klarer å kontrollere etterhvert mot den 26/10/2015.

Får du en dose kroner i november skal du bruke dem på deg selv og gutten. :klem:

Vet du, her kunne du ikke vært mer rett. For det blir litt av en berg og dalbane følelsesmessig for å nå dette målet! Og det vil heller ikke bli noen sensasjon, da jeg vil bruke lengre tid enn andre, men for meg vil det være en psykisk seier å takle motgangen underveis!! Jeg gir meg ikke og jeg skal klare det!!

Og takk skjønne du.. Men noe vil jeg gi tilbake til deg, uansett hva du sier ;)

Skrevet

Oki da, kan jeg få et generelt kort for sommeren, siden det nå er litt trege tider? Pretty please med sugar on top?

Er det three strikes fremdeles, eller ble jeg bare glemt? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...