Gå til innhold

Bestille brudekjole fra JJsHouse?


Mentyra

Anbefalte innlegg

Jeg er med i en ebaybryllupsgruppe på facebook, og har sett bilder av kjoler fra JJhouse der. Ser IKKE bra ut synes jeg, men dersom du ikke har veldig store krav til passform og kvalitet, er det vel bare å kjøre på.

Går det i det hele tatt an å få seg fine brudekjoler på Ebay? Som ikke er brukt, men nye og sydd på mål?

Selv har jeg valgt å bestille skreddersydd kjole fra Etsy.com - der bilder fra feks jjshouse og andre kjeder/designere osv er ulovlig. Derfor får man bilde av autentiske varer og får se hva designerne/firmaene får til å lage selv. Og der kan man faktisk få fine ting for en billig penge, og man kan be om at de skreddersyr kjole fra scratch hvis du kommer med ønsker eller bilder og forslag om hvordan du vil ha den. Jeg skal bestille en, og jeg får den for 1500,- for kjolen, 350,- i frakt og selvfølgelig fortollingskosnader.

De reduserte prisen med 40 dollar fordi jeg er student.

Endret av pipegakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok en sjanse og bestilte, i god tid tilfelle den ikke var fin ;) Min ble sydd etter mål, og jeg var veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: 2cdaa...f1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betaler man for en brudekjole fra JJsHouse?

Anonymous poster hash: c6f86...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det i det hele tatt an å få seg fine brudekjoler på Ebay? Som ikke er brukt, men nye og sydd på mål?

Selv har jeg valgt å bestille skreddersydd kjole fra Etsy.com - der bilder fra feks jjshouse og andre kjeder/designere osv er ulovlig. Derfor får man bilde av autentiske varer og får se hva designerne/firmaene får til å lage selv. Og der kan man faktisk få fine ting for en billig penge, og man kan be om at de skreddersyr kjole fra scratch hvis du kommer med ønsker eller bilder og forslag om hvordan du vil ha den. Jeg skal bestille en, og jeg får den for 1500,- for kjolen, 350,- i frakt og selvfølgelig fortollingskosnader.

De reduserte prisen med 40 dollar fordi jeg er student.

Jeg kjøpte meg brudekjole på ebay og synes den er helt super, vant auksjonen på 700,- så jeg forventet ikke det helt store.

Positivt overrasket over sømmen, den var veldig fin og solid, og kjolen satt som et skudd!

Mailet med levrandøren (husker ikke hva det het dessverre) og de spurte mye om hva jeg ønsket/ikke ønsket (om jeg skulle ha høye sko osv).

Man ser jo at ikke stoffet er av topp kvalitet, men jeg bestilte kjolen i ivory, for synes ofte det blir mer "glinsete" og jalla når det er helt hvitt.

Nå endte ikke jeg opp med å bruke kjolen likevel fordi jeg fant en annen som virkelig var drømmekjolen. Men hadde jeg ikke funnet den så hadde jeg uten problem brukt den jeg kjøpte først :)

Anonymous poster hash: 3a6ba...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en risiko å ta. I artikkelen under er det bl.a. bilder fra JJ's. Se gjerne også på facebookgruppa som er linket til i artikkelen.

http://www.side2.no/aktuelt/kjolen-var-ikke-helt-som-pa-bildet/8553865.html

Anonymous poster hash: 70434...41b

Hehe, også er det JJ's annonse under artikkelen av alle ting!

Anonymous poster hash: 3a6ba...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk anbefalt av ei syerske som ofte tilpasser brudekjoler å bestille fra JJs. Men hun anbefalte på det sterkeste å kjøpe en av de vanlige størrelsene, siden de gangene hun har sett at det er trøbbel med størrelser etc så er det fordi kjolen er spesialsydd. Så bedre å bestille den slik at den passer til det største målet og heller få noen i Norge til å tilpasse den.

Jeg bestilte en penkjole (ikke brud, men gjest), chiffon som ytterstoff. Den var knallfin, akkurat som på bildet og størrelsen stemte. Tung i stoffet, god kvalitet og pent sydd. Tok 8 dager fra jeg bestilte den til den ble levert på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt skreddersydd kjole som forlover derfra, det gikk 9 dager fra jeg la inn bestilling med mål til jeg fikk den levert på døra. Det ble jeg skikkelig overraska over. De enedte kjolene jeg fant i samme prisklasse var fra Floyd / byoung, og de var ikke like fine og var litt for lange alle sammen.

Ingen erfaring med brudekjole.

Anonymous poster hash: b3eb8...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...