Gå til innhold

Nystartet firma/foretak, 180.no ringer meg. Er det ok?


Snop

Anbefalte innlegg

180.no ringer meg og prøver å få meg til å kjøpe avtale hos dem for å gjøre mitt nyetablerte firma mer tydelig og søkbart. Er dette verdt pengene, eller er det noe jeg klarer meg helt fint uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du jo bestemme selv, men jeg tror nok du klarer deg helt fint uten. Spar de pengene og bruk de på noe mer fornuftig.

Anonymous poster hash: cf1c6...b47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en haug med spam når man registerer firma, og det lureste er å la være å snakke med dem i det hele tatt. Mye av det er i praksis svindel. Du kan f.eks. få fakturaer på ting du ikke visste at du hadde sagt ja til, eller til en høyere pris enn det hadde blitt oppgitt. Hvis ikke du har snakket med dem og ikke undertegnet noe kan de ikke si at du har sagt ja til det.



Anonymous poster hash: a5647...d68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver firma og har avtale med gule sider (eniro) kommer høyere opp på søkemotor for den bransjen jeg jobber i. Koster endel, men i utgangspunktet skal jo en del og omsetning gå til markedsføring. Hvor mye bestemmer du jo selv. Jeg omsetter for 20 millioner og bruker ca 250 000 på markedsføring.

Anonymous poster hash: 614b8...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en som jobber innen digital markedsføring, vil jeg fraråde katalogtjenester og opppføringstjenester som 180 - av den grunn at de driver lite relevant trafikk i forhold til hva det koster. Et bedre alternativ er Google Adwords, hvor du kun betaler for hvert klikk til nettsiden og hvor du selv velger hvilke søk som skal trigge annonsen din, og hvor det er mer trafikk. Ser man etter rørlegger (f eks) søker man gjerne på Google og ikke 180 :)

Det finnes mange artikler om hvordan du kommer i gang selv med adwords, så terskelen er lav for å komme i gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...