Gå til innhold

"Clubbing outfit"


LilleMy

Anbefalte innlegg

Er invitert i 40-års lag til en amerikansk bekjent og er usikker på bekledningen.

I invitasjonn står det enkelt og greit "put on your best "clubbing" outfit".

Jeg er nok av den litt små-konservative typen, selv om jeg også bruker turkis og cerise ved anledninger.

Men clubbing outfit? Nei, der kommer jeg nok til kort.... Tror dere det holder med lørdags kveld på by'n,-antrekk, eller må man strekke det enda lenger...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å høre med ham hva det betyr??

Burde ikke være vanskelig for ham å forstå at det ikke nødvendigvis er samme type antrekk som forventes her som der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå elsker jeg å pynte meg, så jeg hadde tatt et lekkert småsexy "ut på byen"-antrekk med litt ekstra glitter og stas siden det er en 40 årsfest. Men enig med Lizbet i at det kanskje er greit å høre med jubilanten. Jeg ser for meg at han stiller i en kul dress med kul skjorte inni, så jeg ville tenkt hva som matcher det. Men nå kjenner jeg jo ikke fyren da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt, så er "to go clubbing" mer eller med mindre det samme som "å gå på byen". Party, med andre ord, ikke cafe-besøk.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he... på cafe trodde jeg da heller ikke jeg det var!!!! Forøvrig skriver jeg at det er "en bekjent", eller rettere sagt den bekjentes KONE som skal feires, og hennes mann jobber sammen med min mann. Selvsagt har jeg fått min mann til å få litt mer klarhet i dette med antrekk, men mann til mann... vel det kom ikke så mye ut av det svaret :ler: .

Nei, får vel finne noe som glitrer litt skikkelig...., og mixe og matche.. Takker for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...