Gå til innhold

Er en penis mindre eller større enn en agurk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor langt er et tau? Det blir omtrent like meningsløst å spørre om. Alle peniser er ikke like store, og det er heller ikke alle agurker.

En gjennomsnittlig en da.

Anonymous poster hash: 6a02a...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mythic

En gjennomsnittlig en da.

Anonymous poster hash: 6a02a...380

En gjennomsnittspenis er 12-15 cm. Finn deg et målebånd og se hvor mye det er. Tykkelse (og lengde) varierer fra mann til mann. Du trodde vel ikke for alvor at alle peniser er nøyaktig like? Eller alle agurker, for den del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjennomsnittspenis er 12-15 cm. Finn deg et målebånd og se hvor mye det er. Tykkelse (og lengde) varierer fra mann til mann. Du trodde vel ikke for alvor at alle peniser er nøyaktig like? Eller alle agurker, for den del?

Det var jo ikke det jeg sa heller da? Jeg er 19 år og jomfru, og da er det kanskje ikke så rart at jeg funderer litt over hvor stor en gjennomsnittlig penis er. Det var jo ikke bare et hypotetisk spørsmål, jeg vil jo faktisk vite det for å slippe å bekymre meg om at jeg muligens kan være for trang. Grunnen til at jeg ville måle en pikk opp mot en agurk var jo rett og slett bare for å ha noe å sammenlikne med, så jeg kunne se det for meg.

Anonymous poster hash: 6a02a...380

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er en gjennomsnittlig penis MYE mindre enn en agurk i omkrets også?

Anonymous poster hash: 6a02a...380

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke det jeg sa heller da? Jeg er 19 år og jomfru, og da er det kanskje ikke så rart at jeg funderer litt over hvor stor en gjennomsnittlig penis er. Det var jo ikke bare et hypotetisk spørsmål, jeg vil jo faktisk vite det for å slippe å bekymre meg om at jeg muligens kan være for trang. Grunnen til at jeg ville måle en pikk opp mot en agurk var jo rett og slett bare for å ha noe å sammenlikne med, så jeg kunne se det for meg.

Anonymous poster hash: 6a02a...380

Hvorvidt du er "for trang" avhenger mest av hvor lyst du har på sex der og da. Er du kåt og klar vil det gå fint, muligens gjøre litt vondt, men. Derimot er det veldig vanlig å være anspent og nervøs og ikke bruke nok tid på forspill. Da spenner man seg gjerne og det gjør vondt.

Mitt tips er å kanskje ikke ha samleie første gangen, men gjøre andre ting. Da vil du være mer komfortabel når det blir tid for penetrering. Og glidemiddel finnes for en grunn.

Anonymous poster hash: 321fe...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...