Gå til innhold

Jeg er så DRITT LEI nettdating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, tok meg noen år å finne fyren. Men han var verdt å vente på :)

Jeg fikk en god følelse allerede etter første date. Men ikke mer enn jeg har fått med noen andre andre ganger. Den Vanskelig Andredaten gikk utrolig mye bedre enn med noen andre, og da tredje date også gikk bra begynte jeg å få forhåpninger. Det tok vel nærmere 10 møter før jeg tenkte at her har vi han som skal bli kjæresten min.

Anonymous poster hash: 0efb2...f4e

Så fint å høre Det gir meg litt håp. Skal møte en fyr i morgen, det er faktisk første gang jeg går på date med en jeg ikke har møtt. Har kanskje litt høye forhåpninger, men vet vi har mye til felles og han virker veldig koselig. I tillegg var det veldig "lett" å avtale med han. Veldig spennende å vite så lite om han, kan jo hende han er mye lavere eller høyere enn jeg ser for meg, og at han plutselig har en dialekt jeg ikke vet om.

Jeg får oppdatere i morgen! :) Og kanskje gi mer håp til denne tråden. :P

Anonymous poster hash: 2fdf4...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre Det gir meg litt håp. Skal møte en fyr i morgen, det er faktisk første gang jeg går på date med en jeg ikke har møtt. Har kanskje litt høye forhåpninger, men vet vi har mye til felles og han virker veldig koselig. I tillegg var det veldig "lett" å avtale med han. Veldig spennende å vite så lite om han, kan jo hende han er mye lavere eller høyere enn jeg ser for meg, og at han plutselig har en dialekt jeg ikke vet om.

Jeg får oppdatere i morgen! :) Og kanskje gi mer håp til denne tråden. :P

Anonymous poster hash: 2fdf4...525

Lykke til! :)

TS

Anonymous poster hash: a16a2...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en "ny" unnskyldning. En av de jeg har pratet med hadde sluttet å sende meldinger. Men tonen var i hvert fall god, så jeg ville avslutte på en ordentlig måte. Så jeg skrev "det var hyggelig å prate med deg". Så svarte hun noe om at hun var "klønete" på det med chat/melding. Jeg sa bare at det var greit, så begynte hun å spinne videre på det i neste melding. Etter å ha tenkt litt slettet jeg matchen. Gidder ikke folk som ikke er interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff kjæresten min på nettdating. Nå har vi bare vært sammen i litt over 3 mnd, men jeg har virkelig funnet en fantastisk herlig fyr. Traff han på en datingside, som ikke nevnt her.

Jeg har forståelse for at folk er lei nettdating og ikke får noe ut av det. Men man kan være heldig også, som noen av historiene her viser.

Jeg møtte et par fyrer fra nettdating. Men det ble aldri noe mer noe mer med dem. Men når jeg traff han som nå er min kjæreste, så klaffet det så og si med en gang. Vi fikk en kjemi med en gang, som jeg ikke har opplevd maken til med en gang. Etterhvert som vi traff hverandre, så ble kjemien bare bedre og bedre. Og jeg håper på mange fine år sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en "ny" unnskyldning. En av de jeg har pratet med hadde sluttet å sende meldinger. Men tonen var i hvert fall god, så jeg ville avslutte på en ordentlig måte. Så jeg skrev "det var hyggelig å prate med deg". Så svarte hun noe om at hun var "klønete" på det med chat/melding. Jeg sa bare at det var greit, så begynte hun å spinne videre på det i neste melding. Etter å ha tenkt litt slettet jeg matchen. Gidder ikke folk som ikke er interesserte.

Hvorfor så hard i kantene?

Tenk om hun bare sa sannheten da?

Anonymous poster hash: f2eb2...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en "ny" unnskyldning. En av de jeg har pratet med hadde sluttet å sende meldinger. Men tonen var i hvert fall god, så jeg ville avslutte på en ordentlig måte. Så jeg skrev "det var hyggelig å prate med deg". Så svarte hun noe om at hun var "klønete" på det med chat/melding. Jeg sa bare at det var greit, så begynte hun å spinne videre på det i neste melding. Etter å ha tenkt litt slettet jeg matchen. Gidder ikke folk som ikke er interesserte.

Hmm, jeg syntes kanskje ikke det er såå rart at du forblir singel utifra mye av det du skriver her inne på singelforumet? Du virker som du fra første sekund du får kontakt med en dame er ute etter å finne noe å "ta henne" på. Det virker som du har en veldig, veldig lav toleranse for at enkelte kanskje ikke er på "hugget" med deg 24/7 når dere først har begynt å prate på nettet.. Da er det å slette og/eller blokkere med én eneste gang. Du tror ikke kanskje at nettdating/tinder o.l ikke er for deg? Er ikke ment som kritikk eller personangrep, er bare en observasjon jeg har gjort utifra tidligere innlegg også.

Anonymous poster hash: 4201f...69c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor så hard i kantene?

Tenk om hun bare sa sannheten da?

Anonymous poster hash: f2eb2...072

Har sluttet å tro på julenissen, for å si det slik. Jeg ser på konkret handling, ikke bare hva folk sier. Er det mismatch, vel, da er saken klar.

Hmm, jeg syntes kanskje ikke det er såå rart at du forblir singel utifra mye av det du skriver her inne på singelforumet? Du virker som du fra første sekund du får kontakt med en dame er ute etter å finne noe å "ta henne" på. Det virker som du har en veldig, veldig lav toleranse for at enkelte kanskje ikke er på "hugget" med deg 24/7 når dere først har begynt å prate på nettet.. Da er det å slette og/eller blokkere med én eneste gang. Du tror ikke kanskje at nettdating/tinder o.l ikke er for deg? Er ikke ment som kritikk eller personangrep, er bare en observasjon jeg har gjort utifra tidligere innlegg også.

Anonymous poster hash: 4201f...69c

Handler ikke om å være "på hugget" 24/7, men jeg synes det er avtennende hvis jeg ikke ser noe initativ i andre enden. Og da sletter jeg. Sånn som i går, igjen. Hadde pratet med en dame. Jeg hadde tatt initiativ til samtale hver gang (var vel 2-3 ganger). Hun hadde bare svart. På tirsdag bestemte jeg meg for å avslutte, siden det hadde gått flere dager siden sist. Da prøvde hun å holde samtalen gående, så jeg avsluttet ikke da. Hun sa på et tidspunkt at hun skulle ut en tur, men at vi gjerne kunne prate senere, hvis jeg hadde lyst. Hadde jo det, for hun virket trivelig. Så jeg sendte en melding senere på kvelden. Men, hørte ikke noenting på et døgn. Så i går slettet jeg matchen. Igjen, ord vs handling.

I hverdagen møter jeg så å si ikke jenter, når jeg er på byen fokuserer jeg på å ha det moro med venner. Sjekking gidder jeg ikke. Vanlige nettdatingsider er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg sjonkel, men jeg tror en annen tilnærming er bedre.

Ta nettdating for noe annet enn dette - ikke krev så mye av den andre, ikke døm så lett ift. svar og tidspunkter når du bare prater på nettet. Det med krav kan du ta senere når dere har begynt å møtes.

Ha litt bedre tid, ikke la det ta for mye plass i ditt liv. Man må være litt mer laidback til hele greiene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg syntes kanskje ikke det er såå rart at du forblir singel utifra mye av det du skriver her inne på singelforumet? Du virker som du fra første sekund du får kontakt med en dame er ute etter å finne noe å "ta henne" på. Det virker som du har en veldig, veldig lav toleranse for at enkelte kanskje ikke er på "hugget" med deg 24/7 når dere først har begynt å prate på nettet.. Da er det å slette og/eller blokkere med én eneste gang. Du tror ikke kanskje at nettdating/tinder o.l ikke er for deg? Er ikke ment som kritikk eller personangrep, er bare en observasjon jeg har gjort utifra tidligere innlegg også.

Anonymous poster hash: 4201f...69c

Det er akkurat et inntrykket jeg også sitter igjen med..

Har sluttet å tro på julenissen, for å si det slik. Jeg ser på konkret handling, ikke bare hva folk sier. Er det mismatch, vel, da er saken klar.

Handler ikke om å være "på hugget" 24/7, men jeg synes det er avtennende hvis jeg ikke ser noe initativ i andre enden. Og da sletter jeg. Sånn som i går, igjen. Hadde pratet med en dame. Jeg hadde tatt initiativ til samtale hver gang (var vel 2-3 ganger). Hun hadde bare svart. På tirsdag bestemte jeg meg for å avslutte, siden det hadde gått flere dager siden sist. Da prøvde hun å holde samtalen gående, så jeg avsluttet ikke da. Hun sa på et tidspunkt at hun skulle ut en tur, men at vi gjerne kunne prate senere, hvis jeg hadde lyst. Hadde jo det, for hun virket trivelig. Så jeg sendte en melding senere på kvelden. Men, hørte ikke noenting på et døgn. Så i går slettet jeg matchen. Igjen, ord vs handling.

I hverdagen møter jeg så å si ikke jenter, når jeg er på byen fokuserer jeg på å ha det moro med venner. Sjekking gidder jeg ikke. Vanlige nettdatingsider er ikke noe for meg.

Men hva om hun hadde en god grunn?Eller bare var trøtt/sliten/fikk planene for endret/hadde tekniske problemer som hindret henne i å kontakte deg akkurat da..etc..

Det kan jo være mange grunner til at hun ikke svarte akkurat da.Jeg tror det er smarte råd Arca kommer med:Det å ikke ta alt så alvorlig.

Om noen svarer litt senere enn forventet så la dem nå gjøre det uten å tro det verste.

Anonymous poster hash: f2eb2...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en "ny" unnskyldning. En av de jeg har pratet med hadde sluttet å sende meldinger. Men tonen var i hvert fall god, så jeg ville avslutte på en ordentlig måte. Så jeg skrev "det var hyggelig å prate med deg". Så svarte hun noe om at hun var "klønete" på det med chat/melding. Jeg sa bare at det var greit, så begynte hun å spinne videre på det i neste melding. Etter å ha tenkt litt slettet jeg matchen. Gidder ikke folk som ikke er interesserte.

Det lyser passive aggressiveness av hele deg, hadde jeg fått en slik melding hadde jeg synes det hadde vært like greit at du slettet nr mitt

Anonymous poster hash: 12d13...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å tro på julenissen, for å si det slik. Jeg ser på konkret handling, ikke bare hva folk sier. Er det mismatch, vel, da er saken klar.

Handler ikke om å være "på hugget" 24/7, men jeg synes det er avtennende hvis jeg ikke ser noe initativ i andre enden. Og da sletter jeg. Sånn som i går, igjen. Hadde pratet med en dame. Jeg hadde tatt initiativ til samtale hver gang (var vel 2-3 ganger). Hun hadde bare svart. På tirsdag bestemte jeg meg for å avslutte, siden det hadde gått flere dager siden sist. Da prøvde hun å holde samtalen gående, så jeg avsluttet ikke da. Hun sa på et tidspunkt at hun skulle ut en tur, men at vi gjerne kunne prate senere, hvis jeg hadde lyst. Hadde jo det, for hun virket trivelig. Så jeg sendte en melding senere på kvelden. Men, hørte ikke noenting på et døgn. Så i går slettet jeg matchen. Igjen, ord vs handling.

I hverdagen møter jeg så å si ikke jenter, når jeg er på byen fokuserer jeg på å ha det moro med venner. Sjekking gidder jeg ikke. Vanlige nettdatingsider er ikke noe for meg.

Det er like avtennende å ha en sånn passiv aggressiv holdning til damer som ikke svarer deg innen et døgn.

For å si det slik, jeg får ikke mer lyst til å tekste deg hvis jeg bet at du legger en tidsfrist på hver eneste melding.

Sånn sett må man tekste/ha kontakt med deg hver bidige dag, helst flere ganger om dagen, høres helt sinnsykt ut hvis man såvidt begynner å bli kjent.

Dating; you're doing it wrong

Anonymous poster hash: 12d13...450

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat et inntrykket jeg også sitter igjen med..

Men hva om hun hadde en god grunn?Eller bare var trøtt/sliten/fikk planene for endret/hadde tekniske problemer som hindret henne i å kontakte deg akkurat da..etc..

Det kan jo være mange grunner til at hun ikke svarte akkurat da.Jeg tror det er smarte råd Arca kommer med:Det å ikke ta alt så alvorlig.

Om noen svarer litt senere enn forventet så la dem nå gjøre det uten å tro det verste.

Anonymous poster hash: f2eb2...072

Så hun var pålogget flere ganger etter at jeg sendte siste melding før avslutningen. Så det var i hvert fall ikke tekniske ting som var hinderet. Har tidligere vært på typiske nettdating-steder, og erfaringen der var at hvis meldingene stoppet opp, var interessen borte. Hadde hun vært interessert nok hadde hun fyrt avgårde en melding.

Det lyser passive aggressiveness av hele deg, hadde jeg fått en slik melding hadde jeg synes det hadde vært like greit at du slettet nr mitt

Anonymous poster hash: 12d13...450

Nå var det match på Tinder, da. Det er det fine med Tinder, man slipper å gi ut annen personlig kontaktinfo. Så det å avslutte på en ordentlig måte hvis interessen ikke er til stede, er det noe som "alle" andre oppfatter som passiv aggresjon? Ville det vært bedre om jeg bare fjernet matchen uten å si et ord? For det hadde nemlig vært alternativet.

Det er like avtennende å ha en sånn passiv aggressiv holdning til damer som ikke svarer deg innen et døgn.

For å si det slik, jeg får ikke mer lyst til å tekste deg hvis jeg bet at du legger en tidsfrist på hver eneste melding.

Sånn sett må man tekste/ha kontakt med deg hver bidige dag, helst flere ganger om dagen, høres helt sinnsykt ut hvis man såvidt begynner å bli kjent.

Dating; you're doing it wrong

Anonymous poster hash: 12d13...450

Når det går 4-5 dager uten en eneste melding, hvor jeg har tatt initiativ hver gang, da forteller det meg det jeg trenger å vite, hun er egentlig ikke interessert. Da har samtalen dødd ut, hun jeg prater med har "glemt", og da er det liten vits. Men så lenge det ikke har vært noen ufinheter synes jeg det er greit å avslutte på en ordentlig måte. Er det feil? Skal man bare fjerne matchen? Det er sånt jeg gjør hvis det har vært ufinheter. Som f.eks. når en jeg skal treffe feiger ut, og så forholder seg helt taus i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget igjen er: Det er ikke noe mindre kleint å møtes gjennom venner/skole/jobb/utested; når man blir bedt ut på en date som middag/kaffe/o.l. så går jo samtalene på å bli kjent med hverandre, og en DATE handler om å se om nan har kjemi/passer sammen, om det er noe der.

Igjen, there's no difference.

Anonymous poster hash: 12d13...450

Dummeste jeg har hørt. Jo, det er en stor forskjell om man møter noen man liker naturlig, uten å linke dating til personen. Har aldri prøvd nettdatig selv, og tror jeg aldri kommer til å prøve det. Virker kunstig og ødelegger det å kunne føle noe uten at man har "dating" hengende som en mørk sky over det hele...

Anonymous poster hash: e9f30...e94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dummeste jeg har hørt. Jo, det er en stor forskjell om man møter noen man liker naturlig, uten å linke dating til personen. Har aldri prøvd nettdatig selv, og tror jeg aldri kommer til å prøve det. Virker kunstig og ødelegger det å kunne føle noe uten at man har "dating" hengende som en mørk sky over det hele...

Anonymous poster hash: e9f30...e94

Det er nok forskjell, ja. For de man møter gjennom eks. Tinder eller mer spesielt, de tradisjonelle nettdating-stedene, de treffer man i "dating"-modus. Og min erfaring er at alle de jeg har truffet gjennom slik tjenester har jeg ikke hatt noe kontakt med i etterkant, etter at kontakten opphørte. Noe vennskap har det aldri vært snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok forskjell, ja. For de man møter gjennom eks. Tinder eller mer spesielt, de tradisjonelle nettdating-stedene, de treffer man i "dating"-modus. Og min erfaring er at alle de jeg har truffet gjennom slik tjenester har jeg ikke hatt noe kontakt med i etterkant, etter at kontakten opphørte. Noe vennskap har det aldri vært snakk om.

Kanskje du bare velger feil damer?

Er det du eller de som tar kontakt først,og hva skriver dere om?

Anonymous poster hash: f2eb2...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare velger feil damer?

Er det du eller de som tar kontakt først,og hva skriver dere om?

Anonymous poster hash: f2eb2...072

Tja, er jo litt selektiv, sveiper til venstre når jeg ser noe ved dem jeg ikke liker. Det hender at jeg får førstemeldinger (oftere enn på eks. Sukker), men stort sett er det jeg som starter samtalene. Siden veldig mange kvinner ikke har skrevet noe på profilene må man begynne "på scratch", så i starten går det i det helt grunnleggende. Finner man noe felles blir det å spinne videre på det. Ellers tar jeg det slik det faller seg naturlig.

Altså, jeg er ikke av de som får veldig mange matcher på eks. Tinder. Faktisk blir det ganske få. Noen blir det jo. Så det snakket om å velge "feil damer" synes jeg blir litt intetsigende når det faktisk ikke blir match, og begge må sveipe til høyre for å kunne kommunisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dummeste jeg har hørt. Jo, det er en stor forskjell om man møter noen man liker naturlig, uten å linke dating til personen. Har aldri prøvd nettdatig selv, og tror jeg aldri kommer til å prøve det. Virker kunstig og ødelegger det å kunne føle noe uten at man har "dating" hengende som en mørk sky over det hele...

Anonymous poster hash: e9f30...e94

Jo det har man; når man gir nr til en kjekkas på byen, eller kollegaen spør om du vil være med på middag så skjønne roman jo at de spør fordi de er interessert i å finne ut av om det kanskje er en match der.

Dessuten er det fullt mulig å møte folk på nett uten å ha den såkalte "skyen" over seg, jeg har flere ganger sagt at jeg vil møtes bare for å henge/finne på noe uten å sette et dating-stempel på det i starten. Funket bra det.

Igjen: det er måten man dater på som avgjør, og tidligere skrev en her inne (vet ikke om det var deg) at hun møtte alle som tok kontakt på datingsiden og ringte og intervjuet henne om antall barn hun ønsker Osv- hallo, dette høres helt fjernt ut.

Møter du folk og ting føles som et awkward intervju og en falsk stemning så dater du feil folk rett og slett, og har dårlige filtre på å fjerne folk som du ikke har noe til felles med.

Anonymous poster hash: 12d13...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok forskjell, ja. For de man møter gjennom eks. Tinder eller mer spesielt, de tradisjonelle nettdating-stedene, de treffer man i "dating"-modus. Og min erfaring er at alle de jeg har truffet gjennom slik tjenester har jeg ikke hatt noe kontakt med i etterkant, etter at kontakten opphørte. Noe vennskap har det aldri vært snakk om.

Kjipt da, jeg har to bestekompiser som jeg traff gjennom et dating nettsted , uten at det ble dating mellom oss, vi bare fant ut at vi passer bedre som venner. Den siste jeg møtte er nå samboeren min.

Og jeg er en av de som hater awkward dates.

Det blir hva du selv gjør det til, så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 12d13...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er jo litt selektiv, sveiper til venstre når jeg ser noe ved dem jeg ikke liker. Det hender at jeg får førstemeldinger (oftere enn på eks. Sukker), men stort sett er det jeg som starter samtalene. Siden veldig mange kvinner ikke har skrevet noe på profilene må man begynne "på scratch", så i starten går det i det helt grunnleggende. Finner man noe felles blir det å spinne videre på det. Ellers tar jeg det slik det faller seg naturlig.

Altså, jeg er ikke av de som får veldig mange matcher på eks. Tinder. Faktisk blir det ganske få. Noen blir det jo. Så det snakket om å velge "feil damer" synes jeg blir litt intetsigende når det faktisk ikke blir match, og begge må sveipe til høyre for å kunne kommunisere.

Definer selektiv..

Hva er dealbreaker i en datingprofil eller på Tinder.

Anonymous poster hash: f2eb2...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte et par fyrer fra nettdating. Men det ble aldri noe mer noe mer med dem. Men når jeg traff han som nå er min kjæreste, så klaffet det så og si med en gang. Vi fikk en kjemi med en gang, som jeg ikke har opplevd maken til med en gang. Etterhvert som vi traff hverandre, så ble kjemien bare bedre og bedre. Og jeg håper på mange fine år sammen med han.

Så fint! Jeg følte det sånn med han jeg traff i går. Første gangen jeg traff noen via nettet, men han var utrolig fin. Vi hadde masse å snakke om og han var så kjekk! Jeg har alltid vært usikker når jeg har vært på date med en fyr før, men han her vet jeg at MÅ se igjen, snarest mulig. Håper virkelig han vil det samme, jeg skal sende han en melding i kveld.

Anonymous poster hash: 2fdf4...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...