AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #41 Skrevet 28. april 2015 AnonymBruker, on 26 Apr 2015 - 08:57, said: Jeg er 28 år - 104 kilo og 164 cm høy. Ja jeg skjønner at jeg er tjukk, men det jeg ser i speilet samkjører IKKE med det jeg ser på bilder tatt av meg. Er jeg får feit? Hva bør jeg veie? Hvordan skal jeg SE at jeg er så stor som på fotografiene? Min mann er 30 år - 116 kilo og 184 cm høy.Anonymous poster hash: a92cd...5d3 Jeg synes at du ved å skrive dette innlegget er på vei mot å innse at du er overvektig. Hadde du ikke innsett dette i det hele tatt, hadde du ikke skrevet innlegget. Du er på vei! Jeg skal ikke fortelle deg hvordan du skal klare å gå ned i vekt, for det er det mange som allerede har gjort Men se frem mot den dagen du er normalvektig. Ha det som en gulrot. Jeg har selv hatt en BMI på 39 og jeg synes det var en nedtur å skulle handle klær. I dag, når jeg har gått ned 45 kg, er det gøy å handle når jeg passer inn i small og medium. Jeg sier at jeg har fått et nytt liv og en ny kropp. Det er ikke lenger tungt å bevege seg. Jeg jogger gjerne istedenfor å gå lengre strekninger. Jeg trener styrke. Jeg har en samboer som også er motivert for å gå ned i vekt. Vi er bevisst på kosthold. Kun Zero-brus og litt godteri i helgene. Det er lettere når man er to, for om man får lyst på noe søtt i uken, kan den andre være en motpart slik at man ikke gir etter for søtsuget. Lykke til! Anonymous poster hash: 48212...77f 1
Fame Skrevet 28. april 2015 #42 Skrevet 28. april 2015 (endret) Lær deg og sett pris på deg selv og vær fornøyd! Det er det viktigste! Selvom noen mener at det er lykken å være tynn, kan man ha det helt fint som kraftig og! Jeg er selv 18 år, 164cm og veier 112kg. Har en kjæreste som elsker meg for den jeg er og liker at jeg er stor! Han har fått meg til å akseptere meg selv og være stolt av meg selv! Nå tør jeg å kle meg i kule klær, som andre jenter på min alder, og jeg syns selv det er fint! Jeg har det mye bedre med meg selv nå, enn når jeg 25kg lettere og bare gikk i joggedress og hata kroppen min! Det er bra å like seg selv, men å ikke gjøre noe med en kropp som er helseskadelig gir ikke mening for min del Endret 28. april 2015 av Fame 3
Gjest HeiHade Skrevet 28. april 2015 #43 Skrevet 28. april 2015 Lær deg og sett pris på deg selv og vær fornøyd! Det er det viktigste! Selvom noen mener at det er lykken å være tynn, kan man ha det helt fint som kraftig og! Jeg er selv 18 år, 164cm og veier 112kg. Har en kjæreste som elsker meg for den jeg er og liker at jeg er stor! Han har fått meg til å akseptere meg selv og være stolt av meg selv! Nå tør jeg å kle meg i kule klær, som andre jenter på min alder, og jeg syns selv det er fint! Jeg har det mye bedre med meg selv nå, enn når jeg 25kg lettere og bare gikk i joggedress og hata kroppen min! Og likevel måtte det en annen person til, med preferanse for overvekt, for at du skulle akseptere deg selv. Det skal ikke være sånn. Man skal like seg selv på egenhånd. Og det er lettere når man har en sunnere vekt -- ikke bare fordi omverdenen foretrekker det, men fordi det er bra for kropp og sinn. Det er viktig å like seg selv. For når man gjør det respekterer man også kroppen sin og ønsker å ta vare på den utav kjærlighet for seg selv og livet, som man bare får ett av. Er man glad i seg selv tar man også vare på seg selv, og det innebærer å ha en sunn vekt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #44 Skrevet 28. april 2015 Som om man skal spise papp fordi man er feit. Spiser havregrøt hver morgen med kanel jeg. Smaker langt fra papp hvertfallAnonymous poster hash: 21d31...47c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå