Gå til innhold

Hvilken vagina syns du er finest? Se artikkel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg noterer meg at styrken på meningene i denne tråden sannsynligvis er omvendt proporsjonal med tilgangen til en kvinnes underliv.

Der tar du feil, jeg har i alle fall tilgang til mitt eget. Ingen byller der.

Anonymous poster hash: f435c...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå må du gi deg. Et underliv er helt frisk selv om det har et par kviser. Eller mener du at 80% av alle tenåringer er usunne. Hva med menn som sliter etter barbering. Ikke sunne og friske de heller?

Kan ikke annet enn å le av folk. Jeezez....

Hva er det med enkelte kvinner i sånne tråder? Man kan ikke kritisere byller på vagina en gang??? Alt er vakkert, liksom? Tenk å våge å kritisere en vagina. Jeezez....

Anonymous poster hash: f435c...a29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med enkelte kvinner i sånne tråder? Man kan ikke kritisere byller på vagina en gang??? Alt er vakkert, liksom? Tenk å våge å kritisere en vagina. Jeezez....

Anonymous poster hash: f435c...a29

Vakkert har jeg ikke sagt at det er, men friskt og sunt, derimot.

Voks opp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byller og blemmer kan være så mangt, ja. Hørt om herpes? Stafylokokkifeksjoner i huden? Og mange andre tilstander. Den vulvaen der så ikke akkurat sunn og frisk ut. Men for all del, bare synes det du.

Anonymous poster hash: f435c...a29

Ja for alle del, man ser jo ikke forskjell på herpessår og inngrodde hår. Hvis du tror den vulvaen er infisert av herpes, bakterier eller andre skumle tilstander så får du bare tro det.

Anonymous poster hash: 7c5a5...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg anbefaler deg/dere som påstår det er byller å Google "byller" og se nøye på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja for alle del, man ser jo ikke forskjell på herpessår og inngrodde hår. Hvis du tror den vulvaen er infisert av herpes, bakterier eller andre skumle tilstander så får du bare tro det.

Anonymous poster hash: 7c5a5...e82

Det kan man ikke alltid vite uten å ta en prøve av byllene. Men du er kanskje hudlege/gynekolog og ekspert på alle tilstander i underlivet. Det så bare ikke friskt ut etter min mening, og det som ikke ser friskt ut er heller ikke vakkert i mine øyne.

Anonymous poster hash: f435c...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg anbefaler deg/dere som påstår det er byller å Google "byller" og se nøye på bildene.

Jeg vil ikke ha traumer, ellers takk.

Anonymous poster hash: f435c...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man ikke alltid vite uten å ta en prøve av byllene. Men du er kanskje hudlege/gynekolog og ekspert på alle tilstander i underlivet. Det så bare ikke friskt ut etter min mening, og det som ikke ser friskt ut er heller ikke vakkert i mine øyne.

Anonymous poster hash: f435c...a29

Er forsåvidt ganske enig med deg. Men synes uansett ikke at svarte fitter ser så veldig pene ut uansett. Smak og behag :)

Anonymous poster hash: 04160...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opprettet i grunn denne tråden for å sette ting i litt mer perspektiv. Artikkelen omhandler det kvinnelige underliv, og av artikkelen fremgår det at ingen kvinner har noe å skjemmes. Vi er alle ulike, og det at vi er ulike er naturlig!

Jeg ser nå at ja det er enkelte som syns at noen kvinnelige underliv er stygge, men artikkelen viser at uansett om du måtte synes at den er stygg, så er den helt normal.

Det finnes like mange meninger som folk, en får vel bare godta det at noen finner enkelte kvinnelige underliv stygge. Men da får de heller holde seg til det motsatte, penis.

Ts.

Anonymous poster hash: af37f...538

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man ikke alltid vite uten å ta en prøve av byllene. Men du er kanskje hudlege/gynekolog og ekspert på alle tilstander i underlivet. Det så bare ikke friskt ut etter min mening, og det som ikke ser friskt ut er heller ikke vakkert i mine øyne.

Anonymous poster hash: f435c...a29

Man trenger ikke være verken hudlege eller gynekolog for å se forskjell på byller og inngrodde hår.

Nå var det vel strengt tatt du som begynte med å leke lege og ekspert ved å påstå at det var noe sykelig i det ene underlivet, så ingen grunn til hjelpeløse forsøk på hersketeknikk.

Anonymous poster hash: 7c5a5...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være verken hudlege eller gynekolog for å se forskjell på byller og inngrodde hår.Nå var det vel strengt tatt du som begynte med å leke lege og ekspert ved å påstå at det var noe sykelig i det ene underlivet, så ingen grunn til hjelpeløse forsøk på hersketeknikk. Anonymous poster hash: 7c5a5...e82

Inngrodde hår kan bli betente både av selve håret og av bakterier somikke slipper ut. Det kan igjen føre til byller, som man ser på bildet. Det er i manges øyne ikke friskt, men hver sin smak.

Og hjelpes, så provoserte enkelte blir om noen har noe å påpeke om en vulva. Det er i hvert fall sykt. Er hele kvinnegruppa Ottar her inne, eller?

Anonymous poster hash: f435c...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med å rake alt håret unntatt helt neders rundt "skrukken"?



Anonymous poster hash: e2641...a18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og jeg anbefaler deg/dere som påstår det er byller å Google "byller" og se nøye på bildene.

Jeg ser ingen byller, men hvis jeg skal være politisk korrekt her, så var ikke den sorte musa den fineste der akkuratt. Mulig at det er fargen som gjør at de inngrodde hårene ser ut som byller, jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: 04160...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

hva skjer med å rake alt håret unntatt helt neders rundt "skrukken"?

Anonymous poster hash: e2641...a18

Vanskelig å komme frem med høvelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt underliv er som bilde nr 1 og 2 (regner med det er samme underliv på begge bildene), og jeg har alltid vært fornøyd med det:) Men merker jo at jeg blir usikker her når folk kommenterer bollemus og det ene og det andre.

Kan noen svare meg på hva det ideelle underlivet liksom skal være? Hvordan ser det ut i forhold til disse?



Anonymous poster hash: b5454...bd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngrodde hår kan bli betente både av selve håret og av bakterier somikke slipper ut. Det kan igjen føre til byller, som man ser på bildet. Det er i manges øyne ikke friskt, men hver sin smak.

Og hjelpes, så provoserte enkelte blir om noen har noe å påpeke om en vulva. Det er i hvert fall sykt. Er hele kvinnegruppa Ottar her inne, eller?

Anonymous poster hash: f435c...a29

Det virker nå som at du er en av dem som blir mest provosert. Det må da gå an å diskutere med deg uten at du skal bli helt oppgitt og dra inn Ottar?

For min del må du gjerne sitte og omså brekke deg over samtlige bilder av normale vulvaer siden det er subjektivt hva som er pent, men jeg motsier deg gjerne når du skriver ting som ikke er tilfelle.

Ja, inngrodde hår KAN bli betente men det betyr verken at det skjer ofte eller at det var tilfelle på bildet du siktet til. Å konkludere med at den omtalte vulvaen ikke ser frisk og sunn ut fordi den har inngrodde hår, som i teorien KAN bli betent, er å dra det langt.

Men nå tror jeg vi har diskutert den der vulvaen nok. Det var vel egentlig ikke det som var temaet her i tråden.

Anonymous poster hash: 7c5a5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byller og blemmer kan være så mangt, ja. Hørt om herpes? Stafylokokkifeksjoner i huden? Og mange andre tilstander. Den vulvaen der så ikke akkurat sunn og frisk ut. Men for all del, bare synes det du.

Anonymous poster hash: f435c...a29

Tror du virkelig de hadde lagt ut bildet av underlivet til en person med sykdommer i den artikkelen? For meg så det ikke akkurat ut som hun hadde noen smittsom sykdom, og ja, jeg har sett begge eksemplene du nevner før. For meg så det ut som helt ufarlige nupper i huden på de bildene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...