Gå til innhold

Hvilken vagina syns du er finest? Se artikkel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg nekter å kommentere... dette er for dumt....

Du har jo allerede kommentert..

Anonymous poster hash: af37f...538

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en fornærmelse mot kvinnekroppen?

Syns det er flott at det vises frem at ikke alle er like, og at det er en variasjon. Eneste som ikke er flott er kommentarfeltet...

Ikke flott, men greit. Agendaen er alt for tydelig. Dette er Ottar-propaganda på sitt verste, skal liksom vise stygge hverdagsf*****. Menn elsker dem uansett, godta det.

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woo-Hoo!

Du har jo allerede kommentert..

Anonymous poster hash: af37f...538

...kommentere saken...det forstår du om du legger litt godvilje til....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flott, men greit. Agendaen er alt for tydelig. Dette er Ottar-propaganda på sitt verste, skal liksom vise stygge hverdagsf*****. Menn elsker dem uansett, godta det.

Du kan umulig ha sett mange vaginaer, unnskyld; VULVAER, i ditt liv.

Anonymous poster hash: f4fb6...c10

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig ha sett mange vaginaer, unnskyld; VULVAER, i ditt liv.

Anonymous poster hash: f4fb6...c10

Fornuftig konklusjon. Not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at alle disse så ur som sunne, friske underliv som vil bringe både "eieren" selv og partnere mye glede. Gøy å se hvor forskjellig folk barberer seg nedentil og!

Kan ikke si jeg synes noen av dem var spesielt fine, men jeg synes helt ærlig det er best å unngå å se på både kvinnelige og mannlige underliv, ingen av dem ble akkurat skapt for estetikken skyld.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alle disse så ur som sunne, friske underliv som vil bringe både "eieren" selv og partnere mye glede. Gøy å se hvor forskjellig folk barberer seg nedentil og!

Kan ikke si jeg synes noen av dem var spesielt fine, men jeg synes helt ærlig det er best å unngå å se på både kvinnelige og mannlige underliv, ingen av dem ble akkurat skapt for estetikken skyld.

det er jo så sant så sant det du skriver. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg finner ikke min vulva. :sukk:

Anonymous poster hash: c0efa...9cc

Ta en titt mellom bena dine. Dersom du sliter med å se godt nok, sett deg på huk med et speil. Og tadaaa, plutselig ser du den!

:ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på de som har hårtjafser her og der, men er barbert ellers.

Mener du at det var noen små, korte hår? Jeg får også det når jeg barberer. For oss normale kvinner er det vanskelig å barbere underlivet oppover (altså feil vei) uten at det vil se ut som en kjøttkake. Personlig vil jeg heller ha noen små hår enn å se ut som en kjøttkake og ha kjempevondt der nede.

Så de er ikke dårlig stelte.

Anonymous poster hash: c2f8b...0ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 4 ser jo ut som en kuk...

Anonymous poster hash: 9b34c...cea

Du vet at kvinnekjønnet er en innebygd penis ikke sant? klitoris er "penishodet" og fortsetter langt opp på innsiden av kroppen, Kjønnsleppene blir som "ballene" på en måte, og bildet du referer til er helt normalt. Jeg er bifil og har sett et godt knippe kvinneunderliv, mitt er også slik som det bildet, faktisk enda lenger også og jeg syntes det er sexy både å leke med andres lepper som er sånn, og syntes de gir meg god følelse selv når jeg har en penis i meg for da holder de rundt pikken også og gir meg enda mere stimuli :biggrin:

Anonymous poster hash: 76194...63a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern. 90% av de dåsene ser jo megastygge ut. Tydeligvis ikke alle kvinner som har skjønt at har man stygg dåse så glattbarberer man den ikke..



Anonymous poster hash: db205...d01
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verken kvinnelige eller mannlige underliv er spesielt vakre å se på, mener vel en god del (jeg syntes det er vakkert). Men gudskjelov at det finnes da folkens!!! og det er vel alt annet enn for utseendets skyld at vi alle burde sette pris på underlivet våres, vel? Nytelse, barn - nevnte jeg nytelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dette være et representativt utvalg? Elendig fotograf, og ustelte underliv i skjønn forening. Men likevel ok, det sier en del. Men egentlig en fornærmelse mot kvinnekroppen.

Det må jo du vite? Hvor mange har du sett? Jeg har bare sett noen få og min egen, så kanskje ikke så rart jeg reagerer sterkt på enkelte av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nicecar

Er ikke 1 og 2, 3 og 4, 5 og 6 like underliv da?

Tydeligvis ikke :fnise: Ikke bare bare å ha en mus om dagen, den må i tillegg seg vakker ut. Har den vunnet ett par kåringer så er det bare et pluss, mulig man da kan henge den opp som pynt på juletreet da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Skal dette være et representativt utvalg? Elendig fotograf, og ustelte underliv i skjønn forening. Men likevel ok, det sier en del. Men egentlig en fornærmelse mot kvinnekroppen.

Hvordan vet du at det er ustelte mus? Har du skrevet logg om når de sist tok seg en vask ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flott, men greit. Agendaen er alt for tydelig. Dette er Ottar-propaganda på sitt verste, skal liksom vise stygge hverdagsf*****. Menn elsker dem uansett, godta det.

Hvorfor skulle de ikke vise hverdagstisser? Det er jo hverdager det er flest av. Om du pynter deg til jul, gjør du jo bare en gang i året.

På nettet er det flere sider som tar for seg hvor ulike kvinners underliv. Og med tanke på hvor mange tråder det er her på KG hvor spørsmålet er om TS er normal, om hun endre underlivet sitt, at hun skammer seg osv., tror jeg det er veldig bra at også aviser viser variasjonen - og da ikke bare de som er styla til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...