Gå til innhold

Decleor


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet hvor mye det er å spare på å kjøpe Decleor-produkter på Strawberrynet framfor hos hudpleier? Har først og fremst lyst på Baume Essentiel :hjerte: og en av oljene, men er åpen for forslag på andre gode produkter fra Decleor. Jeg har sensitiv blandingshud, tørr overhud og fet underhud. Jeg tåler nesten ingenting før huden reagerer med kviser. Har lenge vært svoren tilhenger av Dr. Hauschka, men er nå klar for å prøve noe nytt (savner nattkrem :cry: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har samme hudtype som deg, og elsker kremen deres, hydra floral. Vet ikke om du sparer noe. Har alri bestilt decleor derfra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Du sparer endel, men vær oppmerksom på at SN skriver reell verdi utenpå pakken, så den sannsynligvis blir stoppet i tollen, og du må betale moms (24% av verdien). Riktignok kan du fakse kvitteringen for betalt moms til SN i ettertid, men for min del er det for mye styr.

Jeg elsker Decleor, spesielt vinterstid. Nå lurer jeg på å kjøpe Harmonie-kremen for sensitiv hud. Aromessensene er også supre, og balmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fant ut at essentiel balm kommer på ca 375 kr inkl. mva, så det er vel uansett billigere enn å kjøpe hos hudpleier (mener å huske at den koster rundt 450,-?).

Tror jeg kommer til å holde meg til Dr. Hauschka sin rosekrem som dagkrem. Den er NYDELIG nå som jeg har vent meg til lukten, og gir meg ikke kviser selv om den er ganske tung. Har prøvd både Hydra Floral og Nutri Délice, men syns rosekremen er bedre (dessuten er den veldig drøy og koster bare 149,- for 30 ml!)

Det jeg trenger mest (etter nattkrem) er en god, mild rensekrem/-melk/-gele i stedet for Dr.H rensemelk, som jeg syns fjerner sminke dårlig. Kunne også tenkt meg en annen dyprensende maske, gjerne med leire. Dr. H Steam and Clay er veldig god, men det er så kjedelig å dampe ansikt og blande masken selv, at jeg gjør det på langt nær så ofte som jeg burde :roll:

Visste dere forresten at det trengs 100 kg appelsinblomst for å destillere 100 g neroliolje?

Luksus!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Rensekremen for tørr hud fra Decleor fjerner sminke veldig bra. Jeg bruker å ta den med i dusjen om kvelden, og den tar alt av mascara osv. En annen god rensekrem/-melk er den som er i tube fra Vichy på apoteket; heter 3-i-1 ett eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også blanding av fet og tørr hud, og bruker Guerlain/ YSL. Men kunne tenke meg å prøve rosekremen. Hvor får jeg kjøpt denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Rosekremen har de på Helios og på noen andre helsekostbutikker.

Ethereal: Jeg har egentlig aldri tålt rensekremer noe særlig, før jeg prøvde dr.H. Tror at det er fordi det blir igjen litt på huden når man skyller det av, og da kjenner jeg at kvisene kommer med en gang. Tror du at jeg trygt kan prøve Decleor sin for tørr hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Rosekremen har de på Helios og på noen andre helsekostbutikker.

Ethereal: Jeg har egentlig aldri tålt rensekremer noe særlig, før jeg prøvde dr.H. Tror at det er fordi det blir igjen litt på huden når man skyller det av, og da kjenner jeg at kvisene kommer med en gang. Tror du at jeg trygt kan prøve Decleor sin for tørr hud?

Jeg har ikke peiling; kanskje du kunne fått en prøve og teste den ut litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...