Gjest Christina146 Skrevet 25. april 2015 #1 Del Skrevet 25. april 2015 Når man står ved biblioteket og skal inn mot byparken, hvordan kjører man da? Når det blir grønt blir det jo også grønt for fotgjengere som skal krysse bybanesporet? Har kjørt der en gang, men blir jo helt nervøs av både fotgjengere og bybanen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 25. april 2015 #2 Del Skrevet 25. april 2015 Når du står i krysset der, får du et rundt grønt lys, det betyr at du har vikeplikt for fotgjengere og møtende trafikk som kommer fra kongoscars gate/ tog stasjonen. Når bybanen kommer, får du automatisk rødt og skal ikke kjøre ut i krysset. Når du får grønt, må du ikke kjøre ut i krysset før du ser at du har en luke stor nok til å kunne kjøre forbi krysset umiddelbart. da slipper ud å resikere å bli stående der når bybanen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Del Skrevet 25. april 2015 Hva skal du inn i Kaigaten etter? Det er jo en blindgate? Anonymous poster hash: 1f2db...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 26. april 2015 #4 Del Skrevet 26. april 2015 Hva skal du inn i Kaigaten etter? Det er jo en blindgate? Anonymous poster hash: 1f2db...43e Gratis parkering etter kl 1700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 26. april 2015 #5 Del Skrevet 26. april 2015 Når du står i krysset der, får du et rundt grønt lys, det betyr at du har vikeplikt for fotgjengere og møtende trafikk som kommer fra kongoscars gate/ tog stasjonen. Når bybanen kommer, får du automatisk rødt og skal ikke kjøre ut i krysset. Når du får grønt, må du ikke kjøre ut i krysset før du ser at du har en luke stor nok til å kunne kjøre forbi krysset umiddelbart. da slipper ud å resikere å bli stående der når bybanen kommer. Tusen takk for svar! Nå føler jeg meg litt sikrere. Er såutrolig sjelden jeg kjører i byn, må øve meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå