Gå til innhold

Er det fair å få sitt bryllup sponset på denne måten?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste bare første innlegget på forumet i linken. Så vidt jeg har fått med meg er det hans kommende svoger som hjelper til og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe galt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg leste det siste innlegget i linken....og det var nok til å få meg til å undres over hva som egentlig skjer i monarkiet for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Med mongopolitisk selvutslettende engasjerte Haakon i kongehuset begynner jeg å helle mot å avskaffe det etter Haralds død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet innga ikke spesielt mye tillit til sannhetsgehalt og nyansering av opplysninger, så det spørs om man ikke diskuterer på litt haltende grunnlag her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg får vel uttrykke min missnøye og når det gjelder kongehuset. Er totalt imot den holdningen og mener at de er fullstendig blottet med å bry seg om alt som har med penger å gjøre. Brutalt, ja kanskje det. Men beklager til alle som elsker monarkiet, så har jeg absolutt ingenting til overs når det gjelder det.

F.eks. bryllupet til Martha, hvem betalte det? Så vidt jeg har fått med meg så var det flere kommuner sammen som sponset det. Og det ble ikke spart på en krone. Galskap.

Kongen som har en inntekt på 10 milliarder i året, hadde hatt råd til å betale for bryllupet for dem. Og de hadde kunnet betale det selv. I steden for så bruker de penger til skattebetalere, og vi har absolutt ingenting vi skulle ha sagt, desverre.

Og Mette Marit da som bruker vel 300.000 kr. pr år i klær? Sorry folkens men den slags bruk og moral kommer jeg ALDRI til å støtte. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morten Borg tihører da ikke kongefamilien, selv om han lå med mette-marit!! og dama hans er da kun datter av teppe-kongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Med mongopolitisk selvutslettende engasjerte Haakon i kongehuset begynner jeg å helle mot å avskaffe det etter Haralds død

Ja, uff - tenk å få en konge som faktisk både kjenner og liker noen med en annen kulturbakgrunn! Phøy, assa!

Bryllupet som dannet utgangspunkt for denne "diskusjonen" om hvor håpløst kongehuset er, har vel omtrent like nær tilknytning til kongehuset som Valhallas innlegg har tilknytning til politisk intelligens.

Ikke veldig, altså. (presiserer for "gjest")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet innga ikke spesielt mye tillit til sannhetsgehalt og nyansering av opplysninger' date=' så det spørs om man ikke diskuterer på litt haltende grunnlag her.[/quote'] Og hva mener du med det? Det er mye humør inne på det forumet, og der blir en ikke sletta i tide og utide...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke Morten en del av kongefamilien, han er bare tilfeldigvis eksen til Mette-Marit og faren til Marius.

Jeg leste forøvrig at det er broren til bruden som betaler bryllupsfesten. Sikkert helt normalt i landet hvor de har sin opprinnelse. Bror tar over fars ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maktabi-teppe
Morten Borg tihører da ikke kongefamilien, selv om han lå med mette-marit!! og dama hans er da kun datter av teppe-kongen..

Maktabiene heter ikke hv de gjør for ingenting....det er en grunn til at de ruler gata med tepper.

Pressen skrev at broren betalte, men i virkeligheten deler han utgiftene med sladderpressen.

Flere aviser og Se og Hør har da også nevnt at Borg-familien ikke tjener nål i veggen...samlet inntekt for paret er 167.000,- og for det skal de forsørge hvert sitt barn samt et felles!

Da er det kjekt med trygd og kontantstøtte.

Spekulasjonene går på om MM vil møte opp i bryllupet. Borg takket nei til å komme i hennes...men lille Marius skal være brudesvenn med sin halvbror på farens side med Makthabiene, derfor må vel MM følge med såfremt ikke barnepiken Maria, Sven O. eller bestemoren som har vært kassadame (lokale banken) vil kanskje stille opp som bryllupsgjest.

Vi får se hva Se og Hør rapporterer om etter det store bryllupet og den store folkefesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...