AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #21 Skrevet 25. april 2015 stress for deg - du får jo to ekstra uker å planlegge og ordne på<br />det kan vere at din konfirmant om han skal konfirmeres i kirken ønsker å bli konfirmert sammen med vennene, den opprinnelige dagen , og da må han få det selvfølgelig med far og søsken tilstede også, og så holder dere festen når stemor har kommet til hetene etter operasjnen.<br />er en stor operasjon hun skal igjennom, og to uker synes jeg det var lite for far å be om hun trenger egentlig en hel mnd på å komme til hektene helt igjenAnonymous poster hash: 0c445...16f
Cata Skrevet 25. april 2015 #22 Skrevet 25. april 2015 Synes svaret TS gav eksens nye kone er borti natta, men samtidig synes jeg konfirmasjonen bør gå som planlagt. Tror ikke helt det blir det samme med konfirmasjonsfest 3 uker senere. Etter min mening bør TS først sjekke ut sønnens mening. Den bør selvsagt telle mest, men i utgangspunktet bør selskapet gå som normalt, men med aksept for at guttens far kanskje ikke kan komme. Evt. kan han komme uten sin nye kone. Hun ligger sannsynligvis enda på sykehuset når konfirmasjonen går av stabelen, så får han være til stede under selve seremonien og hvis mulig delta på middagen og så vende tilbake til kona igjen. Så får heller guttens far og ny kone ta en etterpåmiddag med gutten når hun er blitt bedre igjen. 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #23 Skrevet 25. april 2015 Synes du skal gjennomføre middagen alene. Konfirmasjon skal handle om konfirmanten, blir nok ganske trist å dra hjem etter kirken til ingenting når alle kompisene har feiring. Anonymous poster hash: eee5b...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #24 Skrevet 25. april 2015 Til mitt forsvar: det er en svulst, men den hadde visst ikke spredd seg. Altså blir hun erklært kreftfri asap. Men skjønner at jeg har gått for langt. Jeg får krype til korset. Bare leit for sønnen min, og stress for meg. Anonymous poster hash: 3092a...a33 Det er nok vesentlig mer stress og leit for din eks og hans kone. De mister sitt ufødte barn, hun må opereres for kreft/svulst (ingen operasjon er bare bare) og deretter komme seg fra den. Du må utsette et selskap.....Anonymous poster hash: e2976...416 7
Kattugla Skrevet 25. april 2015 #25 Skrevet 25. april 2015 Det er nok vesentlig mer stress og leit for din eks og hans kone. De mister sitt ufødte barn, hun må opereres for kreft/svulst (ingen operasjon er bare bare) og deretter komme seg fra den. Du må utsette et selskap.....Anonymous poster hash: e2976...416 Enig.. Jeg blir rett og slett målløs, sitter bare her og måper 😨 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #26 Skrevet 25. april 2015 Ts her.. Huff, har nesten ikke turt å lese svarene lenger. Vel, kan opplyse om at jeg har snakket (ikke ropt) med eks og avtalt at jg holder er lite selskap på dagen og at han kan ha selskap mår det passer han. The end! Anonymous poster hash: 3092a...a33
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #27 Skrevet 25. april 2015 Ts her.. Huff, har nesten ikke turt å lese svarene lenger. Vel, kan opplyse om at jeg har snakket (ikke ropt) med eks og avtalt at jg holder er lite selskap på dagen og at han kan ha selskap mår det passer han. The end!Anonymous poster hash: 3092a...a33 Jeg syns det var en fin løsning. Syns også du må unnskylde deg til eksen og sende blomster der du håper operasjonen har gått bra. Hun har ikke bare fått kreft, hun har abotert. Du er i ferd med å feire konfirmasjonen til sønnen din og burde ha litt innsikt i hvordan det ville vært å miste et barn. Anonymous poster hash: 076e9...41d 3
LukaFrost Skrevet 25. april 2015 #28 Skrevet 25. april 2015 Det er en dag, en dag!!! De klarer vel å mobilisere en dag?Anonymous poster hash: 3092a...a33 Etter en kreftoperasjon og abort mobiliserer man da virkelig ikke til å dra i konfirmasjon TO dager etter. 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #29 Skrevet 25. april 2015 Ville de gjort det samme for deg Ts ? Anonymous poster hash: da228...e9d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #30 Skrevet 25. april 2015 Ts her.. Huff, har nesten ikke turt å lese svarene lenger. Vel, kan opplyse om at jeg har snakket (ikke ropt) med eks og avtalt at jg holder er lite selskap på dagen og at han kan ha selskap mår det passer han. The end!Anonymous poster hash: 3092a...a33 Det var en god løsning. Flott at du tok kontakt og ordnet opp. Det var bra gjort Anonymous poster hash: eaa6e...f1f
Kosemose Skrevet 26. april 2015 #31 Skrevet 26. april 2015 tråden er ryddet for personhets. Kosemose, mod
got2go Skrevet 26. april 2015 #32 Skrevet 26. april 2015 Ts her.. Huff, har nesten ikke turt å lese svarene lenger. Vel, kan opplyse om at jeg har snakket (ikke ropt) med eks og avtalt at jg holder er lite selskap på dagen og at han kan ha selskap mår det passer han. The end! Anonymous poster hash: 3092a...a33 Synes egentlig ikke at det er bra nok, men whatever. 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #33 Skrevet 26. april 2015 Synes egentlig ikke at det er bra nok, men whatever. Enig. Anonymous poster hash: f2b84...283 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #34 Skrevet 26. april 2015 Jeg hadde nok holdt selskapet som planlagt og så fikk far feiret med konfirmanten når det passet seg for de. Her kunne f.eks. far blitt syk dagen i forveien (f.eks. bilulykke) og da kan man ikke forvente at selskap blir utsatt i flere uker. Av og til må bare ting gå som planlagt og så må man gjøre det beste ut av det. Man måtte da bare informert gjestene at far dessverre ikke kunne komme pga sykdom. Det kan faktisk skje. Synes svaret TS ga eks sin nye samboer er langt utpå jordet. Men hun er dessverre ikke den eneste med slik væremåte. Eksen til min samboer kunne vært truende til å oppføre seg på samme måte da hun ikke har empati for andre enn seg selv. Anonymous poster hash: c6cb3...9ba
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #35 Skrevet 26. april 2015 Ja, jeg skal unnskylde meg.. Var nok bare stresset og følelsene som blokkerte for empatien. Jeg pleier ikke gå løs på folk. Blomster og kort! Anonymous poster hash: 3092a...a33 4
GørilB Skrevet 26. april 2015 #36 Skrevet 26. april 2015 Jeg hadde nok holdt selskapet som planlagt og så fikk far feiret med konfirmanten når det passet seg for de. Her kunne f.eks. far blitt syk dagen i forveien (f.eks. bilulykke) og da kan man ikke forvente at selskap blir utsatt i flere uker. Av og til må bare ting gå som planlagt og så må man gjøre det beste ut av det. Man måtte da bare informert gjestene at far dessverre ikke kunne komme pga sykdom. Det kan faktisk skje. Synes svaret TS ga eks sin nye samboer er langt utpå jordet. Men hun er dessverre ikke den eneste med slik væremåte. Eksen til min samboer kunne vært truende til å oppføre seg på samme måte da hun ikke har empati for andre enn seg selv. Anonymous poster hash: c6cb3...9ba Hvis min far var utsatt for en ulykke dagen før konfirmasjonen min, skulle det bare mangle at den ble utsatt. Her mister far, stemor og konfirmant et barn/søsken pga kreft. Og det eneste TS tenker på er seg selv og alt hun har planlagt for konfirmanten. Har ikke ord! 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #37 Skrevet 26. april 2015 Du må gjerne be om unnskyldning TS, men kun hvis du mener det. Hvis HI er din oppriktige mening synes jeg faktisk ikke du skal fake en unnskyldning.. Det blir bare for dumt...Anonymous poster hash: 6158d...b0c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #38 Skrevet 26. april 2015 Jeg bad de på kaffe, far skrev: takk for invitasjonen, og unnskyldningen er mottatt. En stund fremover syns Jeg vi skal holde litt avstand og ha færrest mulig møtepunkter. Mest kommunikasjon via Mail og kun tlf og møter når det er påkrevet av hensyn til barna. Er det rart jeg tror han driver med komplott?? Er jo tydelig at han ikke vil ha noe med meg å gjøre...! Anonymous poster hash: 3092a...a33
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 26. april 2015 #39 Skrevet 26. april 2015 Jeg bad de på kaffe, far skrev: takk for invitasjonen, og unnskyldningen er mottatt. En stund fremover syns Jeg vi skal holde litt avstand og ha færrest mulig møtepunkter. Mest kommunikasjon via Mail og kun tlf og møter når det er påkrevet av hensyn til barna. Er det rart jeg tror han driver med komplott?? Er jo tydelig at han ikke vil ha noe med meg å gjøre...! Anonymous poster hash: 3092a...a33 Jeg skjønner at han ønsker å holde kontakten på ett minimum. At unnskyldningen er mottatt betyr ikke at den er godtatt eller at du har blitt tilgitt. Men bare av nysgjerrighet. Hva slags kontakt ønsker du at dere skal ha? Det kan være at forventningene deres ikke samsvarer på det punktet
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #40 Skrevet 26. april 2015 Jeg ønsker jevnlige møter, ukentlige for å evaluere hvordan samværet funker. Vi har 50/50. Videre ønsker jeg at vi kan ta en kopp kaffe i leveringssituasjoner At vi kan ha lav terskel for å ringe At jeg kan komme innom dersom gutten min ringer meg.. Han ønsker ikke det samme.. Anonymous poster hash: 3092a...a33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå