AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har øvelseskjørt en god del, men av og til virker det som at hjernen min bare kobler ut. F.eks kjørte jeg plutselig inn i gangfeltet (det er slike mursteiner eller noe) og det lagde en høy lyd og jeg skvatt til. Det var fordi jeg tror bare hjernen min koblet ut. Så nå tør jeg ikke prøve å kjøre bil mer selv om familien min presser meg og sier jeg må. Jeg går heldigvis nå på medisiner som gjør at jeg ikke kan kjøre bil, men gruer meg til jeg skal slutte på dem igjen. Det er tydeligvis heller ikke noe galt med hodet mitt. Har ikke epilepsi eller noe slikt. Det kan i grunn være at jeg rett og slett er så stresset og spenner meg slik når jeg kjører. Men hva om det skjer igjen og jeg dreper noen Anonymous poster hash: 1cf5c...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2 Del Skrevet 24. april 2015 Å kantkjøre er det nok mange som har gjort. Du må bare bestemme deg for å følge med på trafikken. Være ekstra oppmerksom og tenke bil, bil og atter bil. Av og til så flyter tankene mine og når jeg kommer tilbake til virkeligheten så husker jeg ikke den siste strekningen jeg har kjørt. Men jeg kjører ikke av veien fordi om.Anonymous poster hash: 0108a...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Del Skrevet 25. april 2015 Spørsmålet er mer om en lege vil burdere at du kan øvelseskjøre enn om du selv mener du kan eller tørr, når medisinene en dag tar slutt. Det du forteller høres ikke bra ut. Anonymous poster hash: 7a4ab...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå