Gå til innhold

Rik men ensom.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øhm. Jeg er en relativt rocka jente som har vanket på mye metalkonserter i mitt liv(og gjør det gjerne fortsatt), men jeg har altså ganske annerledes krav til menn enn hva TS beskriver.

Alkoholproblemer, festing, "ville historier" og tullete prioriteringer er ikke hva jeg ser etter.

Anonymous poster hash: f1b12...c18

Du er kanskje rocka i utseendet og med hvordan du fremstår, men om du innerst inne lever A4 livet eller ser etter det så er du jo egentlig ikke det.

Anonymous poster hash: a0b15...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er rik,men eier ikke leilighet du leier? Så har du ikke bil heller?

Leier en leilighet ja, trives altfor godt I den men får ikke kjøpe den. Jeg har forresten ikke skrevet et ord om ville historier.

Ts

Anonymous poster hash: 93eff...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier en leilighet ja, trives altfor godt I den men får ikke kjøpe den. Jeg har forresten ikke skrevet et ord om ville historier.

Ts

Anonymous poster hash: 93eff...e40

da er du ikke så rik som du skal ha det til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lat og utrent, går med dassete klær, sliter med alkohol, har langt hår og skjegg og har arvet pengene, noe som sikkert ikke er noen motivator for å være mindre lat....

Ikke meningen å være slem, men denne pakka høres utrolig uattraktiv ut.

Litt mage er ikke noe problem, men hvis du har den fordi du er LAT, da er det usexy!

Jeg ser for meg en sliten fyr som niholder på håret han hadde som ung, og som ikke kan kle seg, tipper at du røyker og om du ikke er møkkete, så ser du nok sånn ut. Voksne menn som kler seg dassete, ajjj!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hva du har brukt livet ditt til, da. Du har lekt og hatt det gøy skriver du, intet galt i det, men de som har etablert seg med unger kan da også ha gjort det.

Fortell meg hva disse ville historiene du har å underholde St Peter med inneholder.

Anonymous poster hash: 9d422...682

Det var meg, og ikke TS som skulle underholde St. Peter.

Og for å fortelle mine historier, ser jeg først publikummet an.

Jeg gidder ikke fortelle dem til et snerpete publikum.

De vil bare sitte og himle med øynene allikevel, mens de retter litt på perlekjedet og kjerringfrisyren sin og fordømmer de som på Facebook sier de har gått livets harde skole.

Men kanskje mest fordi de selv har vært bundet på hender og føtter av manglende barnevakter og store økonomiske forpliktelser i form av hus- og studielån, og aldri kunne gjøre noe uten å planlegge og risikoanalysere alt i hjel først.

Hilsen sikkert harry, og stolt av det!

Anonymous poster hash: 28cbe...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier: " Jeg flasher med spenna mine og bruker altfor mye ", når du er på byen. Samtidig lurer du på: " Hvorfor er det sånn at damene jeg faller for digger pengene mine mer enn meg " ?

Hva slags personer tror du du tiltrekker deg når du flasher med pengene dine? Din omgangskrets, personer du også faller for.

Vil du ha noen som ser deg, og ikke dine penger må du sørge for at de ser deg, og ikke dine penger.

Enklere enn dette blir det ikke.

Enig, pluss at det er smart å komme over bli-kjent-stadiet før man innleder et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg, og ikke TS som skulle underholde St. Peter.

Og for å fortelle mine historier, ser jeg først publikummet an.

Jeg gidder ikke fortelle dem til et snerpete publikum.

De vil bare sitte og himle med øynene allikevel, mens de retter litt på perlekjedet og kjerringfrisyren sin og fordømmer de som på Facebook sier de har gått livets harde skole.

Men kanskje mest fordi de selv har vært bundet på hender og føtter av manglende barnevakter og store økonomiske forpliktelser i form av hus- og studielån, og aldri kunne gjøre noe uten å planlegge og risikoanalysere alt i hjel først.

Hilsen sikkert harry, og stolt av det!

Anonymous poster hash: 28cbe...02c

Du har virkelig 0 innsikt i hvordan etablerte mennesker lever livene side...i stedet klamrer du deg fast i en fordom der de liksom er bundet av forpliktelser. Er det for å føle deg bedre?

Anonymous poster hash: 13172...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 45 år med et problem. Jeg er ensom, jeg sliter med alkohol og festing, damene i mitt liv liker meg nok for pengene mine. Jeg er det mange damer synes er kjekk, vel har jeg mine feil, deriblant en liten øl mage, lat og urent. Har ellers en slank figur da og øl magen er ikke så stor. Veldig mange vet jeg har penger her jeg bor, jeg trives her og vil ikke flytte. Hvorfor er det sånn at damene jeg faller for digger pengene mine mer enn meg?

Jeg har nå holdt meg unna utelivet de siste ukene og registrert meg på en datingsider. Jeg er vel egentlig en ung mann til sinns, kanskje litt for ung for damer på min alder. Jeg har langt hår og skjegg, går vel litt dassete kledd, t-skjorter, jeans og litt sånn rock skjorte osv. Hull I ørene og tatoveringer. Er litt politisk engasjert, men ikke veldig mye. Liker å sitte hjemme å digge musikk mens jeg tar noen øl. Bor I en leid kul leilighet som jeg digger men ikke får kjøpe, vil bare bo i denne.

Finnes det ikke en dame som synes sånt er litt kult?,sånne fyrer som meg.

Jeg har en litt gi faen holdning, flasher aldri spenna mine bortsett fra at jeg bruker altfor mye på byen når jeg er der.

Pengene er forøvrig arva, noe mange har fått med seg. Har også en helt middelmådig jobb.

Er det jobben min som får ordentlige damer til å holde seg unna, eller er det langt hår og langt skjegg...tatoveringer og hullene i øra?

Er en kul fyr synes jeg da, oppegående og morsom.

Anonymous poster hash: 93eff...e40

-vær litt mer ydmyk.

- IKKE! vis at du har penger på byen... Oppfør deg normalt.

- snakk om andre ting enn deg selv, jobb og økonomi hele tiden (har på følelsen av at du er en spnn type).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier: " Jeg flasher med spenna mine og bruker altfor mye ", når du er på byen. Samtidig lurer du på: " Hvorfor er det sånn at damene jeg faller for digger pengene mine mer enn meg " ?

Hva slags personer tror du du tiltrekker deg når du flasher med pengene dine? Din omgangskrets, personer du også faller for.

Vil du ha noen som ser deg, og ikke dine penger må du sørge for at de ser deg, og ikke dine penger.

Enklere enn dette blir det ikke.

Jeg flasher ALDRI spenna mine skrev jeg.

Anonymous poster hash: 93eff...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig 0 innsikt i hvordan etablerte mennesker lever livene side...i stedet klamrer du deg fast i en fordom der de liksom er bundet av forpliktelser. Er det for å føle deg bedre?

Anonymous poster hash: 13172...b1b

Bruker du disse hersketeknikkene dine for å føle deg bedre?

Anonymous poster hash: 28cbe...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 45 år med et problem. Jeg er ensom, jeg sliter med alkohol og festing, damene i mitt liv liker meg nok for pengene mine. Jeg er det mange damer synes er kjekk, vel har jeg mine feil, deriblant en liten øl mage, lat og urent. Har ellers en slank figur da og øl magen er ikke så stor. Veldig mange vet jeg har penger her jeg bor, jeg trives her og vil ikke flytte. Hvorfor er det sånn at damene jeg faller for digger pengene mine mer enn meg?

Jeg har nå holdt meg unna utelivet de siste ukene og registrert meg på en datingsider. Jeg er vel egentlig en ung mann til sinns, kanskje litt for ung for damer på min alder. Jeg har langt hår og skjegg, går vel litt dassete kledd, t-skjorter, jeans og litt sånn rock skjorte osv. Hull I ørene og tatoveringer. Er litt politisk engasjert, men ikke veldig mye. Liker å sitte hjemme å digge musikk mens jeg tar noen øl. Bor I en leid kul leilighet som jeg digger men ikke får kjøpe, vil bare bo i denne.

Finnes det ikke en dame som synes sånt er litt kult?,sånne fyrer som meg.

Jeg har en litt gi faen holdning, flasher aldri spenna mine bortsett fra at jeg bruker altfor mye på byen når jeg er der.

Pengene er forøvrig arva, noe mange har fått med seg. Har også en helt middelmådig jobb.

Er det jobben min som får ordentlige damer til å holde seg unna, eller er det langt hår og langt skjegg...tatoveringer og hullene i øra?

Er en kul fyr synes jeg da, oppegående og morsom.

Anonymous poster hash: 93eff...e40

Dessverre kan utssendet også bli din skjebe.For folk dømmer jo andre-ut i fra overfladiske ting som klesstil og utseendet.

Jeg tror det lange håret ditt og det lange skjegget-kan få deg til å se ustelt ut,og kanskje litt "skummel" i daers øyne. Ser ganske harry ut-med langt skjegg.Kanskje tror dem at du er en råtass,alkis,aggresiv og voldelig.Mulig-du har et skremmende utseendet.Som gir damer dårlig vibber....når de ser deg.

Utseende har desverre alt å si nesten.Jeg blir dømt for å være dum og bimbo selv-forde jeg er født pen.

Andre jenter kan være misunnelg å hersje litt småfret med meg pga misunnelsen demmes,mens noen menn får en merkelig oppførsel når de ser meg...Og hvis jeg flørter,kan menn bli redde og skjelve av nervøsitet,hvis de er usikre.Virker som de e REDD pene damer.

Bare et eksempel på at utseendet har ALT å si-dessverre.

kjøp deg noen fine klær i litt annen stil,klipp håret og barber deg..så skal du se-folk forandrer attitude mot deg...

Hadde jeg klipt mitt lange blonde hår kort og farvet det sort.....så hadde folk behandlet meg annerledes.

Så overfladiske er folk....bare å innse det.

Penger er ikke SÅ viktig,som du tror.Penger kan skaffes "overalt" men good look`s er skjeldnere....

Anonymous poster hash: c9cd2...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du disse hersketeknikkene dine for å føle deg bedre?

Anonymous poster hash: 28cbe...02c

Nope, jeg har ikke behov for å føle meg bedre. Du hørtes bare så bitter og hånlig ut når du beskrev etablerte folk. Jeg fikk inntrykk av du muligens har et lite mindreverdighetskompleks...

Anonymous poster hash: 13172...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som skurrer her.... Hvor rik er du egentlig da?



Anonymous poster hash: 3ff11...448
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kanskje rocka i utseendet og med hvordan du fremstår, men om du innerst inne lever A4 livet eller ser etter det så er du jo egentlig ikke det.

Anonymous poster hash: a0b15...980

Det er ikke nødvendigvis A4 det å IKKE være en taper

Anonymous poster hash: 81318...a48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis A4 det å IKKE være en taper

Anonymous poster hash: 81318...a48

Enig...

TS sin historie er litt som fabelen om mauren og gresshoppa...

Han har festet og fjaset vekk sine beste år og har ikke noe særlig å vise til nå som han er 45...

Anonymous poster hash: 13172...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har virkelig 0 innsikt i hvordan etablerte mennesker lever livene side...i stedet klamrer du deg fast i en fordom der de liksom er bundet av forpliktelser. Er det for å føle deg bedre?

Anonymous poster hash: 13172...b1b

Fyren har nok VIRKELIG innsikt i "de etablerte" sine liv.

Det er nettopp derfor han beskriver det så godt.

Jeg er hjertens enig med han og er akkurat slik selv!!

Så f.u

Anonymous poster hash: ddfd3...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rik er veldig relativt. Henger du med kjell Inge Røkke og Stordalen med dine 3 mill? i arvede penger så er det ikke rare greiene , samme sum kommer du lenger med på formiddagskafeèn og brunpuben nedi gata for NAV.

Har mye penger, har tjent disse pengene men nekter ennå å dra i sånn "høy klasse selskaper/middager" Holder meg så anonym som mulig, boligen "leier jeg" men egentlig eier jeg driten, men alle trur jeg leier hos "Ola Nordmann"

Klesstilen eller væremåten min er slik læreren skremmer småunger "hvis du ikke følger med blir du som han!"

Ser litt narkomann ish ut, men forskjellen er at jeg har akkurat nå; 3 543 230 og 45 øre på brukskonto.

Penger kan gi deg frihet, men spise med KJELL INGE?? Nei takk, over mitt lik!

Anonymous poster hash: d90c3...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har nok VIRKELIG innsikt i "de etablerte" sine liv.

Det er nettopp derfor han beskriver det så godt.

Jeg er hjertens enig med han og er akkurat slik selv!!

Så f.u

Anonymous poster hash: ddfd3...960

f.u. selv!

Anonymous poster hash: 13172...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...