Gå til innhold

Voksing


Snuspa

Anbefalte innlegg

Heisann :wink:

Lest noen innlegg nå om voksing, da jeg vurderer og fjerne barten :oops: min. Noen som har forslag til vokser jeg kan prøve?

Noen sier det er vondt, andre ikke, da de har teknikker på hvordan gjøre dette smertefritt. Noen som vil dele disse teknikkene med meg? Er rimelig grønn på dette området. Blir man veldig rød etter voksing, er dette noe man burde gjør på kvelden?

Har åsså hørt at det hjelper å smøre seg inn med IBUX (sånn smerte dempende krem), før man legger på stripsen. Noen som har prøvd?

En siste ting, Vil hårene være stive når de vokser ut igjen? (De er jo ganske myke nå, vil det bli stor forskjell?)

Håper noen kan hjelpe meg, dele noen erfaringer!

Klem Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gurimalla

Jeg betaler bare 100 kr. for å gjøre dette på en hudpleiesalong. Det gjør litt vondt, men ikke veldig. Det er nok billigere å gjøre dette hjemme, men da slipper du iallefall å klisse med det selv, og så er du garantert godt resultat.

De hårene som vokser ut blir faktisk tynnere og lysere for hver gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...høres jo alright ut det da, men blir man rød og hoven etterpå? Har ikke så lyst og gå rundt i byen da så alle kan se hva jeg har vært og gjort lissom. :roll: Hvor ofte fjerner du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Ca hver annen mnd. Blir litt rød etterpå - ikke særlig hoven. Jeg røver å gjøre dette på dager hvor jeg skal gå rett hjem. Sist hadde jeg timet litt dårlig og skulle rett i bursdagsselskap, jeg sa fra til hudpleieren og hun tok på litt sminke - ikke noe problem. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...