Gå til innhold

Fullføre økonomi eller starte sykepleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her! Jepp... :/ Har hørt med dem, fikk bare beskjed om at da må jeg ta opp igjen flere andre fag så det kommer til å ta et år ekstra :( Og når jeg sa jeg vurderte å slutte på studiet sa veileder bare "neida nå er du kommet så langt, nå fullfører du" ...

Anonymous poster hash: 53f6e...557

For et møkkaopplegg... Da begynner det å se dårlig ut for alternativer til å slite seg gjennom det altså.

Å undersøke mulighetene for overføring til en annen skole kunne vært en utvei, men det begynner å bli sent nå og er jo ganske drastisk for kun ett år, spesielt dersom du kan bo hjemme hos foreldrene dine nå. Kanskje hjelper det ikke heller, om skolen din har lagt opp til å ha obligatoriske fag det siste året.

Vil uansett gi deg en :klem: og, som de fleste andre her, råde deg til å fullføre om du klarer.

Sikkert vanskelig å tenke på nå, men det er ikke umulig at det kan komme godt med i arbeidslivet en gang i fremtiden, også slipper du jo at et "forklaringsproblem" på CVen forfølger deg resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Avdelingssykepleiere og institusjonsledere har gjerne økonomi og administrasjon i tillegg til sykepleie, så å ha begge deler vil kunne gi muligheter for lederjobber. Mye enklere å jobbe seg oppover. Kommunalsjefen her i min kommune har en lignende bakgrunn.Anonymous poster hash: e48d2...835

Nope, ledere i helsevesenet er som regel den som har jobber der lengt, eller den som er best buddy med de som ansetter.

Anonymous poster hash: 2d455...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...