AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Del Skrevet 22. april 2015 Da vi hadde gym på ungdomsskolen husker jeg at vi jentene måtte holde fast i shortsen eller joggebuksa slik at guttene ikke skulle dra den ned. En gang fulgte jeg ikke med og en gutt dro ned shortsen min foran alle. Lærerne reagerte aldri og sa aldri fra til guttene, men var egentlig dette greit? Jeg og andre jenter synes det var veldig ubehagelig at alle skulle se oss i bare trusa.. Anonymous poster hash: 49af4...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 22. april 2015 #2 Del Skrevet 22. april 2015 Hva lurer du på..? Klart det ikke er greit - litt sent nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Del Skrevet 22. april 2015 Hva lurer du på..? Klart det ikke er greit - litt sent nå? Jeg tenkte på det nå at jeg synes det er rart ingen lærere reagerte Anonymous poster hash: 49af4...bf4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 22. april 2015 #4 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg tenkte på det nå at jeg synes det er rart ingen lærere reagerte Anonymous poster hash: 49af4...bf4 Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Del Skrevet 22. april 2015 Ja De lærerne som ikke reagerte tror jeg fortsatt er lærer. Burde jeg si fra til noen (skolen f.eks) om at jeg synes det var trist de ikke reagerte? Tenker på om slikt skjer nå da at jeg ikke synes at jentene skal oppleve at det skal være ubehagelig å ha gym på denne skolen.. Anonymous poster hash: 49af4...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #6 Del Skrevet 22. april 2015 Dette skjer i alle gymsaler og er en måte ungdom med brusende pubertetshormoner "må" igjennom. Det er ubehagelig såklart, men jeg syntes vi alle var for unge til å tenke noe seksuelt på skolen i gymmen så det ble mere gjort for å tulle og "drite ut" folk uavhengig av kjønn. Om du virkelig følte det som seksuell uforsvarlig overtramp lærerne burde stoppet kan du vel sikkert si i fra til skolen... Anonymous poster hash: e65dc...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #7 Del Skrevet 22. april 2015 Ærlig talt ts. Så lenge de ikke så dåsa di er det knapt noe å klage på. Eller hadde du brems i trusa? Anonymous poster hash: 0f064...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå